[mk IV] Smoła by Pele
Moderator: G0 Karcio
Frykas, hehehe ja pierwszy będę namawiał do wymiany bo są beeeeee
i tak będą krążyć po forum od usera do usera
i tak będą krążyć po forum od usera do usera
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 12:14 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
Miło widzieć nowe lustra, od razu lepiej. Przynajmniej Golf nie jest teraz BMW friendly i ma własne oblicze.
Dzisiaj wreszcie poznałem przyczynę notlaufów... a było ich w ostatnich 2 tygodniach ze 3. Przyczyną było tak jak podejrzewałem w pierwszej kolejności... nieszczelność dolotu w miejscu łączenia rury z intercoolerem (trochę się wysunęła i zasysało lewe powietrze), poza tym VAG-COM pokazał błąd: ciśnienie doładowania - nie osiągnięta wartość regulacji. Niestety auto zostało dziś w warsztacie, bo nie mieli na miejscu odpowiedniej uszczelki, a poprzednia spuchła od oleju więc nie dało się rury ponownie naciągnąć. Cieszę się, bo przynajmniej pierwszy typ okazał się prawidłowy i nie czeka mnie masa nietrafionych wydatków. To tak na marginesie jakby ktoś miał podobny problem... warto zajrzeć w tamto miejsce.
Taaa, bo grunt to dobra aerodynamika.pelton1985 pisze:Frykas,
napisze, że przyrost mocy gwarantowany i że są lepsze od magnetyzera i znaczka M hehehehe, pewnie pójdą od razu
Dzisiaj wreszcie poznałem przyczynę notlaufów... a było ich w ostatnich 2 tygodniach ze 3. Przyczyną było tak jak podejrzewałem w pierwszej kolejności... nieszczelność dolotu w miejscu łączenia rury z intercoolerem (trochę się wysunęła i zasysało lewe powietrze), poza tym VAG-COM pokazał błąd: ciśnienie doładowania - nie osiągnięta wartość regulacji. Niestety auto zostało dziś w warsztacie, bo nie mieli na miejscu odpowiedniej uszczelki, a poprzednia spuchła od oleju więc nie dało się rury ponownie naciągnąć. Cieszę się, bo przynajmniej pierwszy typ okazał się prawidłowy i nie czeka mnie masa nietrafionych wydatków. To tak na marginesie jakby ktoś miał podobny problem... warto zajrzeć w tamto miejsce.
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 21:25 przez mikew_86, łącznie zmieniany 2 razy.
- BLIND
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2306
- Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
Wcześniej śmigałeś na seryjnych?pelton1985 pisze:kupiłem komplet bardziej wydajnych pompowtrysków
Ex Mk3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=91211
Ex 20 Jahre GTI TDI by BLIND: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5543644
Ex 20 Jahre GTI TDI by BLIND: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5543644
i jak tam FMIC zalozony?
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
10 kwietnia oddaje auto na kilka dni do roboty, o efektach pracy dam znać, a jak poszło u Ciebie?fasd pisze:i jak tam FMIC zalozony?
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 11:54 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
ja chyba sprzedam tego icka i bede kupowal customa z re5pecta ale jutro chyba podjade do roberta z tuneupa po porade bo przy tym ic za duzo ciecia jest :/
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
czekam na wiecej
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości