wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI - co ? jak ? i za ile?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI - co ? jak ? i za ile?
witam.
czy ktos z was wymieniał pompe paliwa w borze/golfie 1,9 tdi ? ? wie jakie to są koszta? takiej pompy, robocizna?
za każde info dziekuję z góry, zawsze lepiej wiedzieć jak wyglada to cenowo .jak bede u mechanika . a może ktos z was może polecić jakis zaufany warsztat ( nie koniecznie ASO ) na terenie Warszawy gdzie można by to zrobić??
pozdrawiam.
czy ktos z was wymieniał pompe paliwa w borze/golfie 1,9 tdi ? ? wie jakie to są koszta? takiej pompy, robocizna?
za każde info dziekuję z góry, zawsze lepiej wiedzieć jak wyglada to cenowo .jak bede u mechanika . a może ktos z was może polecić jakis zaufany warsztat ( nie koniecznie ASO ) na terenie Warszawy gdzie można by to zrobić??
pozdrawiam.
Napisany jest na kodzie paskowym naklejonym na obudowie paska rozrządu albo na wklejce w bagazniku pod wykładziną.
Kody to np AGR, ASV, ALH, AHF, ATD, AXR, AJM, ASZ, ARL,...
Adamm za długo pisałem
Kody to np AGR, ASV, ALH, AHF, ATD, AXR, AJM, ASZ, ARL,...
Adamm za długo pisałem
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2008 22:07 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
nickwwa gdzie na silniku jest numer z oznaczeniem silnika masz w tym temacie w ostatnim moim poście na dole strony na fotkach:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23442&start=225
a uzupełnisz go w podpisie wchodząc w swój profil, w profilu wpisałeś "1.9 TDi" to dopisz tylko jeszcze oznaczenie silnika i będzie OK.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23442&start=225
a uzupełnisz go w podpisie wchodząc w swój profil, w profilu wpisałeś "1.9 TDi" to dopisz tylko jeszcze oznaczenie silnika i będzie OK.
ok.! bardzo dziekuje za info. jutro to sprawdze i uzupełnie. jeszcze raz dziekuje
[ Dodano: 10 Maj 2008 10:04 ]
up - uzupełnione.
aha mam jeszcze oznaczenie pompy paliwowej : 1J0 919 050 B.
zrobilem troszke rozeznanie cen takich pomp no i...jak w aso to każdy cwie...sa tez zamienniki...
co polecacie? zamiennik czy raczej oryginał? może ma ktos namiary na jakiegos sprzedawce tych pomp i jakis godny polecenia warsztat???
pozdrawiam
[ Dodano: 10 Maj 2008 10:06 ]
up!
[ Dodano: 10 Maj 2008 10:04 ]
up - uzupełnione.
aha mam jeszcze oznaczenie pompy paliwowej : 1J0 919 050 B.
zrobilem troszke rozeznanie cen takich pomp no i...jak w aso to każdy cwie...sa tez zamienniki...
co polecacie? zamiennik czy raczej oryginał? może ma ktos namiary na jakiegos sprzedawce tych pomp i jakis godny polecenia warsztat???
pozdrawiam
[ Dodano: 10 Maj 2008 10:06 ]
up!
z tego co się orientuje to siadła Ci w takim przypadku pompa w baku (elektryczna wspomagająca) nowa w aso to zależy od 600 zł do 900 zł, pompa sama w sobie jest rozbieralna i wymiana samej pompki pewnie "Pierburga" wystarczy, wygląda mniej więcej tak:nickwwa pisze:1J0 919 050 B
Jest firma za Wrocławiem gdzie regenerują orginalne pompy pierburga koszt około 150-200 zł bez przesyłek.
to jest ich oferta na allegro: http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=2059184 w każdej aukcji jest numer do nich.
Pompa ta powinna dawać ciśnienie 0,5 bara
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Podepne sie pod ten temat bo mam podobny problem. Mianowicie posiadam golfa mk2 z silnikiem 1,9tdi pd (symbol ASZ) w baku była pompka wstepna paliwa ale siadła, z tym ze pompka paliwa była z silnika benzynowego 1,8. I teraz pytanie bo wymontowałem całkowicie pompke a w zamian włożyłem kawałek weża czy tak moze być?? Problem polega na tym że auto czasami zapowietrza sie na wysokich obrotach i nie chce przykładowo wkrecać sie powyżej 3tys. obrotów nie wiem czy to napewno wina tej pompki. A jezeli już kupywać pompke to czy ta z benzyniaka da rady w tym silniku i dodatkowo w ropie, z tego co zdążyłem sie wywiedzieć to ta pompka miała 0,24bara ciśnienie, nie wiem jakie ciśnienie powinna mieć pompka wstepna w silniku na pompowtryskach.
Może bedzie jakaś zmiana
sa swapowane PD'ki co chodza bez tej pompki w baku... Mozesz kupic ori pompke do baku z jakiegos PD'ka, ewentualnie z jakiejs benzyny na gazniku.. Chodzi o to zeby podawala na malym cisnieniu stale paliwko, zbyt mocna pompka spowoduje przelewanie ropy przez oringi na pompkach i ON bedzie w oleju
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości