Witam
mam taki problem
Mam golfa 4 1.4 16v
Wczoraj rano gdy go zapaliłem zaczął chodzić tak jakby na 3 cylindrach,dopiero gdy go lekko przegazowałem wszedł na normalne obroty.gdy go zaraz zgasiłem i ponownie zapaliłem było już ok.Sprawdziłem płyn chłodniczy i się okazało że brakowało ok 1 litra.Dolałem, zrobiłem ok 120 km i nic się nie dzieje do dziś.odpala normalnie.nie gotuje się aninic co by mogło wskazywać na uszczelkę.
I teraz nie wiem czy mam go wstawiać do warsztatu czy czekać aż stanie na dobre?
czy to uszczelka?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 22:40
- Lokalizacja: Wołomin
Jeśli dawno nie zaglądałeś pod maskę = to ten 1litr jak napisałeś - mógł sobie wycieknąć poprzez jakieś drobne nieszczelności w układzie... Jeśli płyn nie zmienił barwy - nie ucieka , nic się z olejem nie dzieje (nie przybywa i drastycznie nie ubywa) to nie myśl o uszczelce....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 22:40
- Lokalizacja: Wołomin
ten płyn sprawdzałem poprzednio jakieś dwa tygodnie temu i był stan
Olej jest max nic nie przybyło ani nie ubyło.ma też normalny kolor,nie zmienił się w tak zwane mleko.
A jakie są jeszcze objawy gdy padnie uszczelka poza tymi co wymieniłem wcześniej?
dodam jeszcze żęe zaświecił mi sie serwis ale myśle że to związane jest z kolejną przypadającą wymianą oleju.
Olej jest max nic nie przybyło ani nie ubyło.ma też normalny kolor,nie zmienił się w tak zwane mleko.
A jakie są jeszcze objawy gdy padnie uszczelka poza tymi co wymieniłem wcześniej?
dodam jeszcze żęe zaświecił mi sie serwis ale myśle że to związane jest z kolejną przypadającą wymianą oleju.
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 22:36 przez andrzejpalesa, łącznie zmieniany 1 raz.
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Innymi objawami walniętej uszczelki są między innymi:
Ciśnienie w układzie chłodzenia,
Gotowanie się płynu w układzie chłodzenia.
A to, że po odpaleniu pracował na 3 garach o niczym nie świadczy. Kiedyś tak miałem, po uruchomieniu silnika pracował na 3. Nie pomagało przegazowanie. Po kolejnym uruchomieniu wszystko wróciło do normy.
Prawdopodobnie wkradł się jakiś babol w sterowniku.
A co do braku płynu to sprawdź szczelność układu chłodzenia, a w szczególności pompy wody, jeśli dawno nie wymieniałeś...
Pozdrawiam
PAPAYOS
Ciśnienie w układzie chłodzenia,
Gotowanie się płynu w układzie chłodzenia.
A to, że po odpaleniu pracował na 3 garach o niczym nie świadczy. Kiedyś tak miałem, po uruchomieniu silnika pracował na 3. Nie pomagało przegazowanie. Po kolejnym uruchomieniu wszystko wróciło do normy.
Prawdopodobnie wkradł się jakiś babol w sterowniku.
A co do braku płynu to sprawdź szczelność układu chłodzenia, a w szczególności pompy wody, jeśli dawno nie wymieniałeś...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
- olej w zbiorniczku wyrównawczymandrzejpalesa pisze:A jakie są jeszcze objawy gdy padnie uszczelka
- płyn chłodniczy w oleju
- twarde węże od chłodnicy
- bąbelki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym
- przegrzewanie się silnika
- brak ogrzewania
- ubytki płynu chłodniczego...
wszystko zależy w którym miejscu puści uszczelka
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 22:40
- Lokalizacja: Wołomin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości