cieknie z waleczka co zaciaga reczny hamulec

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

cieknie z waleczka co zaciaga reczny hamulec

Post autor: lukasz17 » pn mar 15, 2010 20:27

Witam zauwazylem ostatnio ze troszke saczy mi sie z tego waleczka co jest do niego przykrecone ciegno i zaklada sie w nie linke recznego trzyma sie na nakrectce to i jak odkrecilem to bylo osadzone na frezach i takjakby sie troche saczylo z tego i mam pytanie czy dokupie do tego zestaw naprawczy czy mzoe zacisk do wymiany??


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn mar 15, 2010 20:49

Jeżeli o to chodzi to dostaniesz bez problemu przyk. link
http://moto.allegro.pl/item958574932_ze ... haran.html



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 20:49

zestaw d4458

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 19:50 ]
zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 20:50 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » pn mar 15, 2010 20:56

wojtas46 pisze:Jeżeli o to chodzi to dostaniesz bez problemu przyk. link
http://moto.allegro.pl/it...iii_sharan.html
dzieki bardzo tak mysalem ze to taki zestaw bedzie...
sas_gti pisze:zestaw d4458
o co chodzi z tym??
sas_gti pisze:zastosowanie zestawu nie daje jednak gwarancji. Ośka lubi przerdzewieć, staje się na tyle chropowata że nowy oring nie trzyma.
czyli co wtedy drugi zacisk trzeba czy jakos regenerowac?

najgorzej szkoda mi alusow bo bedzie kapac na felge i zaraz lakier pozlazi:/


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 20:58

o co chodzi z tym??
pytałeś czy są jakies zestawy naprawsze no to ja podałem ci nr "zestaw d4458" który jak podasz sprzedwacy w sklepie to on da ci właściwy zestaw. Jak wpiszesz d4458 w wyszukiwarke forumową to też kilka ciekawych tematów powinno wyskoczyć.
czyli co wtedy drugi zacisk trzeba czy jakos regenerowac?
wtedy w zasadzie się nie opłaca nic robić z takim zaciskiem...Chyba że masz nieskorodowaną ośkę która jest w środku zacisku jako dawcę.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 21:01 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn mar 15, 2010 21:02

Nr d 4458 to jest dokladnie taki zestaw jak ten z aukcji



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 21:07

spoko nikt tego nie neguje. Pierwszego posta pisaliśmy w tym samym czasie...



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn mar 15, 2010 21:10

Oki , oki nie pisałem w tym sensie a dlatego że kolega nie mógł skumać co to za numer



lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » pn mar 15, 2010 21:13

sas_gti pisze:wtedy w zasadzie się nie opłaca nic robić z takim zaciskiem...Chyba że masz nieskorodowaną ośkę która jest w środku zacisku jako dawcę.
czyli moglbym poszukac takiej oski jako dawce... a to trzeba zacisk wyciagac zeby ja wymontowac?? bo nie mialem jeszcze z takim czyms do czynienia:P


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 21:15

no trzeba wyciągnąć oraz go rozebrać na cześci pierwsze. Dopiero wtedy się okaże w jakim stanie jest ośka.



lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » pn mar 15, 2010 21:18

sas_gti pisze:no trzeba wyciągnąć oraz go rozebrać na cześci pierwsze. Dopiero wtedy się okaże w jakim stanie jest ośka.
pewnie gdzies na forum znajde foty jak to sie rozbiera;P bo narazie nie mam bladego pojecia:D


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 21:21

potrzebne ci bedą dobre szczypce seegera do tego a one kosztują około 70 zł. Nie wiem czy jest sens się w to bawić. Sam oceń, policz koszty, zobacz ile kosztuje nowy, ile używany sprawny. I zdecyduj.



lukasz17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:00
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: lukasz17 » pn mar 15, 2010 21:23

sas_gti pisze:potrzebne ci bedą dobre szczypce seegera do tego a one kosztują około 70 zł. Nie wiem czy jest sens się w to bawić. Sam oceń, policz koszty, zobacz ile kosztuje nowy, ile używany sprawny. I zdecyduj.
o narzedzia to sie nie martwie... cena nowego to mnie pewnie z butow wyrwie.... a urzywany moze tez byc tak jak moj :/


EDYTION :D

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 21:25

można kupić z golfa 4 i po zastosowaniu niewielkiej przeróbki (redukcja i nagięcie lub wydłużenie przwewodu sztywnego) pasują idealnie. Są lżejsze bo aluminowe, no w znacznie lepszym stanie niż z mk3...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości