plyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 06:43
- Lokalizacja: Włochy
- Kontakt:
plyn
witam!!!
mam taki problem..
Otoz dzisiaj zauwazylem ze nie mam plynu wspomagania kierownicy!!
Podnioslem przod i zobaczylem ze mam wyciek po prawej stronie!!
Strasznie cieknie "jak skrecam to taka piana i kapie"..
NIe wiem co robic jaka czesc wymienic co to moze byc????
Kolega mi podpowiadal ze to maglownica??
Bardzo prosze o pomoc!!!
Dziekuje!!!
mam taki problem..
Otoz dzisiaj zauwazylem ze nie mam plynu wspomagania kierownicy!!
Podnioslem przod i zobaczylem ze mam wyciek po prawej stronie!!
Strasznie cieknie "jak skrecam to taka piana i kapie"..
NIe wiem co robic jaka czesc wymienic co to moze byc????
Kolega mi podpowiadal ze to maglownica??
Bardzo prosze o pomoc!!!
Dziekuje!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 06:43
- Lokalizacja: Włochy
- Kontakt:
moim zdaniem leci z uszczelnienia w maglownicy ( przekladnia kierownicza )
p.s nie jezdzij bez plynu !!!!!!!! jesli skrecisz kolami i pojedziesz kawalek i bedzie za tobą slad wycieku to dolej i dojedź do serwisu !!!!!!!!! aby oszczedzic pompę od wspomagania ... , jak uzupelnisz plyn tzw do automatyki vel wspomagania to staraj sie nei skrecac kolami ma MAX gdyz pompa dostanie wtedy mocno jesli wejdzie na tzw. graniczne wychylenia ...
zobaczylem wyciek zdjecia .... na 100% to maglownica ,
CENY :
ASO 3500zł
FOTA LUB INTERCARS 2500zł + musisz oddac starą im w rozliczeniu , oni ją zregenerują i sprzedadzą innemu , ty za 2500 kupisz po regeneracji
INTERNET od 1000zł - do 1500zł znajdziesz wiec do bym polecał ...dodam , że kupisz na necie nowke !!! Dodatkowow starą wykrecisz i sprzedaz na necie jako "do regeneracji" za 350-600zł !!! i wyjdziesz na swoje
p.s nie jezdzij bez plynu !!!!!!!! jesli skrecisz kolami i pojedziesz kawalek i bedzie za tobą slad wycieku to dolej i dojedź do serwisu !!!!!!!!! aby oszczedzic pompę od wspomagania ... , jak uzupelnisz plyn tzw do automatyki vel wspomagania to staraj sie nei skrecac kolami ma MAX gdyz pompa dostanie wtedy mocno jesli wejdzie na tzw. graniczne wychylenia ...
zobaczylem wyciek zdjecia .... na 100% to maglownica ,
CENY :
ASO 3500zł
FOTA LUB INTERCARS 2500zł + musisz oddac starą im w rozliczeniu , oni ją zregenerują i sprzedadzą innemu , ty za 2500 kupisz po regeneracji
INTERNET od 1000zł - do 1500zł znajdziesz wiec do bym polecał ...dodam , że kupisz na necie nowke !!! Dodatkowow starą wykrecisz i sprzedaz na necie jako "do regeneracji" za 350-600zł !!! i wyjdziesz na swoje
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 00:02 przez grizzly83, łącznie zmieniany 3 razy.
pilkozak , "skapuje skads z gory " ???? widac golym okiem ze leci z przekladni , poza tym z gory poleci ci plyn chlodniczy jesli wali z pompy wspomagania , a gdyby lecialo z pompy od wspomagania to nie w tym miejscu bylby zaciek ...pilkozak pisze:to bardzo wazne!! kup ze 2litry dolej na maksa i dojedz do najblizszego warsztatu, sprawdzaj stan po drodze i dolewaj jak trzeba. z fotek ciezko okreslic, widac ze tylko skapuje skads z gorystonefree pisze:Po pierwsze nie jeździj bez płynu
p.s wystarczy ci jedna banka 1l zalezy jeszcze ile km musisz przejeciac do warsztatu , ale pamietaj jesli bedziesz mocno skrecal kolami to plyn poleci jak z kranu a jesli bedziesz staral sie delikatne skrety wykonywac to mniej wycieknie
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 00:08 przez grizzly83, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 06:43
- Lokalizacja: Włochy
- Kontakt:
a wiec maglownica?????grizzly83 pisze:pilkozak , "skapuje skads z gory " ???? widac golym okiem ze leci z przekladni , poza tym z gory nie poleci ci plyn chlodniczy , a gdyby lecialo z pompy od wspomagania to nie w tym miejscu bylby zaciek ...pilkozak pisze:to bardzo wazne!! kup ze 2litry dolej na maksa i dojedz do najblizszego warsztatu, sprawdzaj stan po drodze i dolewaj jak trzeba. z fotek ciezko okreslic, widac ze tylko skapuje skads z gorystonefree pisze:Po pierwsze nie jeździj bez płynu
p.s wystarczy ci jedna banka 1l zalezy jeszcze ile km musisz przejeciac do warsztatu , ale pamietaj jesli bedziesz mocno skrecal kolami to plyn poleci jak z kranu a jesli bedziesz staral sie delikatne skrety wykonywac to mniej wycieknie
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 06:43
- Lokalizacja: Włochy
- Kontakt:
dziekuje za odpowiedzi!!!grizzly83 pisze:MAGLOWNICA 100%
Dwie opcje mi się nasuwają :
- albo regeneracja
- albo zakupic nową
a jaki jest koszt takiej maglownicy i jej wymiany w Polsce???
Bo tutaj we wloszech to...
A czy da rade samemu ja wymienic bez pomocy warsztatu???i "wloskiego mechanika"??
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 00:17 przez lazioforever, łącznie zmieniany 1 raz.
lazioforever pisze:dziekuje za odpowiedzi!!!grizzly83 pisze:MAGLOWNICA 100%
Dwie opcje mi się nasuwają :
- albo regeneracja
- albo zakupic nową
a jaki jest koszt takiej maglownicy i jej wymiany w Polsce???
Bo tutaj we wloszech to...
A czy da rade samemu ja wymienic bez pomocy warsztatu???i "wloskiego mechanika"??
napisałem wyżej o kosztach maglownicy ....
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
Jak masz jako takie pojęcie o kręceniu kluczami i nie masz dwóch lewych rąk to spokojnie dasz radę sam. Najpierw rozłączasz krzyżak kolumny od maglownicy (za plastikową osłoną pod pedałami - klucz 13), potem trzeba podnieść przód auta i solidnie podeprzeć, potem odkręcić poduszkę od kołyski i skrzyni biegów, potem odkręcić cztery śruby trzymające kołyskę - klucz 21. Kołyska się obniży i zawiśnie na amortyzatorach, dalej to już łatwizna bo wszystko na wierzchu, jedyne co to trzeba się trochę nagimnastykować żeby wyciągnąć maglownicę. Mi demontaż i montaż zajął jakieś 4godz. Teraz prawdopodobnie bym to szybciej zrobił.lazioforever pisze: A czy da rade samemu ja wymienic bez pomocy warsztatu???i "wloskiego mechanika"??
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 06:43
- Lokalizacja: Włochy
- Kontakt:
a wiec myslisz ze dam rade ja i moj kolega w sobote wymienic maglownice jak to sie mowiRadion pisze:Jak masz jako takie pojęcie o kręceniu kluczami i nie masz dwóch lewych rąk to spokojnie dasz radę sam. Najpierw rozłączasz krzyżak kolumny od maglownicy (za plastikową osłoną pod pedałami - klucz 13), potem trzeba podnieść przód auta i solidnie podeprzeć, potem odkręcić poduszkę od kołyski i skrzyni biegów, potem odkręcić cztery śruby trzymające kołyskę - klucz 21. Kołyska się obniży i zawiśnie na amortyzatorach, dalej to już łatwizna bo wszystko na wierzchu, jedyne co to trzeba się trochę nagimnastykować żeby wyciągnąć maglownicę. Mi demontaż i montaż zajął jakieś 4godz. Teraz prawdopodobnie bym to szybciej zrobił.lazioforever pisze: A czy da rade samemu ja wymienic bez pomocy warsztatu???i "wloskiego mechanika"??
"na podworku???"
a oto moj zakup
za maglownice zaplacilem 150 euro uzywana ale originalna i jakas taka sucha to chyba dobrze???
A za zamontowanie machanik chce nastepne 150 euro
razem 300 euro plus zbieznosc 30 euro
Poradzcie czy naprawde da sie wymienic ta maglownice samemu???
a jak tak to bym prosil o opis krok po kroku...
dziekuje!!!
[ Dodano: 22 Mar 2010 20:25 ]
Radion, bys mi tobardziej opisal ta wimiane krok po kroku bo jak juz sie zacznie rozkrecanie to nie bedzie odwrotu
dzieki
[ Dodano: 24 Mar 2010 20:49 ]
Dziekuje za odpowiedzi!!!
Ale czy ktos by mogl mi opisac dokladniej jak wymienic ta maglownice na podworka ja i moj kolega podejmiemy sie tego w sobote takze czasu malo a ja czekam na jakies porady a po zakonczonej pracy dam znac jak poszlo!!Bardzo mi na tym zalezy!!!!!!!
Dzieki
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 16:13 przez lazioforever, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 169 gości