Co zrobić w silniku przy remoncie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
DaroW, jesteś na forum dopiero od 45 dni a zachowujesz się jakbyś wszystkie rozumy pozjadał i twierdzisz że 1.6D po 300tyś km nadają się na złom.
Prawda jest taka ze ten twój 1.8 ABS wpiernicza ci 12 litrów benzyny w mieście a 1.6D łyka o połowę mniej. I tu Cię zżera zazdrość.
Silniki 1.6D w golfach II robią spokojnie po 700 tyś i więcej, gdzie ty o takim przebiegu w ABS możesz sobie pomarzyć, ewentualnie założyć instalację LPG i ugotować rosół na gazie
I przestań bajki pisać na forum, bo to źle o tobie świadczy.
Prawda jest taka ze ten twój 1.8 ABS wpiernicza ci 12 litrów benzyny w mieście a 1.6D łyka o połowę mniej. I tu Cię zżera zazdrość.
Silniki 1.6D w golfach II robią spokojnie po 700 tyś i więcej, gdzie ty o takim przebiegu w ABS możesz sobie pomarzyć, ewentualnie założyć instalację LPG i ugotować rosół na gazie
I przestań bajki pisać na forum, bo to źle o tobie świadczy.
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 19:40 przez ordy, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakbym miał silnik na wierchu to bym i pierścienie zmienił. na giełdzie kupisz zestaw na cylinder po 16 złotych bardzo dobrej jakości.
Co do przebiegu to ja mam turbo diesla i bez remontu nalatane 607 tyś km. Auto od 95 roku w rodzinie. O remoncie nie myślę bo pali dobrze a 0.7 oleju na 10 tyś km to nie jest dużo. Poprzednie moje auto to był golf mk I 1.6 diesel z automatem i na nim było zrobione 590 tyś km i poszedł dalej i wiem że ten kto go kupił dalej jeździ bez remontu
Co do przebiegu to ja mam turbo diesla i bez remontu nalatane 607 tyś km. Auto od 95 roku w rodzinie. O remoncie nie myślę bo pali dobrze a 0.7 oleju na 10 tyś km to nie jest dużo. Poprzednie moje auto to był golf mk I 1.6 diesel z automatem i na nim było zrobione 590 tyś km i poszedł dalej i wiem że ten kto go kupił dalej jeździ bez remontu
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 19:57 przez 89Bartezz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Witam. Koledzy opisali Ci wszystkie niezbędne elementy do wymiany i sprawdzenia . Od siebie dodam takie elementy jak --- poduszki silnika i skrzyni są olejowe , wizualnie nie ma różnicy . ---- warto przyjrzeć się uszczelniaczom na skrzyni , jak było mało oleju to nie ciekło . ---- zostaje jeszcze kwestia zawieszenia , ten silnik jest cięższy i są inne gumy na mac personie springi nie wiem . --- filtr paliwa . Może te sprawy były dla Ciebie oczywiste ale może komuś się przyda wrobel01 nie szarp się , nie ma sensu a potem ktoś w potrzebie musi czytać takie przepychanki
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 22:44 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
DaroW, jak sie nie znasz to po co piszesz glupoty?
1,6 d w mk II to istny wol roboczy,milion dla niego (przy regularnych wymianach i nie katowany nie wiadomo jak) to pierdniecie dopiero i smialo myka dalej.
bajki opowiadaj dzieciom na dobranoc a nie tutaj na forum.
1,6 d w mk II to istny wol roboczy,milion dla niego (przy regularnych wymianach i nie katowany nie wiadomo jak) to pierdniecie dopiero i smialo myka dalej.
bajki opowiadaj dzieciom na dobranoc a nie tutaj na forum.
viewtopic.php?f=87&t=347891->Moj Golfer
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Proponuje DIMER najmniejsze opakowanie 2L około 30zł . jest to środek do rozcieńczania z wodą w odpowiednim stosunku do potrzeb . Można spokojnie się podzielić z kolegami tylko proszę nie przelewać w butelki po napoju /PET/ , ja tak zrobiłem i po miesiącu okazało się że popękała i poszło w szafkę Silnik umyłem dokładniej niż na myjnidamian_piaski pisze:pokus się o umycie silnika i komory silnika
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 18:17 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
najpierw kupie jakiś płyn do silników i umyje obydwa silniki na zaprzyjaźnionej myjni (160bar gorąca woda) potem wyciągnę diesla i go uszczelnię, pierścieni nie będę wymieniał bo autko dość fajnie chodzi, powymieniam uszczelki, dużo roboty z wymianą siemeringów na wale??
Myślałem nad zakupem skrzyni 5biegowej jeszcze, ma ktoś taką w dobrym stanie? najlepiej ze Śląska?
Myślałem nad zakupem skrzyni 5biegowej jeszcze, ma ktoś taką w dobrym stanie? najlepiej ze Śląska?
Należało by sprawdzić szczelność zaworów (np przez wlanie benzyny w kanały ssące i wydechowe i obserwowanie gniazd zaworowych), ewentualnie dotrzeć nieszczelne lub wszystkie zawory. Przydało by się wymienić uszczelniacze zaworów. Panewek chyba nie masz zamiaru ruszać?
Poniżej 500 kkm panewek chyba się nie rusza w tym motorze (niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę)
Poniżej 500 kkm panewek chyba się nie rusza w tym motorze (niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę)
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 00:45 przez k18t, łącznie zmieniany 1 raz.
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
No i nie ruszaj bo po co . Uszcz.. od str.. sprz... to nie problem gorzej od rozrządu,ja się nie pokusiłem o jego wymianę .opisane w tematach związanych z wymianą paska.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
ok, a co może być powodem tego że rano trzeba dość długo kręcić żeby odpalił? jak odpali to mogę od razu wyłączyć silnik i już odpala na strzał
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 21:47 przez Cider_Mazur_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Jak chodzi ci o diesela to moim zdaniem są dwie opcje , pierwsza -co najmniej jedna świeca nie grzeje , druga -nie szczelność w układzie paliwowym . Jakie kolwiek nie szczelności , wycieki w okolicy pompy wtryskowej ,wtrysków /gumowe wężyki nadmiaru/ powodują takie objawy.Koledzy może jeszcze coś dopiszą,ale to na początek .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości