MK3 1,4 NA TRASIE 70 STOPNI W MIESCIE PONAD 90?????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 1,4 NA TRASIE 70 STOPNI W MIESCIE PONAD 90?????
na trasie trzyma mi 70 - 80 stopni natomiast w mieście ponad 90 - włącza sie wiatrak i schładza do 80 itd
czy mam walniety termostat?
Dzis byłem u magika który wymienił mi korek od zbiorniczka wyrównawczego bo jakas uszczelka była zwalona i płyn sie gotował i wywalało.teraz chyba jest ok
czy mam walniety termostat?
Dzis byłem u magika który wymienił mi korek od zbiorniczka wyrównawczego bo jakas uszczelka była zwalona i płyn sie gotował i wywalało.teraz chyba jest ok
Pozdrawiam
Duszczo
Duszczo
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Moze ci sie robic maz pod korkiem oleju, bedzie wiecej palil i szybciej sie zuzywal... takze radze szybko wymienic Ma non stop trzymac kolo 90 czy to na trasie czy w miescie... a wentylator po to jest zeby sie wlaczac... i tak jestesmy w lepszej sytuacji niz wlasciciele duzych fiatow ... u nich wentylator chodzil bez przerwy
Spokojnie nie tak szybko. Ja mam u siebie to samo na trasie, tylko, że jest jedno ale... Obecnie jak były mrozy to przy 120km/h przy -5 na chłodnicy odczuwalna jest jakieś -30. Motocykliści dobrze znają ten problem Na początku też się przestraszyłem, że nie trzyma 90 mimo, że w mieście jest ok. Na szczęście mam komputer i on pokazywał temperaturę oleju w normie czyli ok.80-85. Po prostu jak chłodnica jest tak zimna to termostat się otwiera i tak bardzo schładza się ciecz, że nie zdąży ona złapać właściwej temperatury. Najważniejsze żeby temperatura oleju była w normie. Zaznaczam, że u mnie jest to tylko jak są mrozy i jadę jednostajną prędkością, jak zaczyna się wyprzedzanie to w wyniku większych obortów (redukcje) temperatura dociera w końcu do tych 90. Jeżeli koniecznie chcesz wymienić termostat to umów się ze sprzedawcą, że jakby co to go zwrócisz po jednym dniu. Powodzenia
- ben29
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
- Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
- Kontakt:
Witam, tez mialem ten problem,
w trasie temp maksymalna byla ok. 75 st, musial postac dlugo w korku zeby skoczyla do 90 , to byl max.
wymienilem termostat , i jak reka odjal, temp caly czas oscyluje ok 88 st, czyli ksiazkowo,
mysle ze u Ciebie na99,9 procent nawalil termostat.
pozdr.
w trasie temp maksymalna byla ok. 75 st, musial postac dlugo w korku zeby skoczyla do 90 , to byl max.
wymienilem termostat , i jak reka odjal, temp caly czas oscyluje ok 88 st, czyli ksiazkowo,
mysle ze u Ciebie na99,9 procent nawalil termostat.
pozdr.
Kupię listwy boczne na tylne błotniki z napisem GT
wersja 3d.
wersja 3d.
Witam,
Tez mialem podobny problemik w ABU z tym ze temp.mialem ponizej 70 st a w kabinie chlodek,wymienilem termostat (vernet) i nic ,wiec tak jak wszyscy polecali kupilem wahler i teraz ciesze sie ze mam 70-80 St (trasa) ,Nie wiem dlaczego nie jest 90 st ???? (tylko w jezdzie miejskiej dochodzi do ok 92 st. i włacza sie wentylator
Pozdrawiam
Tez mialem podobny problemik w ABU z tym ze temp.mialem ponizej 70 st a w kabinie chlodek,wymienilem termostat (vernet) i nic ,wiec tak jak wszyscy polecali kupilem wahler i teraz ciesze sie ze mam 70-80 St (trasa) ,Nie wiem dlaczego nie jest 90 st ???? (tylko w jezdzie miejskiej dochodzi do ok 92 st. i włacza sie wentylator
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 326 gości