Przerobka gaznika Pierburg 2E2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Przerobka gaznika Pierburg 2E2
Witam wszystkich. Pewnie niektorzy z Was znaja mnie z nieco radykalnych pomyslow... i oto przyszedl mi do glowy kolejny... a zainspirowany byl pewna przygoda... wyjechalem z domu... silnik okolo 50 st C, warunki pogodowe 10 st na zewnatrz wilgotnosc w normie... cisnienie tez... przyspieszam z gazem wcisnietym ponad polowe... az tu nagle... auto bez zadnego konkretnego powodu wyrwalo do przodu (nie wcisnalem mocniej gazu) trwalo to szalencze przyspieszenie jakies 5 sekund po czym wszystko wrocilo do normy... to tyle z mojego bajkopisarstwa a teraz konkrety... obilo mi sie o uszy ze w tym gazniku zastosowana zostala blokada obnizajaca moc do 72KM(75KM) z seryjnych 95!!!! Nie wiem ile w tym prawdy ale zamierzam sie dowiedziec i prosze o pomoc... jesli ktos mial podobne doswiadczenia... moja uwage skupia wiecznie sucha gardziel 2 przelotu... nie udalo mi sie nigdy stworzyc sytuacji kiedy przepustnica 2 przelotu by sie otwarla... a z dyfuzora (tak sie to chyba nazywa) poplynelo paliwo... opiszcie swoje gardziele 2 przelotu i czy ktos mial podobna przygode z naglym przyrostem mocy... a tak przy okazji moj autorski uklad regulujacy na drodze pneumatyczno-elektronicznej obroty w tym gazniku pomyslnie przeszedl testy i wyglada na to ze dziala... takze koniec z plywaniem obrotow, gasnieciem i zarzynaniem silnika po odpaleniu... efekt taki jak przy wtrysku w kreske 1000 obr/min... teraz tylko pozostalo przetestowac trwalosc tego rozwiazania ... Prosze sie nie smiac z moich pomyslow i w miare mozliwosci pomoc
a co to za rozwiazaie z tymi obrotami?? bo mi pływaja a w dodetku pali mi jakies 9-10 litrów na 100km. i czasemi gasnie przed swiatłami. mam silnik 1.6pn na gazniku z 91 roku. to jest ten z tymi silniczkami elektrycznymi przy gazniku. ile pali po zastosowaniu twojego rozwiazania????
http://www.auto-swiat.pl/sites/www.auto-swiat.pl/themes/autoswiat/images/fanbannery/fan_750x100.png
KAMIL W nikt się nie śmieje, ja osobiście czekam aż skończysz i podzielisz się swoimi doświadczeniami z nami. Jak mógłbyś wrzucić na forum to co zrobiłeś to wspólnie moglibyśmy testować twój wynalazek.Pozdrawiam. Aha a masz może jakieś patenty do 2e2. bo zntym gaźnikiem też jest dużo problemów.
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam... co do regulatora obrotow do tego gaznika... to moge powiedziec ze dziala.... obroty sa bardzo stabilne bez wzgledu na temperature silnika... moje obawy budzi tylko zawor podcisnienia... nie wiem jaka bedzie jego trwalosc... a idea jest taka bo otrzymalem prosbe zeby ja opisac: na bazie kilku prostych i niezawodnych elementow elektronicznych zbudowalem uklad ktory pobiera impulsy elektryczne z cewki zapolonowej (idace od modulu) i przeksztalca je na sygnal sterujacy zaworem ktory jest wlaczony rownolegle pomniedzy przewody podcisnienia idace do urzadzenia trojpolozeniowego...otwarcie sie zaworu powoduje spadek podcisnienia u urzadzeniu i wysuniecie sie bolca... a co za tym idzie wzrost obrotow... wiec zasada jest prosta: spadek obrotow -> zawor sie otwiera -> bolec sie wysuwa -> obroty sie podnosza -> zawor sie zamyka -> bolec sie cofa -> obroty spadaja... i tak 50 - 100 razy na minute... jeszcze troche potrwa zanim wszystko zostanie dopracowane... i obawiam sie o wytrzymalosc zaworu... wstepnie po przejechaniu 100km moge powiedziec ze dziala i koszt calosci wynosi 10 zl...
[ Dodano: Pon Mar 27, 2006 13:35 ]
Panowie potrzebna pomoc!!!! poszukuje wszystkich danych o serii pierburga 2E... o wszystkich produkowanych modelach tj: 2E2, 2E3, 2E4, 2E5, 2E7 i 2E8... wszystko co macie... schematy, serwisowki itd itp... prosze przesylac na maila maxx84@o2.pl ... z gory dzieki
moj pali standardowo 7 litrow na 100km w miescie a na trasie 4-5l... a co do 2ee to bede cie musial zmartwic bo tego mojego pomyslu nie bedzie sie dalo tam zastosowac...kozi218 pisze:bo mi pływaja a w dodetku pali mi jakies 9-10 litrów na 100km
[ Dodano: Pon Mar 27, 2006 13:35 ]
Panowie potrzebna pomoc!!!! poszukuje wszystkich danych o serii pierburga 2E... o wszystkich produkowanych modelach tj: 2E2, 2E3, 2E4, 2E5, 2E7 i 2E8... wszystko co macie... schematy, serwisowki itd itp... prosze przesylac na maila maxx84@o2.pl ... z gory dzieki
http://www.ruddies.business.t-online.de/VERGASER.htm
Tutaj napewno znajdziesz wiele informacji o Pierburgach. Sam się dużo naszukałem i jest to chyba najlepsza strona jaka istnieje. Czy mogłyś dać opis zrobienia takiego regulatora w stylu "Zrób to sam"?
Tutaj napewno znajdziesz wiele informacji o Pierburgach. Sam się dużo naszukałem i jest to chyba najlepsza strona jaka istnieje. Czy mogłyś dać opis zrobienia takiego regulatora w stylu "Zrób to sam"?
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
tak oczywiscie... jak tylko wszystko bedzie dopracowane i bedzie pewnie i skutecznie dzialac opisze taka porade... dzieki za stronke... pomogla ale byl bym niezmiernie wdzieczny jakby ktos mial i mi podeslal takie instrukcje obslugi w pdf takie jak tu kraza do 2e2 tyle ze do innych modeli... takze do 2ee... jakby ktos mial takie serwisowki to jestem na nie chetny
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
co do spalania to jest kilka rzeczy ktore mozna zrobic...po pierwsze wszystkie rurki podcisnieniowe musza byc nowki... najlepiej zeby podstawka tez byla nowa bo liczy sie szczelnosc... ja u siebie jeszcze wyjalem podgrzewacz kanalu czesciowego obciazenia... lepsza praca na zimno szczegolnie jak warunki pogodowe sa takie jak teraz... wymontowywalem tez ssanie ale do tego nie namawiam... o ile przy 10 st C na polu wystarczy tylko wcisnac gaz przed odpaleniem to przy -5 trzeba go odpalac na 3 razy ale jak by nie bylo udalo mi sie zejsc do 6,5 litra w miescie...oczywiscie tez nie jezdze rajdowo ale nie staram sie specjalnie oszczedzac...
KamilW mam do Ciebie takie pytanie za co odpowiedzialna jest taka zielona okrągła puszka do której leci jeden przewod z podcisnienia. Puszka przmoocowana jest do podszybia. I czy ten przewod co do niej leci { ja mama tam nieszczelnosc } odpowiada za spalanie { U mnie duze ok 9 - 10L } Ahas i gdzie znajduje sie ten "podgrzewacz kanalu czesciowego obciazenia"?
Ostatnio zmieniony wt mar 28, 2006 18:01 przez Pieniu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 350 gości