Problem z rozrządem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Madan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 20:00
Lokalizacja: Sochaczew

Problem z rozrządem

Post autor: Madan » pn mar 22, 2010 23:38

Witam. W ostatnich kilku miesiącach miałem wiele problemów ze swoim Golfem III 1.9 TDI. Nie chciał odpalać, kopcił na biało itp. Okazało się że pieprznęła pompa wtryskowa co mnie kosztowało 850 zł. Przy okazji wymieniłem pasek rozrządu z osprzętem, olej, filtry. Przez pewien czas było dobrze, po czym po ok. miesiącu problem powrócił. Na szczęście wtedy okazało się, że to tylko syf w baku. Smok był totalnie zalepiony.

Niestety po tej naprawie i po dwóch miesiącach problem znowu się pojawił. Mechanik zabrał się za rozrząd i okazało się że było przesunięcie paska o 1 ząbek.

Problem polega na tym, że przy wymianie rozrządu wstawił nowe kółko na wał korbowy, gdyż stare miało luz. Ale to nowe kółko też złapało luzu, gdyż wyrobiony jest klin który jest na wale, zaznaczając że to jest odlew, a nie luźno wkładany klin.

Czy ktoś ma może pomysł, albo sposób jak by dało radę to naprawić bez wyciągania wału?

Gdyż jest to do zrobienia, ale trzeba wał na tokarkę i frezarkę wrzucić, co wiąże się z wyjęciem wału, a co za tym idzie z wysokimi kosztami, których mam jak narazie dosyć, ponieważ poprzednia naprawa pompy, rozrząd, olej, wyprostowanie komputera kosztowało mnie 2200 zł i nie mam ochoty na inne, wysokie wydatki.


Be Heavy...

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt mar 23, 2010 00:00

Madan pisze:Gdyż jest to do zrobienia, ale trzeba wał na tokarkę i frezarkę wrzucić, co wiąże się z wyjęciem wału, a co za tym idzie z wysokimi kosztami, których mam jak narazie dosyć, ponieważ poprzednia naprawa pompy, rozrząd, olej, wyprostowanie komputera kosztowało mnie 2200 zł
:bajer: Za tą kasę kupiłbyś drugi silnik z kompletnym osprzętem .A co do wału to niestety ,obawiam się że nie ma innego sposobu niż wyciąganie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » wt mar 23, 2010 11:46

noo, kwota bajeczna. w serwisie ci to montowali wszystko?



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » wt mar 23, 2010 22:16

Wał można zrobić bez wymontowania ale nie każdy ma czym i nie każdy potrafi.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości