Golf II 1,6B+G 1991r Zwiekszenie mocy ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf II 1,6B+G 1991r Zwiekszenie mocy ?
Witam wszystkich b.serdecznie. Jestem nowyz uzytkownikiem forum i nowym wlascicielem golfa II ;D. Mam pytanie zwiazane co do silnika. W jaki sposob mozna na tym silniku zwiekszyc moc ? Moze jakis sportowy gaznik , kolektor czy cos w tym stylu? Chetnie poznam wasze zdanie na ten temat czy oplaca sie robic modyfikacje na tym motorze?.Dziekuje
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
ile masz kasy?Albo inaczej
- Glowica z ABS/AAM splanowana o 1.2mm
- Walek FP/2E
- przyspieszenie zaplonu
- kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami
- mozna sie pobawic a kolekotrem rozwiercajac go
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- inny gaznik moze weber...
to co jest wyzej ma prawo dac ok 90KM, jak bedzie lepszy gaznik to wiecej niz 90 powinno byc, ten motor jest strasznie wytrzymaly.
- Glowica z ABS/AAM splanowana o 1.2mm
- Walek FP/2E
- przyspieszenie zaplonu
- kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami
- mozna sie pobawic a kolekotrem rozwiercajac go
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- inny gaznik moze weber...
to co jest wyzej ma prawo dac ok 90KM, jak bedzie lepszy gaznik to wiecej niz 90 powinno byc, ten motor jest strasznie wytrzymaly.
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 15:49 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
To_mas, wlasnie tez tak myslalem ze to jest zbyt slaby moter zeby go krecic a jaka jednostke bys proponowal ? Golf III 2.0 16v dalo by rade go upchac ;p ?
[ Dodano: 23 Mar 2010 16:58 ]
spawacz, narazie sie rozwijam w tych tematach dopiero kupilem golfa II trzeba go co prawda troche zrobic ale sie zastanawialem zeby wzgledem czasy cos sobie w nim poprzerabiac ;p
[ Dodano: 23 Mar 2010 16:58 ]
spawacz, narazie sie rozwijam w tych tematach dopiero kupilem golfa II trzeba go co prawda troche zrobic ale sie zastanawialem zeby wzgledem czasy cos sobie w nim poprzerabiac ;p
Mein Auto:D Golfiacz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3887540#3887540
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3887540#3887540
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Ja nic nie chce pisac ale Tomas skompromitowales sie maxymalnie. Poszukaj RF na 170Km na 4x gaznik DCOE zrobiony to moze zmienisz zdanie, a koszty to inna baja, to co napisalem to naprwade smieszny budzeta bedzie banglal fajnie to to taki AAM ze skroconym skokiem, ale z duza srednica tloka co nie musze mowic jak on bedzie reagowal na gaz i jak ladnie sie bedzie wysoko wykrecal. Pozatym jakby wyczarowal gazniczki ze sciga to juz nie mowie jak to by darlo laczka , a te gazniczki nie sa drogie .
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 20:55 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
nawet VR czy motor z R32 upchniesz wszystko zależy od $$$$To_mas, wlasnie tez tak myslalem ze to jest zbyt slaby moter zeby go krecic a jaka jednostke bys proponowal ? Golf III 2.0 16v dalo by rade go upchac ;p
[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 23:34 ]
spawacz, gdzie sie skompromitowałem ?
kolega pytał CZY OPŁACA SIE !! ślepy jesteś czy upośledzony ? ja tu żadnej kompromitacji nie widzę.
żeby z niego wyciągnąć te 150 PS to przeróbek w 3pi_zdy i koszta tez na pewno nie małe.
Można to robić ale chyba dla idei albo z nudów lub pasji ale na pewno nie z opłacalności.
100x bardziej opłacalne jest wsadzenie nowszej jednostki jak ABF i gdzie mam w seri 150 PS i z tego ciągnąć więcej. czy tam jakiegoś PF czy 2E
Jeśli moja odpowiedź że nie opłaca sie w to bawić bo koszta i ilośc przeróbek będą duże w stosunku do uzyskanej mocy jest dla Ciebie kompromitacją to chylę czoła.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 00:36 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
A ja napisze tylko tyle to co mu podalem juz powinno osiagami do PF"a podchodzic , a koszty beda naprawde niskie, a jeszcze znalezienie ABF we wzorowej kondycji budzi moje powatpienie, jak juz to 9A.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
spawacz, wielkie dzieki za spis jaki modyfikacje mozna dokonac na tym motorze przy niewielkich pieniadzach. napewno wezme to pod uwage jak bede juz sie za niego bral ). a mysle ze moim kolejnym samochodem bedzie Golf III 2,0 16V i wtedy bedzie na grubo ;]
Mein Auto:D Golfiacz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3887540#3887540
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3887540#3887540
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
no to widzisz sam 3000 za silnik z osprzetem i skrzynka + swap(no chyba ze sam zrobisz) , i + remont owego ABF , i juz masz cieplo ... niestety to nie sa tanie zabawy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości