czy to uszczelka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

andrzejpalesa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 30, 2009 22:40
Lokalizacja: Wołomin

czy to uszczelka?

Post autor: andrzejpalesa » ndz mar 21, 2010 22:18

Witam
mam taki problem
Mam golfa 4 1.4 16v
Wczoraj rano gdy go zapaliłem zaczął chodzić tak jakby na 3 cylindrach,dopiero gdy go lekko przegazowałem wszedł na normalne obroty.gdy go zaraz zgasiłem i ponownie zapaliłem było już ok.Sprawdziłem płyn chłodniczy i się okazało że brakowało ok 1 litra.Dolałem, zrobiłem ok 120 km i nic się nie dzieje do dziś.odpala normalnie.nie gotuje się aninic co by mogło wskazywać na uszczelkę.
I teraz nie wiem czy mam go wstawiać do warsztatu czy czekać aż stanie na dobre?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz mar 21, 2010 22:23

Jeśli dawno nie zaglądałeś pod maskę = to ten 1litr jak napisałeś - mógł sobie wycieknąć poprzez jakieś drobne nieszczelności w układzie... Jeśli płyn nie zmienił barwy - nie ucieka , nic się z olejem nie dzieje (nie przybywa i drastycznie nie ubywa) to nie myśl o uszczelce....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz mar 21, 2010 22:25

to że brakuje płynu to nie świadczy zaraz o uszczelce...zlokalizuj wyciek płynu i pewnie będzie po sprawie



andrzejpalesa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 30, 2009 22:40
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: andrzejpalesa » ndz mar 21, 2010 22:34

ten płyn sprawdzałem poprzednio jakieś dwa tygodnie temu i był stan
Olej jest max nic nie przybyło ani nie ubyło.ma też normalny kolor,nie zmienił się w tak zwane mleko.
A jakie są jeszcze objawy gdy padnie uszczelka poza tymi co wymieniłem wcześniej?
dodam jeszcze żęe zaświecił mi sie serwis ale myśle że to związane jest z kolejną przypadającą wymianą oleju.
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 22:36 przez andrzejpalesa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » ndz mar 21, 2010 22:45

Innymi objawami walniętej uszczelki są między innymi:
Ciśnienie w układzie chłodzenia,
Gotowanie się płynu w układzie chłodzenia.

A to, że po odpaleniu pracował na 3 garach o niczym nie świadczy. Kiedyś tak miałem, po uruchomieniu silnika pracował na 3. Nie pomagało przegazowanie. Po kolejnym uruchomieniu wszystko wróciło do normy.

Prawdopodobnie wkradł się jakiś babol w sterowniku.

A co do braku płynu to sprawdź szczelność układu chłodzenia, a w szczególności pompy wody, jeśli dawno nie wymieniałeś...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz mar 21, 2010 22:47

andrzejpalesa pisze:A jakie są jeszcze objawy gdy padnie uszczelka
- olej w zbiorniczku wyrównawczym
- płyn chłodniczy w oleju
- twarde węże od chłodnicy
- bąbelki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym
- przegrzewanie się silnika
- brak ogrzewania
- ubytki płynu chłodniczego...
wszystko zależy w którym miejscu puści uszczelka



andrzejpalesa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt paź 30, 2009 22:40
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: andrzejpalesa » ndz mar 21, 2010 22:52

dzięki serdeczne panowie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości