problem z obrotami w MK4,PODEJRZANA SPRAWA,zobaczcie to FOTO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Toma007bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
Lokalizacja: Cieszyn

problem z obrotami w MK4,PODEJRZANA SPRAWA,zobaczcie to FOTO

Post autor: Toma007bond » sob mar 13, 2010 15:50

Witam, moim problem sę spadające obroty podczas ruszania!
Silnik 1.6 SR AKL v8

Aby nie zadławić silnika musze przegazować przed puszczeniem sprzęgła bądz tez ruszać przy dużym gazie a im pod większą góre trzeba ruszać to jest gorzej, tak jakby brakowało mu paliwa w niższych zakresach otwarcia przepustnicy! Na luzie obroty stoją w miejscu i jest ok!
W związku tym wymieniłem przepustnice ale po paru kilometrach znów problem wrócił!

Zabrałem się więc za dolot i po odłączeniu przepływomierza po między nim a filtrem powietrza zauważyłem podejrzaną sprawe!
foto :
Obrazek


jak widać uwalona łopatka kierująca powietrze do przepływomierza,
co jest rzeczą dziwną bo zadna część juz tam nie wchodzi ani tez niema tam tak duzego cisnienia :D byłem u paru mechaników wcześniej, pruba naciągnięcia co myślicie?
na
I czy bedzie to miało wplyw w takim stopniu na te obroty?

pomóżcie drodzy koledzy!!!!


tom

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » sob mar 13, 2010 16:36

Jakiś wpływ to ma na pewno, ale czy od razu taki duży...
Czy takie mulenie występuje tylko przy ruszaniu?? jeśli tak, to na twoim miejscu zajrzał bym do przepustnicy i koniecznie podpoił auto pod kompa..
Pewnie będzie błąd od wolnych obrotów i od sondy lambda... może też czujnik halla i egr.


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Toma007bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Toma007bond » sob mar 13, 2010 16:47

Tak, występuje o tylko przy ruszaniu, nawqet na prostce jak chce ruszyć na jałowym to auto czasem gaśnie!czasem jak auto sie toczy i wrzuce dwujke to tez spadną str nisko!Po podpięciu vaga nie było żadnych błędów, w przyszłym tygodniu jade podpiąc komputer ale w czasie jazdy zeby sprawdzić mase powietrza idącego przez przeplywke, podejrzewam ją ponieważ jej drut był mocno zabrudzony a przy 120 km/h zaczyna mulić auto??

Zastanawia mnie cel w jakim zostala ta łopatka uwalona bo nieoszukujmy sprawy, trzeba siły zeby to oderwac?A mysle w ten sposób nad tym bo jezdziłem swego czasu to takiego jednago magika na przeglądy!


tom

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » sob mar 13, 2010 17:15

No a wcześniej tak sie nie działo?? ta łopatka czy jak to nazwać nie jest urwana od dziś..


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Toma007bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Toma007bond » ndz mar 14, 2010 13:11

Wcześniej tzn jakis rok temu tak sie nie działo, przez ten czas miałem inne problemy z autem i nie skupiałem sie na tym problemie, nauczyłem sie z tym jezdzi!Zaraz po kupnie auta pojawiło sie szarpanie i po wielu prubach u owego magika wyskoczyła skrzynia biegów!od tego czasu mniejwięcej był problewm z tymi obrotami!


tom

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:14

przeplywka wini, a strzal jak masz to auto w LPG to bym sie nie zdziwil, chodz i na benzynce potrafi tez strzelic - jak jest zaplon na wczesny.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Toma007bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Toma007bond » ndz mar 14, 2010 17:16

czyli zostawić tą urwaną łopatke i wymienić przepływke najpierw?
no drut na niej był dosc ubrudzony a atuo myli przy 120 km/h!
Ale czy te spadające obroty to tez jej sprawka?


tom

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 18:23

tak, wpdada w tryb awaryjny i dlatego tak marnie jedzie bo przy 120 sie on wlasnie wlacza. Wymien ja.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Toma007bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Toma007bond » pn mar 15, 2010 19:51

czyli jezeli sie dopiero przy 120 włącza to na biegu jałowym przy ruszaniu te spadające obroty to nie jego wina?

[ Dodano: 15 Mar 2010 18:54 ]
a odnośnie tej urwanej łopatki, posiadam spawarke o plastiku, bedzie to bezpiecznie pracowało jezeli solidnie dorobie część i zespole?

[ Dodano: 21 Mar 2010 21:18 ]
Przepływka sprawdzona na vagu, wszystko z nia ok więc zabieram sie za obudowe filtra


tom

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 298 gości