Biały dym, olej z wydechu, metaliczny dzwięk..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Biały dym, olej z wydechu, metaliczny dzwięk..
witam,
zacznę od początku..
auto łapało notlauf przez to ze kierowniczki w turbinie stały w miejscu.
turbo wyciagnałem i wyczyscilem-wszystko bylo ok.0 luzów na wirnikach i zadnych ubytków.. po czyszczeniu przejechane ok 500-600 +/- km. logi wskazywały ze turbina bardzo ładnie pompuje..
http://vaglog.rtnet.pl/dar3kk_8696.html
do czasu..
wczoraj wymienial mi mechanik rozrząd..mial ustawic kat wtrysku ktory wczesniej wynosil az 100, byl poza skalą aż..całosc trwala 10h..
odebrałem auto. przejechałem razem 20km. wczesniej holowałem kolege (sejczento) i to tez 20km/h bo nie mial wspomagania ani hamulców. pojechałem na miasto z dziewczyna, wracam i przyspieszam-słysze-metaliczny dzwięk i jakby mniej mocy.. zatrzymałem się i dziewczyna mowi ze biały dym jak daje gazu.. powiedzialem jej zeby przegazowała delikatnie-biały dym..7km wracałem do domu 20km/h nie wiecej do 1100 obr. dojechalem do domu-chcialem podlaczyc pod vaga.. odpalam-patrze olej z wydechu kapie, i to ładnie.. zaprowadzilem na parking no i stoi ..rano sprawdzalem- zero oleju..
nie ma sensu go odpalac nawet. dodam ze te 20km przejechalem nie przekraczajac 3tys obr.nawet ..
czy mechanik cos zpapral czy po prostu zbieg okolicznosci i poszły uszczelniacze w turbo?nie wiem co mam teraz zrobic, bo samochod jest mi potrzebny..
pozdrawiam..i czekam na odpowiedzi.
zacznę od początku..
auto łapało notlauf przez to ze kierowniczki w turbinie stały w miejscu.
turbo wyciagnałem i wyczyscilem-wszystko bylo ok.0 luzów na wirnikach i zadnych ubytków.. po czyszczeniu przejechane ok 500-600 +/- km. logi wskazywały ze turbina bardzo ładnie pompuje..
http://vaglog.rtnet.pl/dar3kk_8696.html
do czasu..
wczoraj wymienial mi mechanik rozrząd..mial ustawic kat wtrysku ktory wczesniej wynosil az 100, byl poza skalą aż..całosc trwala 10h..
odebrałem auto. przejechałem razem 20km. wczesniej holowałem kolege (sejczento) i to tez 20km/h bo nie mial wspomagania ani hamulców. pojechałem na miasto z dziewczyna, wracam i przyspieszam-słysze-metaliczny dzwięk i jakby mniej mocy.. zatrzymałem się i dziewczyna mowi ze biały dym jak daje gazu.. powiedzialem jej zeby przegazowała delikatnie-biały dym..7km wracałem do domu 20km/h nie wiecej do 1100 obr. dojechalem do domu-chcialem podlaczyc pod vaga.. odpalam-patrze olej z wydechu kapie, i to ładnie.. zaprowadzilem na parking no i stoi ..rano sprawdzalem- zero oleju..
nie ma sensu go odpalac nawet. dodam ze te 20km przejechalem nie przekraczajac 3tys obr.nawet ..
czy mechanik cos zpapral czy po prostu zbieg okolicznosci i poszły uszczelniacze w turbo?nie wiem co mam teraz zrobic, bo samochod jest mi potrzebny..
pozdrawiam..i czekam na odpowiedzi.
Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
- Lokalizacja: Poznan
waldeklubon, czyli tylko zbieg okolicznosci pozostaje?:( nie bede zakładał nowego tematu-czy jesli wsadze turbinkę od 130konnego (mam 110ps) lub 150 to bede musial zmieniac program?taki off topppp..
wracajac do turbiny- rozrząd nie ma wpływu zadnego?
wracajac do turbiny- rozrząd nie ma wpływu zadnego?
Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
- pilkozak
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: mk4 R32
- Silnik: BFH
- u kumatego mechanika sprawdzic czy rozrzad dobrze byl wymieniony niech sprawdzi znaki itp.
- wyjac i sprawdzic czy turbo sie nie rozpadlo, sam czysciles?
- uszczelka pod glowica, w zbiorniczku wyrownawczym wody sa slady oleju lub bialy nalot na korku od wlewu oleju?
daj zanc co bylo przyczyna jak dojdziesz
- wyjac i sprawdzic czy turbo sie nie rozpadlo, sam czysciles?
- uszczelka pod glowica, w zbiorniczku wyrownawczym wody sa slady oleju lub bialy nalot na korku od wlewu oleju?
daj zanc co bylo przyczyna jak dojdziesz
piter_s, nie no nie wydaje mi sie..aczkolwiek jak je wyjme to sie okaże. jak dzwonilem doniego to mowil ze moze to byc blachostka ale mi nie powie narazie jaka albo turbinka..
[ Dodano: 21 Mar 2010 20:31 ]
[ Dodano: 21 Mar 2010 20:31 ]
nie ma..pilkozak pisze:w zbiorniczku wyrownawczym wody sa slady oleju lub bialy nalot na korku od wlewu oleju?
tak,z kolegąpilkozak pisze:sam czysciles?
Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
- Ceglarz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- Kontakt:
Turbo Ci puściło olej w wydech, miałem to samo gdy padł turbo w cacy stanie p regeneracji. Szukaj drugiego
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 21:34 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
pilkozak, wku*rwił mnie ogólnie.. wszystko wskazuje na turbinkę..;/ a on do mnie zebym go scholował do niego bo on musi zobaczyc..co tu *#cenzura#* patrzeć..
[ Dodano: 21 Mar 2010 20:36 ]
pilkozak, 500 km zrobilem tak jak pisałem wczesniej.. bylo okej..
[ Dodano: 21 Mar 2010 20:36 ]
pilkozak, 500 km zrobilem tak jak pisałem wczesniej.. bylo okej..
Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
od stukania moglo tak sie stać? ale nie bylo walone mocno..pilkozak pisze:moze podczas czyszczenia zruszyliscie jakis uszczelniacz/simering i po czasie puscil olej
[ Dodano: 21 Mar 2010 20:58 ]
aha i dodam ze dolewalem mineraalny olej mobila 15w-40 do diesli..
Golf mk4 1.9 TDI 110PS
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
[img]http://lkt.pl/images/signatures/18796199314b30b4644d799.jpg[/img]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265310[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości