Problem z obrotami MK4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami MK4
Witam. Mialem podobny problem jak większość użytkowników golfa 4 1.6 z falowaniem obrotów. Więc pojachalem do zaprzyjaźnionego mechanika z którym skasowalem błędy, przeczyścilem oraz zaadaptowalem przepustnice. Obroty przestaly falować i po odpaleniu wszystko gra obrotty równiutko trzymaja sie na 900 obr. Już myslalem ze po problemie. Ale po jeździe próbnej zobaczylismy ze czesto oborty po zatrzymaniu nie spadaja na ok 900 obr a zatrzymują sie na 1000obr a czasami nawet na 1100obr lecz nie falują i tak stoja. Dodam, że caly czas wyskakuje błąd 533. Co to może być ? Z góry dzięki za pomoc. pozdro
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
jezeli adaptacja byla zrobiona poprawnie a przepustnica byla czusta to szukaj lewego powietrza w ukladzie sacym pomiedzy kolektorem ssacym a przepustnica lub jezeli masz przeplywomierz to pomiedzy kolektorem ssacym a przeplywomierzem
moze bc tez kilka innych rzeczy:
wtryskiwacz(e), EGR, reulator cisnienia paliwa, uszkodzona przepustnica
moze bc tez kilka innych rzeczy:
wtryskiwacz(e), EGR, reulator cisnienia paliwa, uszkodzona przepustnica
Dzieki za pomoc w następnym tygodniu przejrze podane przez ciebie rzeczy. Jedno co mnie dziwi to to że teraz obroty nie falują tylko jakby nie wiedzialy do końca na jakie obroty spaść na 1100, 1000 czy 900 raz spadaj tak raz tak. Ma ktoś jeszcze jakies pomysły?
PS. Byłbym wdzięczny jakby ktoś rozszyfrowal moj VIN : WVWZZZ1JZXW570027
Z góry dzieki za pomoc. pozdro
PS. Byłbym wdzięczny jakby ktoś rozszyfrowal moj VIN : WVWZZZ1JZXW570027
Z góry dzieki za pomoc. pozdro
Co do VINu dobrze by bylo jakbys podal jaka jest to wersja wyposarzenia. Dane ktore podales sie zgadzaja wiec wszystko jest ok. Głównie chcialem wiedziec jakie oznaczenie ma moj silnik. Co do adaptacji to mam pytanie czy ktos z Białegostoku podją by sie zaadaptowania przepustnicy? Chodz wydaje mi sie ze zrobilismy to dobrze.
Co do wypisania wersji wyposażenia to nie jest to takie proste, bo w programie Etka nie da się tego skopiować i trzeba byłoby robić screen'y albo przepisywać...
A co do adaptacji to przepustnica musi być idealnie czysta jak podczas niej klapka poczuje opór to adaptacja się nie uda...
A co do wyskakującego błędu, sprawdź dolot czy jest wszędzie szczelny.
A co do adaptacji to przepustnica musi być idealnie czysta jak podczas niej klapka poczuje opór to adaptacja się nie uda...
A co do wyskakującego błędu, sprawdź dolot czy jest wszędzie szczelny.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
kablem obd-ubs + laptop i vwtoolem . A co do tycvh kompow to nie mam p[ojecia, pracowalem na; KTS/Launch/ST6000/TEXA , co do tych to nie mam pojecia co to wogule jest.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości