Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
człek, warto warto takie t2 to mozesz jakiec 1 bar mu dac , jak wyciagniesz to przykopci napewno zrub tak;lda do porzadku podkrec turbo a potem wyreguluj według uznania takie jest moje zdanie
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 15:49 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki.
co to tym myślisz, arwam?..
co to tym myślisz, arwam?..
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 15:54 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
człek,
jeśli pod obciążeniem nie ginie czarny dym przy pedale w podłodze np jak jedziesz pod górę na czwórce z pedałem w podłodze to czas wtedy na podkręcenie turbinu ale to rób dopiero po zamontowaniu manometru jak się nie chcesz turba pozbyć.
PROXII,
jeździłem na 1.6TD swego czasu z T2 i powiem że fajnie to śmigało na 1.5 bara.
więcej się już wtedy nie dawało wykręcić bo już gwintu brakowało
jeśli pod obciążeniem nie ginie czarny dym przy pedale w podłodze np jak jedziesz pod górę na czwórce z pedałem w podłodze to czas wtedy na podkręcenie turbinu ale to rób dopiero po zamontowaniu manometru jak się nie chcesz turba pozbyć.
PROXII,
jeździłem na 1.6TD swego czasu z T2 i powiem że fajnie to śmigało na 1.5 bara.
więcej się już wtedy nie dawało wykręcić bo już gwintu brakowało
ok. w poniedziałek się wezmę za podkręcenie turba (oczywięcie z manometrem) i sie zobaczy czy mniej bedzie dymić. narazie ślisko na drogach śniegu napadało i nie ma jak przetestować dokładnie.
a jeszcze jedno. po zdjęciu pokrywy "grzybka" na membranie znajdował się olej, to normalne? bo na zdjęciu z pierwszej strony wszystko czysciutkie elegancko.
a jeszcze jedno. po zdjęciu pokrywy "grzybka" na membranie znajdował się olej, to normalne? bo na zdjęciu z pierwszej strony wszystko czysciutkie elegancko.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 20:33 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.
od spodu sucho ale na membranie był olej. co to znaczy, że turbo olej puszcza? na samej sprężarce nic nie widac, dobrze ciągnie i jest sucha.
myslisz ze aż tak wali olejem ze przejdzie prze intercoler do lda? może ze starości już się tam nazbierało trochę
myslisz ze aż tak wali olejem ze przejdzie prze intercoler do lda? może ze starości już się tam nazbierało trochę
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 22:58 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Po tych kilkuset tysiącach kilometrów odkąd auto wyjechało z fabryki śladowe ilości oleju na membranie to nic .Odma w dolocie też robi swoje .Także kolego spoko loko bez paniki.Jakby ci po zdjęciu rury z dolotu ciekło ciurkiem to był by powód do zmartwienia .człek pisze:od spodu sucho ale na membranie był olej. co to znaczy, że turbo olej puszcza?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
uff dzieki, poprawiłeś mi chumor przed snem. Jak ściągałem węże z dolotu to nie były mokre. ani ten od ic ani do ic, śladowe ilości oleju moze by się tam znalazło ale to naprawdę śladowe.munior pisze:Po tych kilkuset tysiącach kilometrów odkąd auto wyjechało z fabryki śladowe ilości oleju na membranie to nic .Odma w dolocie też robi swoje .Także kolego spoko loko bez paniki.Jakby ci po zdjęciu rury z dolotu ciekło ciurkiem to był by powód do zmartwienia .człek pisze:od spodu sucho ale na membranie był olej. co to znaczy, że turbo olej puszcza?
Jutro to wytrę, przejadę z 1000km i sprawdzę jeszcze raz.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 23:22 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości