Dziwne drgania silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » pn lut 01, 2010 11:49

kaiserman, wysłałam co Pw ale napiszę sprostowanie. sprzęgło nie było wymieniane, a dwumas był regenerowany. silnik przez jakiś czas jeszcze drżał, ale teraz jest już podobno ok.


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » sob lut 06, 2010 00:40

Witam a jaki był koszt regenreacji dwumasa? i gdzie to było robione ile trwało? mnie to dziwi ze to tylko na zimnymm silniku co temperatura ma do drgań?? jak myśliscie?


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » sob lut 06, 2010 13:41

900 + 300 za wyjęcie i montaż chyba. robili to chłopaki z expedusa w Piotrkowie Tryb, natomiast do regeneracji wysyłali komuś do Poznania bodajże.


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » sob lut 06, 2010 14:43

Trynity pisze:900 + 300 za wyjęcie i montaż chyba. robili to chłopaki z expedusa w Piotrkowie Tryb, natomiast do regeneracji wysyłali komuś do Poznania bodajże.
A nie lepiej było kupić nowego dwumasa (do ASZ, ARL) który kosztuje na allegro 950zł(LUK) - 1050zł (Sachs) zamiast regenerować praktycznie w tej samej kwocie?



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » sob lut 06, 2010 16:16

zastanawiam sie czy jak sprzęgło będzie oki to tez wymieniać? czy to ma ses ? ale wszedzie piszą ze tez trzeba tylko ze z nim to zero mam problemów jedynie dwumas slyszę go...


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » ndz lut 07, 2010 00:08

research1 pisze:Trynity napisał/a:
900 + 300 za wyjęcie i montaż chyba. robili to chłopaki z expedusa w Piotrkowie Tryb, natomiast do regeneracji wysyłali komuś do Poznania bodajże.

A nie lepiej było kupić nowego dwumasa (do ASZ, ARL) który kosztuje na allegro 950zł(LUK) - 1050zł (Sachs) zamiast regenerować praktycznie w tej samej kwocie?
nie pamiętam dokładnie ile to było. napisałam - chyba -
oprócz tego był zmieniany rozrząd, oleje, filtry i czujnik jakiś, podłaczenie pod kompa i robocizna. bardzo możliwe że się pomylilam.
aczkolwiek wtedy jak szukalismy ceny nowych dwumasów były w okolicach 1500-1800 zł


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

lvcas11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 18, 2010 18:20
Lokalizacja: Bujaków/Leeds UK
Kontakt:

Post autor: lvcas11 » czw mar 18, 2010 18:30

Witam
Borykam się z takim samym problemem jak większość powyżej:
silnik dostaje drgawek przechodzących na bodę w zakresie temperatury 40-70*C
Najpierw wymieniłem poduszkę pod silnikiem- nie pomogło
Następnie świece, olek, filtry, diagnostyka komputerowa- i daj bez zmian
Ostatnio wymieniłem dwu-mas i sprzęgło- dalej to samo

Musi być jakaś tego przyczyna, przecież nie wszystkie ASZ tak mają, fabrycznie nowe chyba tak nie miały, mój samochodzik też nie miał jak go kupiłem 3miesiące temu

Ma ktoś jakieś sugestie?



raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » czw mar 18, 2010 22:34

Witam podłacze się pod temat chodzi o sprzęgło i dwumas w audi a3 asz tak jak u kolegi lvcas11 buda drży ale cały czas i na pewno to dwumas autko znajomego był u mechanika i ten powiedział że w asz są dwa rodzaje sprzęgła i dopiero po demontażu starego stwierdza które tam pasuje. Czy to w ogóle możliwe?? myślałem ze do każdego typu silnika czy to asz czy atd pasuje konkretne sprzęgło i dwumas a za same części komplet sprzęgło i dwumas powiedzieli 2350zł plus 300zł robota i zestaw bedzie firmy zaks (nie wiem czy tak to się pisze tak mu powiedzieli) ze najlepsze części tej firmy a zawsze myślałem ze sash albo luk jest najlepsze. możliwe że są dwa typy sprzegła do asz??? Czy to zależy od skrzyni biegów auto a3 2001r skrzynia 6biegów. pozdro dzięki za odp z góry



lvcas11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 18, 2010 18:20
Lokalizacja: Bujaków/Leeds UK
Kontakt:

Post autor: lvcas11 » czw mar 18, 2010 23:15

Nie wiem jak jest w audi , ale u mnie mechanik od razu wiedział jakie tam będzie sprzęgło bo części zamawiał przed rozebraniem, kosztowało mnie to 3000 ( dwumas, sprzędło, docisk i robota)(też mam skrzynie 6) części sachs
u mnie nie było objawów dwumasa (brzdęków w skrzyni czy szarpania, źle wchodzących biegów- chciałem zlikwidować tylko to denerwujące drgania



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » czw mar 18, 2010 23:17

raczyk2 pisze:Witam podłacze się pod temat chodzi o sprzęgło i dwumas w audi a3 asz tak jak u kolegi lvcas11 buda drży ale cały czas i na pewno to dwumas autko znajomego był u mechanika i ten powiedział że w asz są dwa rodzaje sprzęgła i dopiero po demontażu starego stwierdza które tam pasuje. Czy to w ogóle możliwe?? myślałem ze do każdego typu silnika czy to asz czy atd pasuje konkretne sprzęgło i dwumas a za same części komplet sprzęgło i dwumas powiedzieli 2350zł plus 300zł robota i zestaw bedzie firmy zaks (nie wiem czy tak to się pisze tak mu powiedzieli) ze najlepsze części tej firmy a zawsze myślałem ze sash albo luk jest najlepsze. możliwe że są dwa typy sprzegła do asz??? Czy to zależy od skrzyni biegów auto a3 2001r skrzynia 6biegów. pozdro dzięki za odp z góry
Sprzeglo w ASZ jest te samo co w ARL`u 240mm. Jezeli ktos wymianil dwumas na LUK`a to wtedy nie podejdzie sprzeglo Sachs`a(czyta sie zaks) i odwrotnie. Jezeli sprzeglo wczesniej nie bylo orobione to siedzi tam oryginal Sachs. Czesci dosc drogo np tutaj masz taki sam komplet za 1840zl http://allegro.pl/item934911365_kolo_dw ... 9_tdi.html

Pozdrawiam



raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » czw mar 18, 2010 23:31

Bora_TDI ok dzięki powiem dla kolegi jutro. A tak samo sprawa sie tyczy mojego ATD czyli kupuje sobie taki zestaw na allegro bodajże za 1300zł do ATD sachs i musi pasować? Bez zadnej gatki ze są dwa rodzaje do tego silnika i najpierw trzeba rozebrać bo do ATD krzyknęli cenę 1900zł sprzęgło i dwumas to dużo



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » czw mar 18, 2010 23:40

raczyk2 pisze:Bora_TDI ok dzięki powiem dla kolegi jutro. A tak samo sprawa sie tyczy mojego ATD czyli kupuje sobie taki zestaw na allegro bodajże za 1300zł do ATD sachs i musi pasować? Bez zadnej gatki ze są dwa rodzaje do tego silnika i najpierw trzeba rozebrać bo do ATD krzyknęli cenę 1900zł sprzęgło i dwumas to dużo
Co do ceny zalezy jaka masz skrzynie 6cio czy 5cio biegowa. Ale jak kupujesz caly zestaw musi pasowac.

Pozdrawiam



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » pt mar 19, 2010 09:34

lvcas11 pisze:Nie wiem jak jest w audi , ale u mnie mechanik od razu wiedział jakie tam będzie sprzęgło bo części zamawiał przed rozebraniem, kosztowało mnie to 3000 ( dwumas, sprzędło, docisk i robota)(też mam skrzynie 6) części sachs
u mnie nie było objawów dwumasa (brzdęków w skrzyni czy szarpania, źle wchodzących biegów- chciałem zlikwidować tylko to denerwujące drgania
A lożysko wyciskowe tez wymieniono?? mi też drga ale ustawilem na fasolkach inaczej rozrząd -6 mam a granica -3 do +3 i nic niedrga ale na zimnym czasem hrebocze w sprzęgle ale na ciepłym już nic niesłychać i chyba mam łozysko do wymiany na bank raczek bo jak jade to slysze je i wciskam sprzęgło ustaje... tylko umnie za rozebranie skrzyni 450zł... ech..


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

lvcas11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 18, 2010 18:20
Lokalizacja: Bujaków/Leeds UK
Kontakt:

Post autor: lvcas11 » pt mar 19, 2010 16:47

rozebranie skrzyni jest drogie więc dlatego zalecają przy wymianie dwumasa sprzęgło i docisk (razem z łożyskiem), łożysko na docisku było już masakryczne



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości