Czy mógłby ktoś mógł potwierdzić, ze na tej zasadzie działają poniższe czujniki. Jeżeli tak to, jaka jest rezystancja przy pustym zbiorniku, a jaka przy pełnym.
Tak samo z czujnikiem temperatury cieczy ochładzającej. Jaka jest rezystancja przy maksymalnej temperaturze na wskaźniku (chyba 130 stopni), a jaka przy zimnym silniku?
1. Zasada działania czujnika poziomu paliwa.

Zależność rezystancji od ilości paliwa przedstawia poniższy wykres (kolor czerwony) (źródło: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30 )

2. Zasada działania czujnika temp. cieczy chłodzącej.

W czujnika znajdują się 4 piny (pary 1-3 i 2-4)
Zależność rezystancji od temperatury przedstawia tabelka poniżej
(źródło: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88981)
Dla pary 1-3:

Dla pary 2-4:
Rezystancja test niedużo większa od polowy rezystancji na pinach 1-3
3. Zasada działania czujnika prędkości (impulsatora)

4. Zasada działania czujnika obrotów silnika.
??????????????????