Słabe hamulce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
siedziałem pół soboty nad autem i teraz wyniki:
- układ nie był zapowietrzony
- tylne hamulce są napewno w dobrym stanie i powinny hamować- zresztą na lodzie tak robią(gdy mocno nacisnę pedał to blokuje przód, sekunde potem tył) ale to tylko na lodzie, nawet na mokrym asfalcie tyłu nie da rady zablokować i generalnie nie czuć żeby działał skutecznie
Zostaje teraz wg mnie tylko pompa
- układ nie był zapowietrzony
- tylne hamulce są napewno w dobrym stanie i powinny hamować- zresztą na lodzie tak robią(gdy mocno nacisnę pedał to blokuje przód, sekunde potem tył) ale to tylko na lodzie, nawet na mokrym asfalcie tyłu nie da rady zablokować i generalnie nie czuć żeby działał skutecznie
Zostaje teraz wg mnie tylko pompa
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Przeciez korektor sily -a wlascie 2 sa w pompie zapewne, to beda takie dwa walce o 2cmx6cm wkrecone w pompe a dopiero pozniej przewody do kol tylnych do nich sa podpiete, wez je wykrec i wkrec bezposrednio przewody w pompe, ni istnieje jeszcze prawdopodobienstwo ze samoregulatory tyle nie kasuja luzu i tyl nie hamuje.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
No to pozostaje slaba wydajnosc pompy , zmien gumki w pompie i powinno byc, ewentualnie sprawdz czy waz z podcisnienia jest dobry , czy serwo dostaje tyle podcisnienia ile powinno.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Kolego wytłumacz mi jak taki korektor wie na jakiej wysokości znajduje się tylne zawieszenie w chwili hamowania ? Korektor siły hamowania służy do tego aby NIE DOSZŁO DO ZABLOKOWANIA KÓŁ TYLNYCH .Przy ostrym hamowaniu przód samochodu nurkuje a tył się unosi i oś tylna jest w tym momencie odciążona więc jest potrzebna mniejsza siła . W tym układzie h. stosunek sił pomiędzy osiami jest stały jest on zachowany dzięki różnicy wielkości cylinderków.spawacz pisze:Przeciez korektor siły -a wlascie 2 sa w pompie zapewne
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 20:49 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Kolektor siły hamowania jest poi to że jak masz dociążony tył przelewa więcej płyny na tylną sekcję
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Dokładnie tak , gdyż reguluje siłę hamowania w zależności od pozycji w jakiej znajduje się tył samochodugrandi pisze:Kolektor siły hamowania jest poi to że jak masz dociążony tył przelewa więcej płyny na tylną sekcję
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
chyba wiem co mowie bo mam w ibizie taki uklad, MK3 1.4 tez tak ma, polo i pare innych , ten korektor dziala inaczej , porostu podczas gwaltownego hamowania stopniuje cisnienie plynu na tyl hebli , widac kolego tomaszku ze nie obeznany w temacie jestes.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Kolego spawacz, przecież nie twierdzę że piszesz bzdury . Za wyjaśnienie działania dziękuję Na dole widzisz coś takiego
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 23:21 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 296 gości