piori pisze:jednoczęściową uszczelkę gumową z mk3
Ubywa oleju i widać wyciek z kanału od strony kolektora...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Mozna by sprubowac rozwiercić nakrętki w uszczelce , ja miałem taką w benzynie i mucha nie siada , ale na to składa się pare czynników prosta pokrywa, czy szpilki nie są wyrobione i nie puszczają
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
jbs-78 pisze:To ja jeszcze zapytam nie wiecie czy do 1.6 td bedzie pasowała pokrywa zaworów od 2.0 8v ta alu. Bo ostatnio mi przyszło do głowy zeby może cos takiego zamontować nie mam juz siły do tych korkowych uszczelek.
Bedzie pasowac . A co do korkowych uszczelek nie sa takie złe juz w czwartym golfie załozyłem i ani grama oleju szwagier jezdz juz kilka latek i i nic sie niedzieje wystarczy dac po rogach troche silikonu i od strony wydechu tam przewaznie zawsze zacieka i umientnie dokrecic .
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Spokojnie http://allegro.pl/item939885289_uszczel ... 80_b4.html ale czemu droższa nic do MK4
Krakulec
sorry koledzy ze tak sie wcinam ale widze ze moze u was znajde jakas porade na mój problem . mam problem z moim 1.9 td w passacie b4 turbo czuc dopiero po 3 tysiacach obrotów i okropnie ochlapane olejem . Jeżdże tym autkiem od niedawna i wydaje mi sie okropnie mulaste i olej bierze na 1500 km wlałem litre . Z tego co patrzyłem to przed turbem i za w przewodach jest olej . Co to może znaczyc ????? prosze o pomoc
vito8,
jeśli przed turboem jest to znaczy że wyrzuca olej przez odmę a to świadczy o dość zużytych pierścieniach.
a olej za turbina może być poprostu zasysany na wejściu i wtłaczany do silnika ale równierz może się wydostawać przez uszczelnienia wirnika turbiny.
odepnij odmę i pojeździj ze dwa trzy dni.
jak olej nadal będzie za turbina to znaczy że masz padniętą turbine.
jak zrobi się czysto to znaczy że już czas będzie się brać powoli z remont silnika.
jak odpalisz z rana to silnik odrazu równo pracuje?
jeśli przed turboem jest to znaczy że wyrzuca olej przez odmę a to świadczy o dość zużytych pierścieniach.
a olej za turbina może być poprostu zasysany na wejściu i wtłaczany do silnika ale równierz może się wydostawać przez uszczelnienia wirnika turbiny.
odepnij odmę i pojeździj ze dwa trzy dni.
jak olej nadal będzie za turbina to znaczy że masz padniętą turbine.
jak zrobi się czysto to znaczy że już czas będzie się brać powoli z remont silnika.
jak odpalisz z rana to silnik odrazu równo pracuje?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości