opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
_Marcin_
Fire and Ice
Fire and Ice
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 24, 2007 12:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: _Marcin_ » pt mar 12, 2010 20:51

gracjan685 pisze:dlaczego moga sie szybko skonczyć.
ponieważ będą pracować w innej charakterystyce skoku, krótszej, o te 35mm z powodu krótszych sprężyn tych co kupisz w stosunku do seryjnych.



Tomek77-89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Tomek77-89 » pt mar 12, 2010 20:53

Jak zapodasz sprężyny -30mm na seryjny amor to będzie dobijać do końca co nie jest dobre i po czasie może się wylać.



Tomek77-89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Tomek77-89 » pt mar 12, 2010 21:35

gracjan685, Tak każdy producent pisze :green_fuck:
Każdy na forum powie ci że sport sprężyny są do sportowych amorów i koniec :P



gracjan685
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt mar 05, 2010 00:44
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gracjan685 » pt mar 12, 2010 22:34

Tomek77-89 pisze:gracjan685, Tak każdy producent pisze :green_fuck:
Każdy na forum powie ci że sport sprężyny są do sportowych amorów i koniec :P
Git. dzięki.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt mar 12, 2010 23:50

kolego poczytaj to forum troche i bedziesz wiedzial co jak i dlaczego...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob mar 13, 2010 12:16

Sportowe sprężyny do seryjnych amortyzatorów to jest pseudo tuning... to tylko ładnie wygląda nie ma nic wspólnego z poprawieniem zachowania się auta. Dlatego sportowe sprężyny do sportowych amortyzatorów i od razu lepiej się jeździ.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

gracjan685
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt mar 05, 2010 00:44
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gracjan685 » sob mar 13, 2010 13:01

marcinas1983 pisze:Sportowe sprężyny do seryjnych amortyzatorów to jest pseudo tuning... to tylko ładnie wygląda nie ma nic wspólnego z poprawieniem zachowania się auta. Dlatego sportowe sprężyny do sportowych amortyzatorów i od razu lepiej się jeździ.
Ale na tych sprężynach sie dobrze jezdzi i sa w miare twarde tzn sprężyste. dlatego nie chce ich wymieniać. wydaje mi sie to nie potrzebne.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob mar 13, 2010 13:39

gracjan685, zobaczysz ze bedzie potrzebne jak przejedziesz jakies 3 tysiace moze :P wyleja Ci amory zaraz, zalozysz amory serie i znow wyleja zaraz. No i tak w kolko. Poszukaj kogos kto ma kita obnizajacego zalozonego, przejedz sie z nim i zobaczysz roznice.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

reksio06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 27, 2009 22:03
Lokalizacja: Łuskowo/Wolin/Międzyzdroje
Kontakt:

Post autor: reksio06 » ndz mar 14, 2010 02:25

Ja ci powiem że różnica jest nie ziemska wiem to z własnej autopsji przez miesiąc jeździłem na seryjnych amorkach z -60 teraz mam sportowe jedzie się płynnie nic nie dobija jak wcześniej i tak nie skacze na dziurach przy szybszej jeździe :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
jacek_golf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: jacek_golf2 » wt mar 16, 2010 23:18

kozak pisze:czy te zawieszenia tak maja ? czy moze po zalozeniu przodu to sie uspokoi ? jakby zdjac te sprezyny pomocnicze to bedzie bardziej miekko ?
z tego co wiem to ta technix jest jednym z twardszych gwintow za dobra cene i mysle ze jesli wyjmiesz te sprezny pomocnicze to powinno byc lepiej ale mapet odpowie ci dokladnie bo ja pewnosci nie mam
Gonzo99 pisze:witam chce posadzic swojego golfa na glebe nie chce zeby było za twardo tylko w miare miekko co polecacie czy mts technik czy ta technik <-------- wszystko - 40

Czy seryjne amory i jakies sportowe springi ??

Posiadam golf II gtd sb

Ma ktoś jakies fotki jak by siedział na takim obniżeniu ??


Koło 15 7j opona 195/50
jak zalozysz seryjne amory i sportowe springi to moze ci dobijac i co chwile mozesz wymiec amorki jezeli chodzi o twardosc to chyba mts jest miekciejszy
co do fotek to w moim temacie jest jobnizenie -60/40 i kolo takie jak twoje tylko ze z opona 185/45


byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y

lukasz3112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 13, 2010 12:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lukasz3112 » śr mar 17, 2010 08:26

Panowie mam Octavię I HB. Na lato będę zakładał 8,5x18" z oponami 225/40. Obecnie mam gazowe amorki i sprężyny -30mm KAW. Ale auto skacze jak piłeczka ping pongowa i tył się dalej buja (jest miękki).
Chcę kupić gwint MTS. Czy wtedy będe miał pewność że nie będzie nic obcierać? Nawet przy załadowanym aucie? bo jeśli ma być tył tak jak tutaj to bez sensu. przód jest twardy a nie wiem czemu tył taki.
prosze o pomoc.



cibel8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 11:12
Lokalizacja: Domanin/Rychtal

Post autor: cibel8 » śr mar 17, 2010 13:06

MAPET, kolego mapet mam vw golfa 3 i chce założyc mu sportowe zawieszenie i kupic felgi aluminiowe jaki bys polecal zawias


cibel

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 17, 2010 13:20

ale to juz sam musisz wybrac ja to zawsze polece gwint :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

dekoder
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lip 16, 2007 22:54
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: dekoder » śr mar 17, 2010 13:28

Dołączę do tematu skoro aktywny.

Panowie, szukam amorków i sprężyn do mojego VWózka, silnik 1,8ABS z gazem zbiornik 35 litrów z tyłu w miejscu zapasowego koła.

Muszę wymienić komplet i tak myślę, że chyba najlepiej spiringi z GTI -20/-20 do serii mojej (czyli GL) oraz amorki gazowe KYB lub Sachs advantage lub performace ... co polecicie ?

wymienić muszę, bo siadł mi jeden z tyłu a przód nie jest kompletem o podobnym zużyciu, co więcej, tył mi się wozi, jak dorzucę 70kg do bagażnika to trę nadkolem i jak są większe dziury odbijam odbojami na amorach z tyłu.

chcę: poprawić trakcję i muszę wymienić amorki, chętnie trochę utwardzę - nie jestem przekonany do gwintu MAPET :D i chcę sprawdzony sprzęt z dobrą gwarancją.


Przemek
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości