Filtr Stożkowy Mk 3 1.8 75 km AAM

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wania1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob lip 04, 2009 16:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Filtr Stożkowy Mk 3 1.8 75 km AAM

Post autor: wania1989 » ndz mar 14, 2010 12:34

Witam wszystkich miłośników mk 3....
Mam pytanie czy mogę założyć do mojego Golfa filtr stożkowy???Czy zwiększyło by to moc chociaż o 5km???Powiem że w tych sprawach jestem laikiem....



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz mar 14, 2010 13:22

Nie warto...

[ Dodano: 14 Mar 2010 12:22 ]
Katalizator możesz wyciąć i przelotowy zrobić...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:44

chyba -5km mozesz sobie zrobic jak zle zalozysz, lepiej poszukaj kolektora z portkami z mk2/mk3 GTI 8V.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
signum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: pn sie 03, 2009 22:17
Lokalizacja: koszalin

Post autor: signum » ndz mar 14, 2010 13:51

spawacz pisze:lepiej poszukaj kolektora z portkami z mk2/mk3 GTI 8V.
a mozesz zapodac jakis przyklad np z allegro?


moj golf => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=262301 <= zapraszam do oględzin mojej "serii" ;p

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:56

szukaj w dziale gielda, slink PF/PB/PG/2E/ADY ma to co cie interesuje.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
KrL
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 516
Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
Kontakt:

Post autor: KrL » ndz mar 14, 2010 23:42

ja mam wycięty katalizator - wstawioną rurę, i silnik troszkę jak by lepiej się kręcił, nic go nie przydusza, może wiekszej mocy nie czuć ale inna praca silnika jest, nie męczy się tak (może miałem zarąbanego kata i stąd wyczuwalna róznica)
i swoją drogą bardziej mi się podoba praca wydechu
Podepnę się :grin:
sam nie jestem w tych klockach dobry i stad moje pytanie
jak to jest z seryjnym filtrem powietrza, czy silnik dostaje dostatecznie dużo tlenu?? czy może jak by się zrobiło dodatkowe dojście do puszki filtra np wyjść w stronę grilla gdzieś bądź niżej bezpośrednio na przód aby była większa ilość wtłaczanego powietrza



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 15, 2010 01:02

Nie filtr "trzyma" jednopunkty, wąskie gardło jest bliżej silnika :bigok:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 12:00

Przepustnica oczywiscie :bigok:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
signum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: pn sie 03, 2009 22:17
Lokalizacja: koszalin

Post autor: signum » pn mar 15, 2010 17:07

a jak wstawię ten kolektor wydechowy bo rozumiem ze o ten chodzi to odczuje jakaś różnice?
a co do przepustnicy to wypolerowanie jej ma jakiś sens? czy to tylko zabieg poprawiający psychikę kierowcy?


moj golf => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=262301 <= zapraszam do oględzin mojej "serii" ;p

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 15, 2010 17:26

signum pisze:a co do przepustnicy to wypolerowanie jej ma jakiś sens? czy to tylko zabieg poprawiający psychikę kierowcy?
efekt placebo, dorobić większy talerz, poprawić kolektor i głowice, dostroić na koniec i będą odczuwalne efekty



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 23:00

Toffic po co rozwiercac, niech z RP da wszstko tam wielkosc jest stosowna.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 15, 2010 23:05

spawacz pisze:Toffic po co rozwiercac, niech z RP da wszstko tam wielkosc jest stosowna.
po to kolego, ze średnica w RP=ABS=dalej za mało



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn mar 15, 2010 23:10

A jak nazywal sie ten motor z audi 2.0 90KM na mono? To by chyba tez bylo ok


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 15, 2010 23:14

spawacz pisze:A jak nazywal sie ten motor z audi 2.0 90KM na mono? To by chyba tez bylo ok
dalej mała średnica, tylko dorabianie talerzyka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości