[GOLF II]Pomocy....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

beduin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 05, 2005 15:57
Lokalizacja: Lubuskie

[GOLF II]Pomocy....

Post autor: beduin » pn mar 27, 2006 17:20

wymieniłem ostatnio zawieszenie na superspotra 60/40 autko dziwnie zaczeło sie zachowywac tz przy wiekszej predkosci na zakrecie trzesie powiedzcie dlaczego



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » pn mar 27, 2006 18:13

O jakich prędkościach mowa, co z amorami i tulejami? Opisz dokładniej ja wygląda to trzęsienie.



beduin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lis 05, 2005 15:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: beduin » pn mar 27, 2006 19:40

dzieje sie ta powyżej 60 km/h zawieszenie jest nowe tz sprężyni i amortyzatory trzesie przy wchodzeniu w zakret przy takiej predkosci



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt mar 28, 2006 00:49

Geometrie zawieszenia masz zrobioną???



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt mar 28, 2006 09:31

jak wymianiles ustwailes katy i zbierznosc? poza tym sprawdz opony


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 28, 2006 09:45

Geometria się zmieniał, a i pewnie nie ustawiłeś kątów. Na twardym zawiasie wychodzą wszystkie niedomagania układu jezdnego.



Awatar użytkownika
Pazuzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 28, 2006 13:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pazuzu » wt mar 28, 2006 14:22

moze katow nie bedziesz musial robic, ale zbieznosc na pewno


Pięknie się rosa perli na siekiery ostrzu

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt mar 28, 2006 14:27

Pazuzu pisze:moze katow nie bedziesz musial robic, ale zbieznosc na pewno

:chytry: jak to katow nie?? przeciez odkrecal amorki!!! jak by tylko cos z drazkkami z ukl kierowniczego robil i nie odkrecal od wahacza amora to katow mozna nie robic choc to i tak nic jak sie robi cala zbierzonosc to co szkodzi sprawdzic... ale jak wstawial amorki to na bank konty musi robic nie ma ze moze nie bedziesz... spradzic to trzeba ...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Pazuzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 28, 2006 13:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pazuzu » wt mar 28, 2006 15:02

ja wstawialem amory i katow nie robilem bo mialem takie jak trzeba - tak sie zlozylo;)


Pięknie się rosa perli na siekiery ostrzu

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt mar 28, 2006 15:24

no ale sprawdzales prawda? to jest robienie katow... tak samo zbierznosc.. spradzic musisz a niekoniecznie zawsze trzeba przestawiac....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Pazuzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 28, 2006 13:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pazuzu » śr mar 29, 2006 15:20

w rzeczy samej


Pięknie się rosa perli na siekiery ostrzu

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 305 gości