Jakie to wtryski po numerach?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Jakie to wtryski po numerach?

Post autor: arturkw » śr mar 24, 2010 13:12

koledzy powiedzcie mi jakie to sa wtryski:

sterujacy:
2fh kbel58p 142, 0281302020,220bar 868c4

takie byly numery na wtrysku sterujacym.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 13:54 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 24, 2010 16:41

arturkw pisze:0281302020
źle odczytałeś

028 130 202 Q

zwykłe mają P na koncu

to wtryski z ALH



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » śr mar 24, 2010 16:47

arturkw, teraz już znasz przyczyne niedomagań silnika...wcisneli Ci bubel zamiast ASV...
Wtryski ASV mają oznaczenie 038130202B (sterujący) oraz 038130202A.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr mar 24, 2010 18:39

dodam tylko to sa numery jednego z wtrysków chyba 2:

2fk kbel 588144 028130202P

[ Dodano: 24 Mar 2010 17:44 ]
cowboy pisze:zwykłe mają P na koncu
P na końcu mam w wtrysku normalnym tzn nie sterującym 028130202P
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 18:40 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » śr mar 24, 2010 19:01

arturkw, czyli masz komplet wtrysków od ALH.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr mar 24, 2010 19:01

To tak jak ja nie moge znowusz dojsc jakie sa otworki we wtryskach od 2.5 tdi ale tego AAT 115 konnego czyli 85 kW. Jakie byly otworki w tych 2.5 tdi co mialy moce jeszcze mniejsze np 75, 71, 66, 60 kW?? Cos mi wlasnie wyglada ze tam musza byc w tych od AAT cos jak w AHF czy ASV ( 205) w tym 140 konnym byly 210 w 150 konnych byly 216 itp. Wiem ze wtryski to nie wszystko ale mimo to dziwne to jest ze dawali silniki 2.5 tdi a auto mialo 60 kW- co za muł.

Tak sobie wymyslilem ze chyba sobie podmienie w swoim AHF z jeden wtrysk od tego AAT i zobacze jak to bedzie chodzić. W zasadzie chodzilo mi o dawce korpusów wiec ne o te wtryski mi sie rozchodzilo ale tak tylko gdybam. Zalatwi sie koncowki 216 to sobie przeloze w te korpusy. w razie co to beda moje 205 sobie lezakowac, moze wrócą jak auto pujdzie do innego wlasciciela albo porostu cale wtryski pujda pod "mlotek" (sprzedanie).
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 19:05 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr mar 24, 2010 19:14

darkjustice pisze:arturkw, czyli masz komplet wtrysków od ALH.
dokladnie ale oszustwo co teraz robić jak to zgłosic?

[ Dodano: 24 Mar 2010 18:18 ]
bo wiem ze on do silnika ALH wkładał wtryski od Cowboya 0.216 Artur Gąska On się nazywa cowboy ile on brał par? on mówi ze 2 pary jedna do tego ALH a druga niby do skody ASV z której to ja miałem mieć wtryski. Napisz mi jak możesz na priv.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 24, 2010 19:46

wesol pisze:To tak jak ja nie moge znowusz dojsc jakie sa otworki we wtryskach od 2.5 tdi ale tego AAT 115 konnego czyli 85 kW
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT

ja stawaim że tam sa otworki 0,195 maxymalnie



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 24, 2010 19:47

arturkw pisze:bo wiem ze on do silnika ALH wkładał wtryski od Cowboya 0.216 Artur Gąska On się nazywa cowboy ile on brał par? on mówi ze 2 pary jedna do tego ALH a druga niby do skody ASV z której to ja miałem mieć wtryski. Napisz mi jak możesz na priv.
w moim spisie wychodzi ze brał jeden komplet 216 Bosch



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Jakie to wtryski po numerach?

Post autor: PinkFloyd » czw mar 25, 2010 07:16

arturkw pisze:koledzy powiedzcie mi jakie to sa wtryski:

sterujacy:
2fh kbel58p 142, 0281302020,220bar 868c4

takie byly numery na wtrysku sterujacym.
Kolega podmienił wtryski ponoć a ASV dawka zmieniona, kat poprawiony, logi statyczne i dynamiczne jak w nowym aucie - oniemiałema auto zmuliło :crazy: Kazałem mu wyciągnąc wtrysk i spisac numer- coś mi śmierdziało. Wg mnie to wtryski ALH/ALE oba maja 90KM. Wiec wiesz co robić. jak co to luknij http://www.cc-autodily.cz/tryska-vstrikovaci
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 07:18 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw mar 25, 2010 09:27

cowboy pisze:ja stawaim że tam sa otworki 0,195 maxymalnie
tam jest otworek 0,185 dlatego autko zmuliło.

[ Dodano: 25 Mar 2010 08:33 ]
cowboy pisze:w moim spisie wychodzi ze brał jeden komplet 216 Bosch
a mi powiedział ze kupił 2 pary do skody asv niby też.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw mar 25, 2010 10:07

Wiecie co. Tak sobie nawet patrzyłem na te wtryski( znaczy sie na dysze) w tych co ja mam od AAT i wyciagnalem wczoraj ( tak jak pisalem zeby podmienic) i nawet golym okiem idzie zauwazyc roznice w otworkach. Nie jest moze az tak duza roznica bo w koncy sa to setne a nawet tysieczne czesci mm ale widać roznice jak byk. Podmienilem wtrysk do auta i ladnie odpalił, chodzil nienagannie. Wychodzi na to ze faktycznie tak jak cowboy, pisal- beda gdzies 195 nm. Szkoda ze nie ma jakiejs identyfikaci ktora koncowka jaka ma srednice.

Koledze jeszcze w ramach kontroli wtreyskow od ALH sprawdzic jakie oznaczenia widnieja ale nie na korpusie tylko na samych rozpylaczach. Umnie na czesci wchodzacej juz do komory spalania jest oznaczenie 280 a jak sie sciagnie nakretke korpusu to bedzie widac na czesci rozpylacza dsla150P280. Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw mar 25, 2010 10:34

wesol pisze:Koledze jeszcze w ramach kontroli wtreyskow od ALH sprawdzic jakie oznaczenia widnieja ale nie na korpusie tylko na samych rozpylaczach. Umnie na czesci wchodzacej juz do komory spalania jest oznaczenie 280 a jak sie sciagnie nakretke korpusu to bedzie widac na czesci rozpylacza dsla150P280. Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.
juz raczej nie bede sprawdzal bo wiem ze to ewidentne oszustwo bo on mi pisal ze ma 2 samochody i w 2 wymianieal u cowboya wtryski na 0216 w silniku ALH i skodzie asv A cowboy mi napisal ze kupil tylko 1 pare wtryskow. wiec na 100% jest oszustwo.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 25, 2010 11:02

wesol pisze:Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.
Albo odwrotnie :P

Ale skoro arturkw, mowi ze gosc wymienial skodzie ASV wtryski na 216tki wiec korpusy jak i koncowki powinny byc te same. Moze sie poprostu pomylil i poslal wtryski z ALH zamiast z ASV? A jak kupil tylko jedna pare... :kac:
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 11:02 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości