Napięcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Napięcie

Post autor: hehe___ » śr mar 17, 2010 20:53

Witam wszystkich serdecznie i zwracam się do was z pytaniem .
Chodzi o ładowanie w moim mk3 1.8 ABS od jakiegos czasu zaczeło sie cos walic z napieciem , po odpaleniu auta podświetlenie deski rozdzielczej , światła , nawiewy , stopniowo słabły , coraz mocniej przygasalo kiedy dalem gaz do 2800 obr/min podswietlenie w pol sekundy zapalalo sie tak jak nalezy swiatla nawiewy wszystko ok , i tak do zgaszenia auta po ponownym rozruchu musialem tą czynnosc powtórzyc - AZ DO WCZORAJ kiedy auto wydoiło aku i pupa czynnosc z 2800 obr wogole nie zaskakiwała i teraz nawet jak naladuje aku znowu go wyzre ...

JAkas diagnoza?



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr mar 17, 2010 21:43

Sprawdz alternator powinien dawac napicie 14 do 14.4v



Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: hehe___ » śr mar 17, 2010 21:47

Alternator ma bardzo slabe napiecie spada do 11 nawet
tylko nie wiem czy to caly alternator do regeneracji czy tylko np regulator napiecia



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr mar 17, 2010 21:48

szczotki sa juz male i wpadaja w drgania w wyzszych obrotach dlatego takie akcje, wymien szczotki a bedzie dzialal nalezycie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: hehe___ » śr mar 17, 2010 22:27

te szczotki są na regulatorze napięcia?
jak wymienie caly regulator to jest ze szczotkami ?



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr mar 17, 2010 22:39

tak szczotki sa na regulatorze , najlepiej wyjac caly altek , dobry dostep i przy okazji mozna sprawdzic lozyska



Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: hehe___ » śr mar 17, 2010 22:46

lożyska są ok 0 jakich kolwiek luzów , mam juz wyciągniety ( 5 min roboty) tylko mowie z tym napieciem cholerny problem



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr mar 17, 2010 22:52

Posprawdzaj rowniez kabelki na zlaczach czy maja dobre przejscia i przewody masowe czy nie sa zasniedziale



Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: hehe___ » śr mar 17, 2010 22:54

jutro wyciagne regulator i zobacze szczotki , z kablami raczej wszystko oki ;]



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw mar 18, 2010 00:45

co ty wojtas chlopaka na koszy pchasz , regulator ok 50zł niech wymieni i gra, no chyba ze same szczotki to z 10zł,ale to juz rzeźbienie w gównie troszke...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » czw mar 18, 2010 08:14

najlepiej to pozyczyc od kogos sprawny regulator i wtedy mozna cokolwiek powiedzieć.
regulator napiecia od razu wymien bo mialem ten sam przypadek .
Samo wymienianie szczotek to troszke zabawy .



Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: hehe___ » czw mar 18, 2010 12:26

rzecz oczywista ze jak regulator to i szczotki , dzis podjade di intercarsu i zdam relacje po powrocie

[ Dodano: 18 Mar 2010 17:28 ]
regulator wymieniony niby laduje ok ...
ale dlaczego mam cos takiego ze po odpaleniu auta musze dac 3 tys obrotów zeby alternator zaczał ladowac ?;/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 80 gości