Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
tomogolf2
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » ndz mar 14, 2010 15:16
jurto sprobvuje jeszcze raz ustwic, a blokuje wszystko pompe wal i wałek. tylko tak jak mowilem ze pasek miedzy pompa a walem jest luzny a powinien byc toche napiety...
[ Dodano: 14 Mar 2010 14:39 ]
jbs-78 pisze:Tak naprawdę podejrzewam że tomogolf2 coś gdzieś przeoczył
na ustawianu rorzadu troche sie znam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dlatego mnie dziwi dlaczego nie moge ustawic z 10 razy zakladalem i nie pasuje ciagle nie zgadza sie znak na wale...
-
Baryla
- ...
![... ...](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 963
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: Baryla » ndz mar 14, 2010 19:35
tomogolf2 pisze:na ustawianu rorzadu troche sie znam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dlatego mnie dziwi dlaczego nie moge ustawic z 10 razy zakladalem i nie pasuje ciagle nie zgadza sie znak na wale...
Ustaw ~1 ząbek do tyłu wał względem znaku, po naciągnięciu paska będzie się zgadzać.
-
tomogolf2
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » pn mar 15, 2010 13:31
Baryla pisze:Ustaw ~1 ząbek do tyłu wał względem znaku, po naciągnięciu paska będzie się zgadzać.
tak tez sie nie zgadza... po ustawienu wszystkich znakow i delikatnym poruszeniu kolka pompy zeby zalozyc pasek , nie zgadzaja sie ząbki na pasku i kołku, jeden nachodzi na drugi...
-
JaruTA__
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 31
- Rejestracja: wt lut 09, 2010 19:04
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: JaruTA__ » pn mar 15, 2010 14:10
kolego moze w ten sposób spróbuj:
ja to blokuje wszystko i na wałkau rozrządu luzuje kolo i ustawiam znaki tylko na pompie i kole zamachowym jak juz to ustawie leciutko napinam tak aby sie nic nie ruszyło potem dokrecamn koło na wałku tym samym napina mi sie pasek
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
sprawdzam napiecie paska jak jest okej przekrecam 2 razy kolem zamachowymi i zawsze mi wychodzi ok..
-
MatMax
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 58
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 15:52
- Lokalizacja: Lubiechowo
-
Kontakt:
Post
autor: MatMax » wt mar 16, 2010 13:12
A może masz na wale trochę zjechany klin? I rozrząd się ciągle przestawia?
MATMAX
-
prezes0420
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
-
Kontakt:
Post
autor: prezes0420 » wt mar 16, 2010 13:37
Witam wtrącę się do tematu ale z troszkę innym pytaniem czy pasek rozrządu na wyższych obrotach ma prawo podskakiwać między kołami zębatymi czy powinien chodzić płynnie i równo tak jak na wolnych obrotach?
-
t0mal
- VW Baron
![VW Baron VW Baron](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » wt mar 16, 2010 14:16
Jak podskakuje, to znaczy, że trzeba go trochę bardziej napiąć.
-
prezes0420
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
-
Kontakt:
Post
autor: prezes0420 » wt mar 16, 2010 14:19
Czyli powinien chodzić równo-u mnie podskakuje to gdzieś ok 5-8 mm podczas przegazowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości