Obroty spadają do 400-500/min, ale tylko po "szaleniu&q

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Obroty spadają do 400-500/min, ale tylko po "szaleniu&q

Post autor: FidoRS » śr mar 17, 2010 19:46

Witam

Zauważyłem w moim golfie dziwny przypadek z obrotami. Podczas jazdy nawet paru sekundowej na wysokich obrotach (ok.5tys lub więcej) albo przeciągnięciu do 6tyś gdy nagle wcisnę sprzęgło i zzrzuce na luz to obroty spadają do 400-500/min. Niby zadowolony jestem, że ani razu mi w tym momencie nie zgasł, ale zawsze patrze na kontrolki, bo spadek obrotów do 400 zaraz tak jakoś ogólnie czuć w aucie. Jak lekko przycisnę gaz, tak do 2tys/min to wszystko wraca do normy, ale zaczyna mnie denerwować fakt, że tak spadają do połowy prawidłowych obrotów. Czytałem dużo podobnych tematów, ale żaden z tego co znalazłem nie opisuje dokładnie tego przypadku co mam lub użytkownicy mają więcej problemów niż ja.
Dodam, że silnik krokowy wymieniony dwa lata temu w warsztacie, olej wymieniam regularnie co 9tyś km. Kable + świece BOSCH wymienione 24tys temu, filtr paliwa i powietrza 6tyś temu. Poza w/w problemem silnik chodzi jak zegarek – pali na „strzał”, nawet w najcięższe mrozy. Tylko po „szaleniu” tak jakoś spadają te obroty.
Silnk 1.6 ABU z kat, bez gazu.

Z góry dziękuję za porady i sugestie

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 19:51 przez FidoRS, łącznie zmieniany 3 razy.


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Awatar użytkownika
brateq
VWholic ;D
VWholic ;D
Posty: 274
Rejestracja: pn paź 12, 2009 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brateq » pt mar 19, 2010 00:58

Hmm kolego ja bym sprawdził jednak krokowy, 1.6 ABU jest na mono-wtrysku? Dobrze pamiętam?


3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pt mar 19, 2010 07:23

brateq pisze:1.6 ABU jest na mono-wtrysku? Dobrze pamiętam?
Tak.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pt mar 19, 2010 07:41

ja bym podłączył pod vaga i stawiam na potencjometr przepustnicy niekoniecznie uszkodzony może wystarczy regulacja tylko


Obrazek

Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » pt mar 19, 2010 19:21

Dzięki za sugestie.
A na VAGu wyjdą takie rzeczy jak w/w potencjometr lub krowiec, że trzeba srawdzić?
A z tym potencjometrem to ustawia się go na VAGu czy gdześ jakąś śrubką czy coś?


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pt mar 19, 2010 19:49

jeżeli potencjometr to pokaże jako błąd i można go ustawić tylko nie pamietam wartości, na forum jest na pewno to poszukaj


Obrazek

Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » wt mar 23, 2010 08:57

OK. Rozumiem, dzięki jeson


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości