problem z ssaniem ( kontrolka temperatury)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z ssaniem ( kontrolka temperatury)
Witam
Mam problem z moim golfem 2 1.6 benzyna po wymianie nagrzewnicy wystapił dziwny problem a mianowicie silnik non stop chodzi na ssaniu 1600 obr/min oraz kontrolka temperatury nie miga podczas odpalania silnika (wskazik temp. chodzi) oraz wentylator chłodnicy najprawd. nie chodzi (a przed wymiana było wszystko oki) nie wymieniałem plynu podczas wymiany nagrzewnicy. Prosze o pomoc :(
Mam problem z moim golfem 2 1.6 benzyna po wymianie nagrzewnicy wystapił dziwny problem a mianowicie silnik non stop chodzi na ssaniu 1600 obr/min oraz kontrolka temperatury nie miga podczas odpalania silnika (wskazik temp. chodzi) oraz wentylator chłodnicy najprawd. nie chodzi (a przed wymiana było wszystko oki) nie wymieniałem plynu podczas wymiany nagrzewnicy. Prosze o pomoc :(
Witam... Prawdopodobnie masz zapowietrzony układ chłodzenia. U mnie mechanik odpowietrzal układ po wymianie płynu. Musialem odpalić silnik na otwartym korku zbiorniczka wlewu płynu az sie prawie zagotował oczywiście uzupełniał ubytek płynu w trakcie odpowietrzania. Po wszystkim kazał mi sprawdzic stan płynu następnego dnia z rańca i miał racje bo sporo jeszcze ubyło.... po dolewce GOLFIACZEK śmiga jak szalony bez problemików... Pozdr...
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Tyle ze w rf ce sam sie odpowietrza... bez zadnej ingerencji... ale zeby miec calkowita pewnosc to zostaw go na chodzie z odkreconym korkiem... a spuszczales plyn przy wymianie nagrzewnicy? napewno nie wpadlo nic do przewodu? nagrzewnica dziala?
[ Dodano: Sro Mar 29, 2006 18:39 ]
ps nie wypioles kabli od czujnika przy wymianie?
[ Dodano: Sro Mar 29, 2006 18:39 ]
ps nie wypioles kabli od czujnika przy wymianie?
Juz teraz wiem odpowietrzenie nie wiele dało dalej jest 1600 obr/min. obroty spadły do normalnych dopiero po mocnym nagrzaniu silnika wentylator działa załancza sie. obroty powinny spac po zejsciu z czarnego pola wskaznika temp. a spadaja dopiero po b. mocnym nagrzaniu :/ jutro pomierze czujniki a jak nie to na nowo rozbiurka deski rodzielczej :/
350 tys. km i ciagle jedzie
Chyba juz uporałem sie z problemem. bład lezał podczas zakładania nowej nagrzewnicy w komorze silnika jeden z wezy ukł. chłodzenia (z instalacji gazowej) sterujacy zaworem kulowym był minimalnie powyzej zbiornika wyrownaczego ukł. chłodzenia. teraz wszystko chodzi jak nalezy (zobaczymy czy to aby napewno to) a z lampka to chyba wina licznika bo był wyjmowany.
350 tys. km i ciagle jedzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości