Bład - niskie ciśnienie w kolektorze ssącym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 19:51
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Kontakt:
Bład - niskie ciśnienie w kolektorze ssącym
Witam.Po podpięciu pod kompa pojawia się błąd - niskie ciśnienie w kolektorze ssącym.
Motor AHF, po przekroczeniu 3000 obrotów auto przestaje jechać. Gdy zgaszę silnik i odpalę, wszystko wraca do normy. Lecz po przekroczeniu 3000 pojawia się znowu problem.
Motor AHF, po przekroczeniu 3000 obrotów auto przestaje jechać. Gdy zgaszę silnik i odpalę, wszystko wraca do normy. Lecz po przekroczeniu 3000 pojawia się znowu problem.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Nie bardzo się znam na tych logach i nie mam vaga w sumie vaga bym miał na święta.
Turbo było regenerowane i po ok miesiącu pojawił się ten problem.Byłem u kumpla u którego zawsze robię auto podłączył pod kompa i wyskoczył ten błąd co napisałem.
Podmieniliśmy zaworek recyrkulacji i bez efektu podciśnienia są wszystkie nowe.Tylko czujnik ciśnienia doładowania nie był tykany.
Dodam jeszcze że T nie zawsze przeładowuje, czasem przez tydzień jest gitara a czasem w ciągu 10 km 3 razy dowali :[
A turbo regenerowałem bo miałem Notlaufa i luzy dość spore -poprzeczne (wirnik obcierał o muszlę) ale było tak jak go przywiozłem z DE.
Dodam jeszcze że nie pałuję go na zimnym nigdy.
Turbo było regenerowane i po ok miesiącu pojawił się ten problem.Byłem u kumpla u którego zawsze robię auto podłączył pod kompa i wyskoczył ten błąd co napisałem.
Podmieniliśmy zaworek recyrkulacji i bez efektu podciśnienia są wszystkie nowe.Tylko czujnik ciśnienia doładowania nie był tykany.
Dodam jeszcze że T nie zawsze przeładowuje, czasem przez tydzień jest gitara a czasem w ciągu 10 km 3 razy dowali :[
A turbo regenerowałem bo miałem Notlaufa i luzy dość spore -poprzeczne (wirnik obcierał o muszlę) ale było tak jak go przywiozłem z DE.
Dodam jeszcze że nie pałuję go na zimnym nigdy.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 23:31 przez $iwy, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
To trzeba wybadać co się dziej, że dochodzi do przeładowania- czy to klasyczne zapieczenie zmiennej geometrii czy coś innego. Z logami jest łatwiej bo widać na dłoni jak turbo "wstaje" jakie jest ciśnienie i czy wszystko jest w normie.$iwy pisze:Dodam jeszcze że T nie zawsze przeładowuje, czasem przez tydzień jest gitara a czasem w ciągu 10 km 3 razy dowali :[
Jak zrobić logi :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3647070
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości