analiza wykresu hamowni

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

analiza wykresu hamowni

Post autor: falla_x » pn mar 15, 2010 00:05

witam ostatnio byłem zrobić program do swojego nowego nabytku avf 130km i powstał taki wykres możecie mi powiedzieć co o nim sądzicie Obrazek

Obrazek

[ Dodano: Nie Mar 14, 2010 11:07 pm ]
dodam tylko ze pomiar robiony przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza po korekcje w kompie wskazań ciśnienia atmosferycznego wykres pokazał lepszy wynik
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 20:59 przez falla_x, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn mar 15, 2010 00:11

czemu taka licha moc????serii nawet nie trzyma????zazwyczaj koło 135-140KM mają serię te silniki


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pn mar 15, 2010 07:45

falla_x pisze:witam ostatnio byłem zrobić program do swojego nowego nabytku avf 130km i powstał taki wykres możecie mi powiedzieć co o nim sądzicie
Wrzuć ten wykres tu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewforum.php?f=16 (Masters)
Tam są ludzie, którzy przy tym robią na co dzień,zresztą jest tam temu poświęcony specjalny dział.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 07:47 przez MIT, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
115/285 => 138/347

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn mar 15, 2010 08:09

Byku21 pisze:czemu taka licha moc????serii nawet nie trzyma????zazwyczaj koło 135-140KM mają serię te silniki
nie wiem moze dlatego że jak pisałem wcześniej ciśnienie atmosferyczne bylo bardzo kiepskie zmiana ciśnienie na kompie na właściwe jakie powinno oscylować powodowała wzrost o 10km i klika niutków, nie znam sie za bardzo na ciśnieniu i jego wpływie na auto

koni może mało w serii ale niutków mam więcej niż nie jedna mocniejsza seryjna 140 nie zauważyłeś ? w dieslu chyba nie liczą sie konie tylko moment obrotowy nie jestem znawca ale chyba tak powinno być

jak był robiony pomiar to przez dłuższy czas auto ślizgało sie po rolkach cały czas kapała woda z pod auta ubity lud i śnieg sie skraplał co powodowało uślizgi na rolkach


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn mar 15, 2010 21:17

Czemu Wy się czepiacie , że każde co z VAGa musi mieć gifty? Ja na mocno dziurawym coolerze na obciążeniówce wykręciłem 160km/386Nm i jakoś tragedii z tego nierobie.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn mar 15, 2010 21:44

dwa pomiary robione dzis Obrazek wiecej konia wiecej momentu
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 21:00 przez falla_x, łącznie zmieniany 2 razy.


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » pn mar 15, 2010 21:57

falla_x pisze:koni może mało w serii ale niutków mam więcej niż nie jedna mocniejsza seryjna 140 nie zauważyłeś ? w dieslu chyba nie liczą sie konie tylko moment obrotowy nie jestem znawca ale chyba tak powinno być
Masz racje, moc sie nie liczy, moment rulez!!! =D> =D> =D> :rotfl:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 15, 2010 22:08

falla_x pisze:kolega ktory lukan na pomiar powiedzial zep orownujac pierwszy wykres u góry z seria to dól wykresu jest za bardzo wyżyłowany czyli za mocny że powinieni od dołu iść równo linia serii z chipsem dopiero później go wyprzedzać a u mnie jest kop od samego dołu co moze powodować padniecie dwumasa
jak wyżyłowany dół ?

chłopie nie szukaj dziury w dupie, moment idzie OK, mod jest bezpieczny

wiecej nie ma co na tej mikro turbince i mikro intercoolerze schowanym w nadkolu



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » pn mar 15, 2010 22:15

jak wyżyłowany dół ?

chłopie nie szukaj dziury w dupie, moment idzie OK, mod jest bezpieczny

wiecej nie ma co na tej mikro turbince i mikro intercoolerze schowanym w nadkolu
I basta!! :grin:



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn mar 15, 2010 22:17

cowboy, czyli uważasz że wykres jest jak najbardziej ok ?

bo człowiek ten powiedział ze wykres patrząc na ten w pierwszym poście powinien iść równo seria z chipsem do co najmniej 320nm dopiero później chips powinien wybić wykres d góry i zejść łagodnie do dołu a u mnie moc jest od samego dołu z kopem ?

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 9:19 pm ]
ten ostatni pomiar robiony jest dziś widac ze niutków jest juz zamiast 369 - 384 i koni wiecej ale tak jwk powiedział wcześniej ten co to robil nie sprzyjające warunki ciśnienie atmosferyczne itp.

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 9:32 pm ]
chodziło mu o taki wykres ze tak powinien sie prezentować by nie zagrażał dwumasie i bym 100% prawidłowy Obrazek
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 08:17 przez falla_x, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 15, 2010 22:53

nie słuchaj tych doradców :)

nie wiem czy AVF to ten co ma 6 biegów, czy 5 (zawsze zapominam i myle z AWX) - jakie tam sprzegło siedzi, chyba 240mm ?

chłopie masz dobry program, max moment przy 2600-2700, nie panikuj z tym dwumasem, ja na takim programie w AFN na sprzegle 219mm przejeżdziłem 3 lata i zrobiłem 90 tys km i nic sie nie stało



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn mar 15, 2010 22:57

avf ma 6 biegów

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 10:02 pm ]
cowboy, znasz sie na wtryskach? komputer dzis jak lukaliśmy podczas chamowania pokazywał ze 3 pompowtryski maja wskazania okolo 0.25 - 0.30 a jeden 0.50 trzy pracuj równo w tym samym zakresie a ten 4 jak powiedzał Pan chipowiec minimalnie leje czym moze to być spowodowane ? powidzial ze zakres negatywny to -2,5 lub + 2,5 wiec to co ja mam to jest luksio ? ma racje ?


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt mar 16, 2010 00:03

falla_x pisze:komputer dzis jak lukaliśmy podczas chamowania pokazywał ze 3 pompowtryski maja wskazania okolo 0.25 - 0.30 a jeden 0.50 trzy pracuj równo w tym samym zakresie a ten 4 jak powiedzał Pan chipowiec minimalnie leje czym moze to być spowodowane ?
Jezus maria , co o powiedział, że jedna pompka leje ??? A na jakiej podstawie on to stwierdził ??? Na podstawie bloku 013 i korekcji jednej pompki na pozioie 0,50 , sam chciałbym mieć takie korekcje :grin: :grin: :grin:

falla_x, dam ci dobrą radę , tak samo jak pisał cowboy, najpierw zrobiłeś soft i nasłuchałeś się dziwnych rzeczy, których z tego co widzę tak do końca nie rozumiesz , i teraz szukasz tu na forum odpowiedzi na spędzające z powiek sen pytania....

powiem ci jedno , soft jest OK, wynik ładny i nie przesadzony , jeździć jeździć i cieszyć się ..... nie gnieć go tylko mocno pedałem gazu na niskich obrotach i wysokich biegach


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości