ProBlem z wskaźnikiem paliwa w MK2...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
a więc tak:
Elementy:
R1 10kΩ
R2 22kΩ
R3 1kΩ
P1 10k
C1 220nF
C2 220nF
D1 jakaś dioda LED
T1 BC547
U1 LM393
a więc WE tu podpina się pin 21 w liczniku na jedną kostkę i chyba pin 5 w kostce białej jak licznik na 2 kostki
kręcąc potencjometrem P1 ustawiamy moment kiedy zapali się dioda sygnalizująca rezerwę czyli jeździmy aż wskazówka stanie na początku rezerwy i kręcąc potencjometrem czekamy aż zapali się dioda
Zasilanie komparatora z napięcia 10V brane ze stabilizatora w liczniku, zasilanie diody z 12V
Wartość potencjometru dobrałem na oko ale powinna być git i da sięto skalibrować
Cały układ jest bardzo maleńki jak ktoś się postara, wszystkie podłączenia brane są z licznika więc wystarczy go złożyć, wsadzić gdzieś w licznik podpiąć ustawić i na koniec warto zalać klejem na gorąco, jak ktoś widzi błąd proszę poprawić
A co do odpowiedzi na temat:
Jeżeli pokazuje prawidłowo temp. płynu chłodzącego to ewidentnie coś z pływakiem, prawdopodobnie się zaciął, lub całkowicie odpadł, jakby problem był w instalacji to wskazówka by nawet nie drgnęła
Elementy:
R1 10kΩ
R2 22kΩ
R3 1kΩ
P1 10k
C1 220nF
C2 220nF
D1 jakaś dioda LED
T1 BC547
U1 LM393
a więc WE tu podpina się pin 21 w liczniku na jedną kostkę i chyba pin 5 w kostce białej jak licznik na 2 kostki
kręcąc potencjometrem P1 ustawiamy moment kiedy zapali się dioda sygnalizująca rezerwę czyli jeździmy aż wskazówka stanie na początku rezerwy i kręcąc potencjometrem czekamy aż zapali się dioda
Zasilanie komparatora z napięcia 10V brane ze stabilizatora w liczniku, zasilanie diody z 12V
Wartość potencjometru dobrałem na oko ale powinna być git i da sięto skalibrować
Cały układ jest bardzo maleńki jak ktoś się postara, wszystkie podłączenia brane są z licznika więc wystarczy go złożyć, wsadzić gdzieś w licznik podpiąć ustawić i na koniec warto zalać klejem na gorąco, jak ktoś widzi błąd proszę poprawić
A co do odpowiedzi na temat:
Jeżeli pokazuje prawidłowo temp. płynu chłodzącego to ewidentnie coś z pływakiem, prawdopodobnie się zaciął, lub całkowicie odpadł, jakby problem był w instalacji to wskazówka by nawet nie drgnęła
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 16:08 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dostałem sie od zaślepkę w bagażniku (od strony baku przy prawym tylnim świetle innej klapki tam nie widziałem) lecz tam nic nie ma. Poza 2 przewodani masy przykręconej do blachy i gumowego weza do odpowietrzania paliwa i teraz pytanie gdzie jest czujnik poziomu i przypięcie do baku (silnik 1.6 90 rocznik)??
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 19:09 przez Skieleton, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Czarna okrągła klapka w podłodze bagażnika, będą pod nią wchodzić przewody od pływaka. Jest na 3 wkręty, odkręcisz ją, potem ściągniesz węże paliwowe (2szt) odepniesz kostkę i odkręcisz dużą okrągłą nakrętkę trzymającą pływak. Wyciągasz pływak i sprawdzasz jego stan.
[ Dodano: 18 Mar 2010 20:16 ]
Tą klapkę znajdziesz przy prawym kielichu amortyzatora.
[ Dodano: 18 Mar 2010 20:16 ]
Tą klapkę znajdziesz przy prawym kielichu amortyzatora.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości