coś piszczy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
coś piszczy...
mam taki problem mianowicie po wymianie rozrządu i pasków klinowych. czasami coś strasznie piszczy szczególnie na niskich obrotach na tak ok 1200rpm nic już nie słychać. czyli głownie problem widać na biegu jałowym co może być przyczyną?? od wymiany przejechałem ok 3k km stąd pytanie co może być przyczyna tego piszczenia??
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
re
może być też koło na wale korbowym z tłumikiem drgań skrętnych. Objawia się takim świerszczeniem.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Jeżeli tylko na zimnym to możliwości mogą być raczej dwie...
Albo alternator... pasek / napinacz, ale bardziej obstawiam tłumik drgań skrętnych na wale korbowym. Ja mam podobne objawy, jak jest zimno to szczególnie rano chwilę popiskuje, po jakiejś chwili ustaje. Łożyskowanie alternatora mam nowe wraz z prętem, napinaczem i paskami także odpada. Byłem na oględzinach u gościa, który się na tym zna bo naprawia tylko diesle i zna ten motor jak własną kieszeń - powiedział krótko - tłumik drgań skrętnych na wale korbowym lub jak kto woli koło pasowe na wale korbowy. Koszt koła to ok. 300-400zł + wymiana. Ja w kwietniu planuję to wymienić i musi się skończyć popiskiwanie na zimnym.
Dodam, że w lecie nie popiskiwało nic. Ale nie zamierzam czekać do następnej zimy
Albo alternator... pasek / napinacz, ale bardziej obstawiam tłumik drgań skrętnych na wale korbowym. Ja mam podobne objawy, jak jest zimno to szczególnie rano chwilę popiskuje, po jakiejś chwili ustaje. Łożyskowanie alternatora mam nowe wraz z prętem, napinaczem i paskami także odpada. Byłem na oględzinach u gościa, który się na tym zna bo naprawia tylko diesle i zna ten motor jak własną kieszeń - powiedział krótko - tłumik drgań skrętnych na wale korbowym lub jak kto woli koło pasowe na wale korbowy. Koszt koła to ok. 300-400zł + wymiana. Ja w kwietniu planuję to wymienić i musi się skończyć popiskiwanie na zimnym.
Dodam, że w lecie nie popiskiwało nic. Ale nie zamierzam czekać do następnej zimy
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
zasadniczo to na zimnym silniku niezależnie od pory roku w lato też lubi tylko może trochę mniej... powoli zaczyna mnie to denerwować... teraz zbytnio nie mam czasu, w przyszłym tyg. mam ustawiony czas na zabawę z samochodem to sprawdzę bo muszę termostat wymienić tak mi się zdaje bo latem łapie z 85 ale przy -20 to 70 to max na co go stać... dzięki za porady jak sprawdzę to napisze co i jak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości