jakie są objawy złego ustawienia kąta wtrysku w 1.9 d???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A ja mimo wszystko jestem zwolennikiem ustawiania początku wtrysku (jak zresztą i zapłonu) najpierw na słuch a potem trochę w przód i pojeździć troche w tył i pojeździć i wybrać najlepsze ustawienie. Osobiście uważam że przyżądy są niedokładne (oczywiście mogą być wyznacznikiem) i każdy silnnik jest inny. Ale to tylko moje zdanie.
pozdrowienia el Kopyto
Sa rowniez tacy ludzie jak Ty co tak ustawiaja kat i sa bardzo zadowoleni (tez tak mozna ) A co do przyzadow...to sie niezgodze z Toba. Taki zegar do pompy to niebyle jaki zegar to sa specjalistyczne badane przyzady,a vag... jesli posiadasz dobry vag to rowniez bedzie bardzo dokladny bo przeciez laczy sie z jednostka ktora to cale steruje.el Kopyto pisze:A ja mimo wszystko jestem zwolennikiem ustawiania początku wtrysku (jak zresztą i zapłonu) najpierw na słuch a potem trochę w przód i pojeździć troche w tył i pojeździć i wybrać najlepsze ustawienie. Osobiście uważam że przyżądy są niedokładne (oczywiście mogą być wyznacznikiem) i każdy silnnik jest inny. Ale to tylko moje zdanie.
Pozdrawiam
Moja wina, że nie uściśliłem. moja wypowiedź tyczy się tylko silników bez komputra, bo wiadomo,że do rozmowy z komputrem jest najlepszy drugi komp, ale w pozostałych (mechanicznych wtryskach i ręczie ustawianych zapłonach) nadal zostaje przy słuchu i metodzie prób i błędów.mkris pisze:Sa rowniez tacy ludzie jak Ty co tak ustawiaja kat i sa bardzo zadowoleni (tez tak mozna ) A co do przyzadow...to sie niezgodze z Toba. Taki zegar do pompy to niebyle jaki zegar to sa specjalistyczne badane przyzady,a vag... jesli posiadasz dobry vag to rowniez bedzie bardzo dokladny bo przeciez laczy sie z jednostka ktora to cale steruje.el Kopyto pisze:A ja mimo wszystko jestem zwolennikiem ustawiania początku wtrysku (jak zresztą i zapłonu) najpierw na słuch a potem trochę w przód i pojeździć troche w tył i pojeździć i wybrać najlepsze ustawienie. Osobiście uważam że przyżądy są niedokładne (oczywiście mogą być wyznacznikiem) i każdy silnnik jest inny. Ale to tylko moje zdanie.
Pozdrawiam
pozdrowienia el Kopyto
- Agnes i Maciek
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt lut 21, 2006 11:24
- Lokalizacja: Ciechanów/Płońsk
Zachwywał sie jak zaba, a przy jakich predkosciach i na jakich biegach ?ryba_71 pisze:U mnie przy złym ustawieniu konta wtrysku przy prędkościach obrotowych w przedziale 1400 - 1900 samochód dostawał dziwnych dławień (zachowywał się jak żaba).
Bo u mnie tez chyba jest coś podobnego.
_______________________________________
>>> Agnes & Maciek <<<
>>> GOLF III - 1,9 diesel <<<
>>> Agnes & Maciek <<<
>>> GOLF III - 1,9 diesel <<<
Recznie na sluch? No nie wiem. Ja mialem problemy z paleniem w zimie ... w koncu spec jeden doszedl ze to zly kat wtrysku moze byc... ustawil ale nie na sluch tylko mial do tego mierniki analogowe... taki zegar z igla, ktora wkladal gdzie tam do srodka...
Na mierniku mu wyszlo ze mam kat na 45st. wg podrecznika powinienem miec 80 !!!
Ustawil na 80 i samochod chodzi jak nigdy dotad... nigdy juz nie mialem problemu z paleniem czy nierowna praca.
Na sluch? hmmm ja tam wole sprawdzone metody.. trwalo to 30min a kosztowalo grosze.
Pozdrawiam
T.
Na mierniku mu wyszlo ze mam kat na 45st. wg podrecznika powinienem miec 80 !!!
Ustawil na 80 i samochod chodzi jak nigdy dotad... nigdy juz nie mialem problemu z paleniem czy nierowna praca.
Na sluch? hmmm ja tam wole sprawdzone metody.. trwalo to 30min a kosztowalo grosze.
Pozdrawiam
T.
- DamianBorek
- I <3 VAG
- Posty: 99
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
- Lokalizacja: Wrocław
jakie są objawy złego ustawienia kąta wtrysku w 1.9 d???
Witam.
Po SWAPie silnika 1z do mojego MK2 zrobiłem tzw mTDI, czyli pompę wsadziłem z AAZ, i bez ustawienia konta wtrysku, pach, zapalił, bez najmniejszego problemu, od tzw strzała, ale problem był w tym że grzał się niemiłosiernie, nie puszczał nawet pół dymku ani na zimnym ani na ciepłym i palił jak smok!!
Ustawiłem kont wtrysku, na słuch, czyli metoda prób i błędów, i ot co, silnik nie rzuca, nie ma objawów jak napisał ryba_71, tzw żabki, na zimnym normalny dymek ciemny, a na ciepłym już bielszy, ciszej pracuje pali minimum z minimum.
A teraz moje pytanie, (bo wyrzuciłem termostat wcześniej jak się grzał) czy zły kąt wtrysku mógł być powodem zbyt dużego grzania się??
No i najważniejsze, jak był przed ustawieniem to z tłumika szły dosłownie parzące spaliny, a teraz są normalne ciepłe.
Ale teraz na pełnym obiegu bez termostatu się nie dogrzewa.
Po SWAPie silnika 1z do mojego MK2 zrobiłem tzw mTDI, czyli pompę wsadziłem z AAZ, i bez ustawienia konta wtrysku, pach, zapalił, bez najmniejszego problemu, od tzw strzała, ale problem był w tym że grzał się niemiłosiernie, nie puszczał nawet pół dymku ani na zimnym ani na ciepłym i palił jak smok!!
Ustawiłem kont wtrysku, na słuch, czyli metoda prób i błędów, i ot co, silnik nie rzuca, nie ma objawów jak napisał ryba_71, tzw żabki, na zimnym normalny dymek ciemny, a na ciepłym już bielszy, ciszej pracuje pali minimum z minimum.
A teraz moje pytanie, (bo wyrzuciłem termostat wcześniej jak się grzał) czy zły kąt wtrysku mógł być powodem zbyt dużego grzania się??
No i najważniejsze, jak był przed ustawieniem to z tłumika szły dosłownie parzące spaliny, a teraz są normalne ciepłe.
Ale teraz na pełnym obiegu bez termostatu się nie dogrzewa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt paź 14, 2011 12:58
jakie są objawy złego ustawienia kąta wtrysku w 1.9 d???
hejka mam golfa z 1994 silnik 1y 1.9d i za chiny nie moge sie polaczyc vagiem z tym silnikiem, kopci mi na niebiesko niemilosiernie na zimnym(2-3min jazdy) i twardo chodzi ale gdy pociagne ssanie czyli zwieksze dawke paliwa to kopcenie znika. jedyne co mi zostaje to ustawic recznie pompe ktos mi podpowie czy w strone silnika czy od silnika krecic pompa?? dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 105 gości