Problem z obrotami MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 08, 2010 23:33
Lokalizacja: Białystok

Problem z obrotami MK4

Post autor: Pawel03 » sob mar 13, 2010 22:38

Witam. Mialem podobny problem jak większość użytkowników golfa 4 1.6 z falowaniem obrotów. Więc pojachalem do zaprzyjaźnionego mechanika z którym skasowalem błędy, przeczyścilem oraz zaadaptowalem przepustnice. Obroty przestaly falować i po odpaleniu wszystko gra obrotty równiutko trzymaja sie na 900 obr. Już myslalem ze po problemie. Ale po jeździe próbnej zobaczylismy ze czesto oborty po zatrzymaniu nie spadaja na ok 900 obr a zatrzymują sie na 1000obr a czasami nawet na 1100obr lecz nie falują i tak stoja. Dodam, że caly czas wyskakuje błąd 533. Co to może być ? Z góry dzięki za pomoc. pozdro



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob mar 13, 2010 23:04

jezeli adaptacja byla zrobiona poprawnie a przepustnica byla czusta to szukaj lewego powietrza w ukladzie sacym pomiedzy kolektorem ssacym a przepustnica lub jezeli masz przeplywomierz to pomiedzy kolektorem ssacym a przeplywomierzem
moze bc tez kilka innych rzeczy:
wtryskiwacz(e), EGR, reulator cisnienia paliwa, uszkodzona przepustnica



Pawel03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 08, 2010 23:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pawel03 » sob mar 13, 2010 23:31

Dzieki za pomoc w następnym tygodniu przejrze podane przez ciebie rzeczy. Jedno co mnie dziwi to to że teraz obroty nie falują tylko jakby nie wiedzialy do końca na jakie obroty spaść na 1100, 1000 czy 900 raz spadaj tak raz tak. Ma ktoś jeszcze jakies pomysły?
PS. Byłbym wdzięczny jakby ktoś rozszyfrowal moj VIN : WVWZZZ1JZXW570027
Z góry dzieki za pomoc. pozdro



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob mar 13, 2010 23:43

Ja miałem identycznie z obrotami i poprawna adaptacja przepustnicy rozwiązała problem.
Pawel03 pisze:Byłbym wdzięczny jakby ktoś rozszyfrowal moj VIN : WVWZZZ1JZXW570027
Silnik AKL
Skrzynia DUU
Data produkcji 09.02.1999
Kolor LB7Z
Dane podstawowe...co jeszcze chcesz wiedzieć??



Pawel03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 08, 2010 23:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pawel03 » ndz mar 14, 2010 00:16

Co do VINu dobrze by bylo jakbys podal jaka jest to wersja wyposarzenia. Dane ktore podales sie zgadzaja wiec wszystko jest ok. Głównie chcialem wiedziec jakie oznaczenie ma moj silnik. Co do adaptacji to mam pytanie czy ktos z Białegostoku podją by sie zaadaptowania przepustnicy? Chodz wydaje mi sie ze zrobilismy to dobrze.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz mar 14, 2010 01:25

Co do wypisania wersji wyposażenia to nie jest to takie proste, bo w programie Etka nie da się tego skopiować i trzeba byłoby robić screen'y albo przepisywać...
A co do adaptacji to przepustnica musi być idealnie czysta jak podczas niej klapka poczuje opór to adaptacja się nie uda...
A co do wyskakującego błędu, sprawdź dolot czy jest wszędzie szczelny.



ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » ndz mar 14, 2010 11:55

Tez mam problem z tymi obrotami. Nie opadaja na 900. Jak jest dobrze rozgrzany i np pod swiatlami czekam to spadna na 900 ale i faluja w dol. Nie mam pojecia co to jest. Mechanior ciagle gada ze to sonda bo mu 3 bledu sondy wyskoczylu na VAG. Znajac zycie to tylko wydam kase i nic



Pawel03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 08, 2010 23:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pawel03 » ndz mar 14, 2010 12:59

Chciałbym sie jeszcze dowiedzieć czy da sie poprawnie zrobic adaptacje przepustnicy któryms z tych kompów: 1. mega macs 50 2. asian gold Dzieki za odp. pozdro



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:23

kablem obd-ubs + laptop i vwtoolem . A co do tycvh kompow to nie mam p[ojecia, pracowalem na; KTS/Launch/ST6000/TEXA , co do tych to nie mam pojecia co to wogule jest.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz mar 14, 2010 17:25

jezeli robiles tym adaptacje to nie ma co sie dziwic ze nic to nie dalo
Zrob to VAGiem



Pawel03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn mar 08, 2010 23:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pawel03 » ndz mar 14, 2010 21:19

Jest ktoś w Białymstoku kto podją by sie zrobienia tej adaptacji VAGiem ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości