Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja kupiłem ten zestaw sprzęgła od G60 za 427 w inter cars + śruby do zamocowania koła zamachowego po 7,30 wszystko po rabacie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.
Kierowniki, odrazu przyznaje się bez bicia, że nie przeczytałem całego tematu (niestety z braku wolnego czasu), a połowe. Po takiej lekturze głowa mi peka (nie ukrywam, że jestem zielony z mechaniki samochodowej) i niebardzo wiem co mam zrobić... Pada mi w czwórce dwumas na takim poziomie, że przestaje już widzieć w lusterkach.
Potrzebuje więc konkretnej i szybkiej (no i takiej dla kompletnego laika) odpowiedzi na pytanie:
Jaki zestaw polecacie do silnika AHF?
Dodam, że silnik ponoć z małym plusem, więc ma troszce ponad 110 kucy.
Z góry dzięki
Potrzebuje więc konkretnej i szybkiej (no i takiej dla kompletnego laika) odpowiedzi na pytanie:
Jaki zestaw polecacie do silnika AHF?
Dodam, że silnik ponoć z małym plusem, więc ma troszce ponad 110 kucy.
Z góry dzięki
dj.nova, sprzęgło od G 60 sachsa i Koło zamachowe: 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C." ja wczoraj taki zestaw z tym drugim kołem założyłem narazie ok
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.
wielkie "Bóg zapłać"sebu pisze:dj.nova, sprzęgło od G 60 sachsa i Koło zamachowe: 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C." ja wczoraj taki zestaw z tym drugim kołem założyłem narazie ok
A czy skrzynie biegów we wszystkich AHFach są takie same??
Nic tam się nie zkrzaczy??
Chodzi mi o docisk albo łożysko?? wszystko będzie pasić??
Help
Witam,
dyskutujecie już bardzo długo na temat tego koła zamachowego, a jeszcze nie znalazł się (al bo ja nie zauważylem) wpis co z samochodami z pompowtryskami. Ja np mam AXR ( narazie 101km, ale w czerwcu wskakuje 130-140km), ale niestety koło dwumasowe zaczyna łupać już niemiłosiernie.
Podpowiedzcie mi czy dobiore coś tak jak do silników AFN, AGR itd z koła jedno masowego.
Troche koszta oryginału sa koszmarne, a w dodatku długo nie wytrzyma po przeróbkach.
Wielkie dzieki za wszelkie info,
i ratujcie dobrą radą i jakimiś konkretami bo jak nie wy to 18" S-line na lato pójdzie w odstawke (planowany zakup)
dyskutujecie już bardzo długo na temat tego koła zamachowego, a jeszcze nie znalazł się (al bo ja nie zauważylem) wpis co z samochodami z pompowtryskami. Ja np mam AXR ( narazie 101km, ale w czerwcu wskakuje 130-140km), ale niestety koło dwumasowe zaczyna łupać już niemiłosiernie.
Podpowiedzcie mi czy dobiore coś tak jak do silników AFN, AGR itd z koła jedno masowego.
Troche koszta oryginału sa koszmarne, a w dodatku długo nie wytrzyma po przeróbkach.
Wielkie dzieki za wszelkie info,
i ratujcie dobrą radą i jakimiś konkretami bo jak nie wy to 18" S-line na lato pójdzie w odstawke (planowany zakup)
Właśnie czytałem cały temat, już nawet wszystko pospisywane co trzeba do jednomasu a tu teraz się niemiło zaskoczyłem. Jadę zaraz do drugiego mechanika bo go wcześniej nie było i mi jego kolega to powiedział że się nie powinno zmieniać DM na JM, zobaczymy co ten teraz powie bo podobno jest dobrze obcykany w tym
Powróciłem od mechanika
Nie wiem jak tu za nimi trafić, ten teraz mi powiedział że można spokojnie wrzucać jednomasa, tylko jeżeli chce potem chipa to lepiej dwumasa, bo jednak dużo lepiej tłumi drgania i wszystko dłużej pochodzi, pytałem się o trwałość dwumasa... już ich trochę powymieniał i jak narazie nikt mu z reklamacją nie przyszedł.
Ale co zdiagnozował..że raczej to nie jest dwumas, bo by dużo bardziej trzaskało itp.
Problem mam taki że czasami silnik łapie mi nierówne obroty na biegu jałowym, gdy równo chodzi wcisne sprzęgło puszcze i silnik łapie nierówne obroty, potem żeby wejśc na równe to albo naciskać sprzęgło aż złapie równe, albo mu leciutko przygazować, spadnie z obrotów i chodzi równo.
W czasie nierównych obr widać jak podskakuje napinacz paska, powiedział żeby narazie wymienić amortyzatorek i sprawdzić sprzęgiełko w alternatorze bo być może to jest przyczyną, wiec narazie też tym się zajmę i oby to było to
Lekki OT zrobiłem
Powróciłem od mechanika
Nie wiem jak tu za nimi trafić, ten teraz mi powiedział że można spokojnie wrzucać jednomasa, tylko jeżeli chce potem chipa to lepiej dwumasa, bo jednak dużo lepiej tłumi drgania i wszystko dłużej pochodzi, pytałem się o trwałość dwumasa... już ich trochę powymieniał i jak narazie nikt mu z reklamacją nie przyszedł.
Ale co zdiagnozował..że raczej to nie jest dwumas, bo by dużo bardziej trzaskało itp.
Problem mam taki że czasami silnik łapie mi nierówne obroty na biegu jałowym, gdy równo chodzi wcisne sprzęgło puszcze i silnik łapie nierówne obroty, potem żeby wejśc na równe to albo naciskać sprzęgło aż złapie równe, albo mu leciutko przygazować, spadnie z obrotów i chodzi równo.
W czasie nierównych obr widać jak podskakuje napinacz paska, powiedział żeby narazie wymienić amortyzatorek i sprawdzić sprzęgiełko w alternatorze bo być może to jest przyczyną, wiec narazie też tym się zajmę i oby to było to
Lekki OT zrobiłem
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 20:18 przez wojt255, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
A jeśli mamy 6stke to podejdzie jakiś jednomas czy coś w tym stylu?GMS pisze:nie ma znaczenia czy to jest pompowtrysk czy silnik na pompie rotacyjnej ważne jest tylko jaką masz skrzynię 5 czy 6 biegów ,a myślę że na pewno masz 5 więc wszystko to samo jak w silniku z pompą rotacyjną czyli afn i inne podobne...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości