pompa wtryskowa - prośba o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rolandV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 16, 2010 14:58
Lokalizacja: toruń

pompa wtryskowa - prośba o pomoc

Post autor: rolandV » wt mar 16, 2010 15:50

Witam

Zgodnie z instrukcją z forum naprawiłem cieknącą pompę wtryskową w moim t4 1,9D (co prawda opis był do 1,6D) ale zasada podobna. i tu pojawił się problem, złożyłem wszystko i okazało się że auto owszem zapala ale przestało reagować na dodanie gazu i to zarówno pedałem jak i przy pompie. Dodam że raz złożyłem całość i było ok, ale jeszcze ciekło więc rozłożyłem 2 raz i po złożeniu pojawił się ten problem.

Proszę Was o pomoc .



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 16, 2010 16:30

rolandV, musisz tylko zdjąć dźwignię gazu z ośki i przestawić o 1 ząbek.

[ Dodano: 16 Mar 2010 15:48 ]
Obrazek
Ośkę obróć w lewo w stosunku do dźwigni na początek o 1 ząbek,jak będzie mało,to jeszcze 1.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

rolandV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 16, 2010 14:58
Lokalizacja: toruń

Post autor: rolandV » wt mar 16, 2010 19:39

myślisz że to jest to? bo próbowałem wcześniej zdjąć zupełnie cały mechanizm z ośki i kręciłem samym trzpieniem za pomocą śrubokręta w lewo do oporu nie było rezultatu a jak w prawo to gasł silnik, ale jeszcze sprawdzę to co piszesz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 16, 2010 21:31

Czy ten mechanizm (governor),który widać tutaj w punkcie 14,założyłeś dobrze w dozowniku tak jak w punkcie 12?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1097810
Przypomnij sobie co mogłeś sknocić,bo jak kręciłeś śrubokrętem i nie było reakcji,to znaczy,że problem tkwi wewnątrz pompy...
Dozownik na dole ma taki wypust,który powinien wskoczyć w pierścień dozujący.Wskoczył :bajer: ?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

rolandV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 16, 2010 14:58
Lokalizacja: toruń

Post autor: rolandV » wt mar 16, 2010 22:12

na zdjęciu 9 i 10 jak się patrzy na ten trzpień to nie ma jednej sprężynki - tej małej w środku a na 13 jest. O co chodzi bo u mnie nie ma tej sprężynki albo to ona właśnie wpadła do pompy i uległa zmieleniu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 16, 2010 22:29

rolandV, nie sugeruj się całym tematem,bo to jest temat o przeróbce governora,żeby silnik można było wyżej kręcić.
Zadałem Ci pytania i podsunąłem temat z fotkami,żebyś wiedział o co mi chodzi :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

rolandV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 16, 2010 14:58
Lokalizacja: toruń

Post autor: rolandV » wt mar 16, 2010 22:38

Co do pytania to starałem się żeby wskoczył i wydaj mi się że tak ale dla pewności muszę raz jeszcze rozebrać i sprawdzić. A może to być wina złego ustawienia dyszy dawki paliwa?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 16, 2010 22:41

rolandV pisze:A może to być wina złego ustawienia dyszy dawki paliwa?
To nie dysza,tylko śruba regulacyjna,ale nie sądzę,bo jakbyś zbyt mało wkręcił,to nie odpaliłby.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

rolandV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt mar 16, 2010 14:58
Lokalizacja: toruń

Post autor: rolandV » wt mar 16, 2010 22:54

właśnie tak było na początku nie chciał zapalić więc na forum znalazłem info na temat tej regulacji.

Sytuacja jest dziwna bo jak byłem teraz w garażu i próbowałem coś popatrzeć to silnik potrafi wejść na obroty i nie chce zejść dopiero jak drugi raz dodam gazu to zchodzi, ale jak się przejechałem to i tak nie ma mocy jedzie tak sobie swoim tempem.

[ Dodano: 17 Mar 2010 16:59 ]
wszystko jeszcze raz rozebrałem dzisiaj, całość poskładałem tak jak należy, wszystko weszło tam gdzie trzeba - jak na fotkach. I niestety problem pozostał. Samochód odpala ale nie ma reakcji na dodanie gazu - kręcę trzpieniem na pompie i czy w jedną czy w drugą praktycznie bez reakcji. Co to może być ? Może ktoś coś podpowie



kropik1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 22, 2011 21:21

pompa wtryskowa - prośba o pomoc

Post autor: kropik1981 » śr gru 21, 2011 20:39

Nalej paliwa do pompy bo może tak jak u mnie nie może z baku zassać paliwa i chodzi tylko na wolnych obrotach



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

pompa wtryskowa - prośba o pomoc

Post autor: koVWal » śr gru 21, 2011 20:53

kropik1981 pisze:Nalej paliwa do pompy bo może tak jak u mnie nie może z baku zassać paliwa i chodzi tylko na wolnych obrotach
Czy Ty wgl wiesz co piszesz? :panna:
A z tym coś może być związane? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości