Którą pompę wtryskową ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » śr mar 17, 2010 12:18

Wyjąłem tą pompę i dowiedziałem się że obcięło klina, wydaje mi się że pompa padła bo ciężko chodzi itp
Zrobiłem jej zdjęcia i teraz mam pytanie do was jakie pompy będą pasowały, najlepiej na allegro do 500zł (vw passat b4 1.9 td)
linki do zdjęć mojej pompy:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

@EDIT2
Czy ewentualnie ta pompa by się nadawała ?? bo nie miał bym żadnych problemów z podłączeniem:
http://moto.allegro.pl/item954706126_po ... 3_rok.html
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 15:00 przez laszko14, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 17, 2010 13:20

Pompa powinna gładko, ale z z oporem "sprężynować" przy kręceniu wałkiem, jeśli się haczy i zacina to pewnie w środku jest coś nie tak.
Najoszczędniej by było ją naprawić we własnym zakresie - trzeba kupić jakiegoś złoma z 1.9d i przełożyć wałek.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 17, 2010 17:16

laszko14 pisze:Czy ewentualnie ta pompa by się nadawała ?? bo nie miał bym żadnych problemów z podłączeniem:
http://moto.allegro.pl/it...d_1993_rok.html
Tak,ta podejdzie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » sob mar 20, 2010 18:59

W starym silniku miałem taką pompę jak na 1 zdjęciu a teraz wymieniłem silnik i mam taką pompę jak na 2 zdjęciu. Gdzie podłączyć te 2 kable z 1 pompy do tej 2 pompy :D

1 zdjęcie

2 zdjęcie
2 zdjęcie
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 18:59 przez laszko14, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 19:54

Na moje,to zabezpiecz kable które miałeś podpięte do pompy nr.1 i niech sobie bezpiecznie gdzieś tam wiszą.Bez tego można śmigać.
Jak nie masz EGR-u (nie pamiętam),to to ustrojstwo z pompy nr.2 razem z kablem możesz zdemontować.
Wtedy masz do podpięcia tylko 1 kabel do elektrozaworu.
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 19:55 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » sob mar 20, 2010 22:10

Do czego służy ten elektrozawór:
Zdjęcie nr1
Zdjęcie nr2



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob mar 20, 2010 22:26

laszko14 pisze:Do czego służy ten elektrozawór:
Zwykły dwudrożny elektrozawór może służyć np.do sterowania EGR-em
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 22:27 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » sob mar 20, 2010 22:36

Kupiłem silnik z seata cordoby nie miał EGRu a miał ten elektrozawór. Czy to czasem nie służy do sterowania turbiną ??



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob mar 20, 2010 22:48

Zależy od wersji, może to służyć to puszczania podciśnienia na gruchę sprężarki, może to służyć do podbijania obrotów - wszystko po to, żeby EGR nie zamulał silnika i obroty nie spadały.



Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » sob mar 20, 2010 23:04

Ale u mnie nie ma EGRu



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 23:21

Tak ma być podłączony ten zawór...
Obrazek
...ale jak nie masz EGRu,to skąd ten zawór Ci się wziął? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » sob mar 20, 2010 23:33

Był razem z silnikiem z seata cordoby w którym było to jakimś cudem podłączone do turbiny (tylko nie zwróciłem uwagi gdzie) :/



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 21, 2010 07:39

Zostaw go w spokoju i nie zamartwiaj się :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
laszko14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 30, 2010 15:19
Lokalizacja: LJA

Post autor: laszko14 » ndz mar 21, 2010 20:58

A macie schemat jak podłączyć wężyki podciśnienia do turbiny, bez EGRu ??
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 21:01 przez laszko14, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości