Problem z silnikiem AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wuteka, jeżeli Ci cieknie to można to uszczelnic . Jezeli nie podaje paliwa to musisz wymienić. Co do oleju to jest wyzej w linkach . Z kąt się bierze olej itp. A nawet jak sprawdzić! to wydaje sie wszystko!.wuteka pisze:Mały offtop się zrobił, doradzcie co ja mam zrobić w tej sytuacji..
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Witam. Problem rozwiązany z turbo. Usterką był luz na wirniku turbiny i przy obrotach 2700+ pchała olej do intercoolera, więc jednak nie odma. Także tak czy siak turbina do regeneracji. Druga sprawa to owe odpalanie. Zauważyłem, że najwięsze problemy ma właśnie po dłuższych odcinkach, lub jak postoi 24h lub dłużej. Jedyna kontrolka, która wyskakuje po dłuższym kręceniu (5-15sek w końcu odpali) to od ESP. Po czym zgasze, znów zapalę i wtedy od razu zapali i wszystko jest OK. Podejrzewam, że pompa podwieszona na silniku, która podaje paliwo na listwę nie trzyma ciśnienia, ale moje przewody są czarne i nie mam jak tego sprawdzić. Istnieje możliwość, że owe ciśnienie ucieka z samego pompowtrysku ? Dodam też,że był sprawdzany na VAG-u 3x i nic 0 błędów. Sam już nie wiem co o tym myśleć.....
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
wuteka pisze:Witam. Problem rozwiązany z turbo. Usterką był luz na wirniku turbiny i przy obrotach 2700+ pchała olej do intercoolera, więc jednak nie odma. Także tak czy siak turbina do regeneracji. Druga sprawa to owe odpalanie. Zauważyłem, że najwięsze problemy ma właśnie po dłuższych odcinkach, lub jak postoi 24h lub dłużej. Jedyna kontrolka, która wyskakuje po dłuższym kręceniu (5-15sek w końcu odpali) to od ESP. Po czym zgasze, znów zapalę i wtedy od razu zapali i wszystko jest OK. Podejrzewam, że pompa podwieszona na silniku, która podaje paliwo na listwę nie trzyma ciśnienia, ale moje przewody są czarne i nie mam jak tego sprawdzić. Istnieje możliwość, że owe ciśnienie ucieka z samego pompowtrysku ? Dodam też,że był sprawdzany na VAG-u 3x i nic 0 błędów. Sam już nie wiem co o tym myśleć.....
witam!!
wuteka mam taki sam silnik AXR 2002. i ten sam problem z odpalaniem . juz prawie wszystko przerabialem ....(ustawianie synchronizacji wałka , wymiana akumulatora , wymiana filtra powietrza z zaworkiem zwrotnym , wymiana swiec żarowych , sprawdzany silnik VAgiem ) i dalej to samo . raz pali od strzału a raz kreci 2-3 obroty rozrusznikiem .
nie wiem co robic dalej , juz sie przymiezam do wyciagniecia pompki z baku ..ale jakos ni mam zbytnio czasu . jak sobie poradzisz z tym odpalaniem to prosze daj znac jak to rozwiazałes... a jeszcze jedno sprawdzales kąt synchronizacji wałka?? jakie masz parametry ?
dzieki pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 96 gości