Ubywa oleju i widać wyciek z kanału od strony kolektora...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Ubywa oleju i widać wyciek z kanału od strony kolektora...
ssącego, płynie po szpilkach mocowania kolektora ssącego i z góry też widać że się leje. Turbo jest suche z zewnątrz. Skąd ten wyciek. Dzwoniłem do mechanik i mówi, że wszystkie mk2 TD przy przebiegu 250.000km mają ten wyciek. SKĄD ON JEST ? Dzięki i pozdrawiam
Sebastian
sebastian1901, po pierwsze sprawdz węze do turba czy niejest mokre i niema tam oleju potem sprawdz turbo (ps. jakie masz )
potem sprawdz wąz od odmy i wąz od filtra do turbo
ile ubywa ci oleju i jak szybko
olej moze dostawac je od odmy do turba i potem idzie dalej jak tak miałem kilka zabiegów i bedzie lepiej
potem sprawdz wąz od odmy i wąz od filtra do turbo
ile ubywa ci oleju i jak szybko
olej moze dostawac je od odmy do turba i potem idzie dalej jak tak miałem kilka zabiegów i bedzie lepiej
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
mam Garett T3, silnik JR, ogólnie wszystko jest suche ściągałem te gumy i jest ok jedynie delikatnie spocona była ta guma co idzie z turbo do filtra ale nie ma tragedii.
Możliwe że turbo gdzieś puszcza olej i płynie do ssącego a że uszczelka jest licha tą nią przepuszcza bo już brak mi koncepcji ?
a oleju tak po miesiącu musze dolać z 0,7l ale nie mówie że jeżdże spokojnie bo deptam
Możliwe że turbo gdzieś puszcza olej i płynie do ssącego a że uszczelka jest licha tą nią przepuszcza bo już brak mi koncepcji ?
a oleju tak po miesiącu musze dolać z 0,7l ale nie mówie że jeżdże spokojnie bo deptam
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 10:48 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.
Sebastian
sebastian1901, ja tez deptam
sprawdz węzyk od WG na torbo to bedziesz wiedział na 100 % czy puszcza turbo
jak odma ?
[ Dodano: 22 Paź 2008 10:59 ]
jopsebastian1901 pisze:Możliwe że turbo gdzieś puszcza olej i płynie do ssącego a że uszczelka jest licha tą nią przepuszcza bo już brak mi koncepcji
sprawdz węzyk od WG na torbo to bedziesz wiedział na 100 % czy puszcza turbo
jak odma ?
[ Dodano: 22 Paź 2008 10:59 ]
to prawie cała miarkasebastian1901 pisze:a oleju tak po miesiącu musze dolać z 0,7l
weż zobacz stan uszczelki od pokrywy zaworów ja tez tak mam jak ty olej sie ssączy i leci po kolektorze ssącym ,kup nową uszczelkę i silikon na temperature i załóz ją na ten silikon ale dokładnie odtłuśc i powinno pomuc sęk w tym że te uszczelki dużo nie wytrzymują wygladają jakby korkowe co innego metalowa z gumą.
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Wywal wszystko i oczyść czapkę i głowicę benzyną ekstrakcyjną. Kup silikon reinza do uszczelniania. Nałóż cienką warstwę silikonu na krawędzie głowicy i powierzchnię pokrywy, która styka się z uszczelką. Po 10-15 minutach nałóż uszczelkę na silikon, nałóż czapkę, wykrzyw blachy dociskowe, i delikatnie dokręć śruby. Po godzinie-półtorej dokręć śruby z ostateczną siła tylko nie za mocno. Poczekaj jeszcze z pół godziny i możesz jechać.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
I co doszedłeś co z tym wyciekiem bo mam to samo tez mam jr . Mi sączy sie przez srube od kolektora wydechowego i jestem pewien na 100% tylko z kąd ten olej w wydechu zrobilem cały silnik także nie od strony silnika kupilem turbine na alllegro co wogole nie dmucha i cos mi sie wydaje ze to ona w kulki leci bo ostatnio az sie zdziwilem zamrugała mi kontrolka od oleju ja sprawdzam olej a tu nie ma a silnik świeży remont tylko turbo używka
Krakulec
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
t0malowi chodziło chyba o korek w znaczeniu materiał z którego wykonano uszczelkę.BENITO pisze:gdzie ja napisałem ze dawać pod korek
A ja po kilku latach posiadania mk2 i różnych patentach na uszczelnianie polecam wydać kilka złotych więcej na jednoczęściową uszczelkę gumową z mk3, np:
http://allegro.pl/item941972912_uszczel ... _golf.html
Żeby ją założyć trzeba jeszcze zmienić szpilki mocujące dekiel na takie bez zgrubienia (ja dostałem komplet szpilek w zestawie razem z uszczelką Elring) i nie babrać się w żadnych silikonach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości