Uszkodzony mikrostyk a sterownik centralnego zamka.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

Uszkodzony mikrostyk a sterownik centralnego zamka.

Post autor: fasolisko » wt mar 23, 2010 13:50

Witam i o radę pytam.

Mam centralny zamek fabryczny w mojej golfinie, problem w tym że nie działa jak powinien. Winny jest jak zwykle mikrostyk w drzwiach kierowcy - pompka zamyka ale nie otwiera drzwi. Ale nie tego dotyczy pytanie. Wykluczyłem nieszczelność układu bo jak dmucham/ssam wszystko ładnie się zamyka.
Przymierzam się do podłączenia do tej centralki sterownik na pilota i tutaj pojawia się pytanie - Czy podłączenie sterownika mimo uszkodzonego mikrostyku da oczekiwany efekt ? Czy i tak będę musiał ten mikrostyk naprawić ? Prawdę mówiąc nie chce mi się bo dawno temu pokłóciłem się z lutownicom i nie rozmawiamy ze sobą :helm:

I może ktoś z szanownych użytkowników tego zacnego forum jest w stanie mi powiedzieć, czy w mk3 3d w drzwiach kierowcy jest siłownik czy nie ? Bo już sam nie wiem a nie mam za bardzo czasu rozbierać drzwi i zaglądać :los:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 23, 2010 14:06

siłownik jest
mógł paść mikrostyk (znaczy zabrudzić się) a mógł się złamać jego kabel w wiązce drzwiowej (zielono czerwony) a mogło tez w pompce coś zaśniedzieć
teraz sprawdż czy otwieranie działa z drzwi pasazera, jeśli nie czy działa po poadaniu plusa na label zielony przy pompce.
Zakładając że faktycznie padł mikrostyk albo jego kabel w wiązce drzwiowej a pompka jest sprawna to możesz sterowanie zakładać i będzie działać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: fasolisko » wt mar 23, 2010 15:38

Dziękuję za informacje.

Chyba jednak czeka mnie rozbiórka drzwi bo tak dzisiaj chcąc się upewnić czy faktycznie nie ma nieszczelności okazało się, że dmuchanie i ssania wężyka skutkuje jedynie zamknięciem drzwi pasażera i klapy wlewu - rygielek drzwi kierowcy ani drgnie. We wiązce drzwi kierowcy nie ma żadnych przełamanych kabelków, jest za to wężyk co znaczy że siłownik faktycznie tam jest.

Ale na główne pytanie dot. sterownika otrzymałem odpowiedź.
Dzięki - temat można zamknąć bądź usunąć.


Golf nie gubi oleju... On znaczy terytorium ;)
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości