DUŻE SPALANIE GOLF III TDI AHU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » wt mar 16, 2010 18:48

Sajmon99 pisze:Bo w katalizatorze znajduje się sonda lambda.....ja się za bardzo nie znam dlatego proszę o pomoc, w czym może leżeć przyczyna ?
_________________
w Dieslach nie ma Sondy :bajer: a jak to oberwanna rura?


:-)

Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » wt mar 16, 2010 19:03

U mnie też jest dziurawa ta siatka (to jest ta rura przy komorze silnika opleciona taka siatka) i słychać taki świst jak schodzi z obrotów ale stało mi się to nie dawno a spalanie miałem przed gwizdaniem większe, więc pewnie to nie to. Sam mam problem ze spalaniem i nie mogę się z nim uporać. Chyba, że gdzieśmi paliwo ucieka, ale sucho jest pod samochodem po postoju.

Pozdrawiam Owen



Awatar użytkownika
Sajmon99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 25, 2009 20:52
Lokalizacja: Brzęczki-(Mysłowice)
Kontakt:

Post autor: Sajmon99 » wt mar 16, 2010 19:34

jacekjurzykkk pisze:
Sajmon99 pisze:Bo w katalizatorze znajduje się sonda lambda.....ja się za bardzo nie znam dlatego proszę o pomoc, w czym może leżeć przyczyna ?
_________________
w Dieslach nie ma Sondy :bajer: a jak to oberwanna rura?
No fakt, pomuliłem obrazki w książce :) Oberwana w ten sposób, że zaraz za katalizatorem jest całkiem urwana. Pewnie przez to że w zime ciorałem podwoziem wszędzie gdzie tylko mogłem przez koleiny. mniejsza o to, co z tym spalaniem, to jest nie możliwe żeby mi palił 1/4 baku na 120 kilosów, jak wcześniej na jednym baku potrafiłem dojechać nad morze do Mielna i spowrotem do Mysłowic, a teraz odjadę od stacji i już ubywa....masakra ?


[url=http://img696.imageshack.us/i/borae.jpg/][img]http://img696.imageshack.us/img696/5459/borae.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hubson1705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: Hubson1705 » wt mar 16, 2010 21:07

ja zalewam zazwyczaj 20 litrów i starcza mi na 250 - 300 km i to jak jeżdżę do "pala"
a wcześniej lałem 12 litrów i robiłem 200-220 kilosów, więc różnica jest



pilot16v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:23
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: pilot16v » wt mar 16, 2010 23:40

czytam wszystkie posty o spalaniu i powiem Wam ze tez chcialbym miec spalanie w granicach 6,5l po miescie. moj afn bierze mi jakies 7,5-8 l po miescie co prawda jazda dosc krotka po 10km i gaszenie. wtedy staram sie nie przekraczac tych 2500 tys. obrotow bo silnik nie ma temperatury. na trasie ostatnio zszedlem troszke ponizej 6l i do tej pory to moj rekord. jechalem w granicach 80-100 km/h bo warunki na wiecej nie pozwalały i takie mialem spalanie. pompe mam po calkowitej regeneracji i ustawianiach, turbo tez zregenerowalem bo mialem kierownice zapieczone i juz troche mi brala, silnik bez zadnych usterek, wszystko sprawdzone i ustawione. filtry, olej wymienione. chyba juz sie powoli przyzwyczailem do spalania.



Awatar użytkownika
sargon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob cze 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Żory

Post autor: sargon » czw mar 18, 2010 13:57

maciek88 pisze:Po pierwsze vag i sprawdzić wskazania czujnika temperatury paliwa.(jakwalnięty to właśnie bedzie dużo palił i troszkę przymulony nie dużo ale jednak. Po drugie wskazania czujnika temp cieczy chłodzącej.Porównać ze wskazaniem na liczniku. Czujnik paliwa sprawdzać rano jak silnik bedzie nie odpalany i porównać z temp otoczenia.Wszytsko w temacie.Pozdrawiam
sprawdzalem jak mowiles
paliwo prawie rowne z temp otoczenia ...roznica okolo 2st -- w normie?
wskazania temp cieczy chlodzacej 70st, na vagu pokazuje 66,6 st -- roznica w normie?

przypominam ze bierze 0,5 - 1l wiecej niz zwykle, silnik afn, nowy filtr powietrza

gdzies jeszcze jestem w stanie poszukac?
help :(


szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)

Awatar użytkownika
piotreq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob lis 13, 2004 15:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: piotreq » czw mar 18, 2010 15:14

sargon pisze: wskazania temp cieczy chlodzacej 70st, na vagu pokazuje 66,6 st -- roznica w normie?
Ale rozgrzewa sie do 90st i tak trzyma?

Proponuje, jesli masz mozliwosc, sprawdzic wtryski.

Slabszy sie nie zrobil troche?



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » czw mar 18, 2010 15:20

Oto i moję LoGi:


proszę zerknąć:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3834134#3834134


:-)

Awatar użytkownika
sargon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob cze 28, 2008 20:53
Lokalizacja: Żory

Post autor: sargon » czw mar 18, 2010 15:32

piotreq pisze:
sargon pisze: wskazania temp cieczy chlodzacej 70st, na vagu pokazuje 66,6 st -- roznica w normie?
Ale rozgrzewa sie do 90st i tak trzyma?

Proponuje, jesli masz mozliwosc, sprawdzic wtryski.

Slabszy sie nie zrobil troche?
temp dochodzi do 90 st i trzyma (sprawdzalem jak juz troche wystygl) , termostat niedawno zmianialem

co do mocy to wrecz przeciwnie...w sensie po wymianie filtra powietrza czuc ze silnik odetchnal i duzo lepiej wkreca sie na obroty

sprawdzic wtryski w sensie odczytanie z vaga katu?
jakies logi robic? jakie? i czy dynamiczne czy statyczne?

(nowicjusz ze mnie jakby kogos draznily moje ciagle pytania :) :grin: )


szczesliwy posiadacz VARIA(N)TA :)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw mar 18, 2010 16:27

sargon pisze:sprawdzic wtryski w sensie odczytanie z vaga katu?
Kąt to kąt . A wtryski to wtryski.Wtrysków vagiem nie sprawdzisz.Jedynie korekcje można sprawdzić .To czy otwierają się przy odpowiednim ciśnieniu i czy prawidłowo rozpylają można sprawdzić tylko w zakładach zajmujących się regeneracją wtrysków .Jak masz zuzycie 0,5 l wieksze to ja bym nie panikował bo wystarczy gorszego paliwa zatankować żeby uzyskać taką różnicę w spalaniu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » ndz mar 21, 2010 11:23

pomiar z trasy 100%, prędkości 100-120(dwa razy 160)

w dwie osoby z pełnym bakiem 5,7 litra :bigok: oceńce samii

...... :kac:

natomiast kolejny dzień wyszło 15 litrów na 240 kilometrów (40km kręcenia się po miescie) do tego trasa była kręta, było ciemno i padało 3 osoby + martwa świnia w bagażniku i pełny bak wynik 6,25 cóś mam że przy dużo :kac:

zerknijcie na logii wyżej jak mozecie bo tam mam pytanie i nie mam odpowiedzii :D

proszę o rady i pomoc :elegant:


:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości