Wydech!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
To pytanie z innej beczki; Co zrobić zeby było ciszej ?
Mam oryginalny wydech (gti 8v). Katalizator fabryczny, wymieniony srodek na walker - seria, końcowy polmostrów dwururka zagięta w dół. Denerwuje mnie pomruk od 1000 do 2000 obrotów.(a ze jezdze troche w miescie to caly czas rozpedzanie samochodu i te obroty) Przy 3000 obrotów jest cisza, powyżej znowu buczy. Wydaje mi sie ze to końcowy, ale cieżko stwierdzić. Zastanawialem sie ze moze za duze cisnienie idzie na tlumiki i nie wyrabiają. Ale katalizator albo działa albo nie (jest caly sprawdzalem) Wydech jest oczywiscie szczelny. Prosze o pomoc
Mam oryginalny wydech (gti 8v). Katalizator fabryczny, wymieniony srodek na walker - seria, końcowy polmostrów dwururka zagięta w dół. Denerwuje mnie pomruk od 1000 do 2000 obrotów.(a ze jezdze troche w miescie to caly czas rozpedzanie samochodu i te obroty) Przy 3000 obrotów jest cisza, powyżej znowu buczy. Wydaje mi sie ze to końcowy, ale cieżko stwierdzić. Zastanawialem sie ze moze za duze cisnienie idzie na tlumiki i nie wyrabiają. Ale katalizator albo działa albo nie (jest caly sprawdzalem) Wydech jest oczywiscie szczelny. Prosze o pomoc
to byś GTI popsłutadix pisze:Hmm no wlasnie musialbym zobaczyć jak w innych egzemplarzach jest to słyszalne..
Moj brat ma golfa 1,8 tam nie slychac wydechu.. Moze problem jest z tą dwururką ?
Ciekawe jakbym zalozyl do swojego tłumik z pojedynczym wylotem??
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
miałem 1.8 ABS i chodził podobnie
niestety nie jest to nowe auto i tłumiki tracą swoje właściwości, ja jeżdżę jeszcze na wszystkich oryginalnych ale już były spawane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No troche bym popsuł... ale wazniejsza dla mnie jest cichsza praca wydechu.
Wiem ze tracą z czasem wlasciwosci, ale po niecałym roku ?? Wydaje mi sie ze ostatnio bardziej nasilil sie halas, albo moze wydaje mi sie i jezdzilem z tym caly czas.
Jak mialem oryginalne tlumiki pamietam ze bylo wiele ciszej..
Wiem ze tracą z czasem wlasciwosci, ale po niecałym roku ?? Wydaje mi sie ze ostatnio bardziej nasilil sie halas, albo moze wydaje mi sie i jezdzilem z tym caly czas.
Jak mialem oryginalne tlumiki pamietam ze bylo wiele ciszej..
takie są zamienniki niestetytadix pisze:No troche bym popsuł... ale wazniejsza dla mnie jest cichsza praca wydechu.
Wiem ze tracą z czasem wlasciwosci, ale po niecałym roku ?? Wydaje mi sie ze ostatnio bardziej nasilil sie halas, albo moze wydaje mi sie i jezdzilem z tym caly czas.
Jak mialem oryginalne tlumiki pamietam ze bylo wiele ciszej..
ja w cabrio też wsadzałem całość od kolektora i ciszy nie było :/
nigdy w R4 nie uzyskasz takiego brzmienia jak w VR6 a szkoda bo dźwięk jest super ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości