luźne gumy nad amortyzatorami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

luźne gumy nad amortyzatorami

Post autor: jacumba » ndz mar 14, 2010 12:24

witam

kilka dni temu zmieniłem gum, te z łożyskami nad amortyzatorami. przez ok. 50 kilometrów było git, ale teraz znowu mają luz i trochę je słychać podczas jazdy( dźwięk gum). wiem że pod kielichem nie powinno byc luzu, u mnie jest, co może być ewentualną przyczyną? dodam że mam kit -40.


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 12:31

a dobre dokreciles sroby kontrujace wewnatrz poduszki -te okragle naciete?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » ndz mar 14, 2010 12:34

sam tego nie robiłem, dałem do mechanika, ale nie kojarzę gdzie są tam śruby kontrujące?w tej gumie z łożyskiem?


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:11

tak w tej gumie , napewno jak zakladal kontry na gore do dowalil pistoletem , jednoczesnie odkrecajac te dolne, moge sie o to zalozyc.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » ndz mar 14, 2010 13:15

spawacz, a można to dokręcić nie ściągając raz jeszcze całości?czy jest dostęp ?


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:18

tak tak, odkrec tylko te kontry gorne co talezyk trzymaja i tam juz bedziesz widzial o ktora mi srobke chodzilo , lekko przecinakiem stukaj i ja skontrujesz, pozniej zaloz talezyk i kontre dokrec kluczem zwyklym - tylko rozsadnie zeby nie sie zaczela krecic razem z talezem bo wszstko na marne znow pojdzie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » ndz mar 14, 2010 13:22

spawacz, dzięki bardzo :kufel:


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » ndz mar 14, 2010 13:31

Jak będziesz woził takie towary jak w twoim awatarze to często będziesz miał problemy z zawieszeniem :grin:


Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości