szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Witam
nie mam juz pomysłów wiec pisze tu
objawy
wolne obroty idealne nic nie faluje
1bieg ruszam lekko wciskam gaz ok 1200-1300obr nie wazne czy ciepły czy zimny
praca normalna nagle pyk-i silnik przerywa jak by był zapowietrzony ukł.wtryskowy
układ odpowietrzony na 100%
w czasie jazdy
3-4-5 bieg granice 1200-1500 obr ale tylko gdy leciutko dotykam gaz i chce jechac ze stałą predkością--->SZARPIE
odłączona wtyczka impulsatora nic nie szarpie
diagnoza brudny nastawnik
rozbiórka
czyszczenie -choć nie było co czyścić,nastawnik był czysty ale wyczyszczony i zebrane opiłki magnesem choć nic nie zebrało ale ok proforma.....
poskładane wszystko do kupy
ustawiona poprawnie dawka na ciepłym silniku,próba jazdy to samo szarpie
Nie mam juz pomysłów co jest nie tak
na vagu brak błedów przed i po czyszczeniu
wszystko chodzi luźno nic nie zaciera się
co jeszcze mam sprawdzic?
pozostaje mi przeciac pin 43 w sterowniku ale nie chce tego robić
nie mam juz pomysłów wiec pisze tu
objawy
wolne obroty idealne nic nie faluje
1bieg ruszam lekko wciskam gaz ok 1200-1300obr nie wazne czy ciepły czy zimny
praca normalna nagle pyk-i silnik przerywa jak by był zapowietrzony ukł.wtryskowy
układ odpowietrzony na 100%
w czasie jazdy
3-4-5 bieg granice 1200-1500 obr ale tylko gdy leciutko dotykam gaz i chce jechac ze stałą predkością--->SZARPIE
odłączona wtyczka impulsatora nic nie szarpie
diagnoza brudny nastawnik
rozbiórka
czyszczenie -choć nie było co czyścić,nastawnik był czysty ale wyczyszczony i zebrane opiłki magnesem choć nic nie zebrało ale ok proforma.....
poskładane wszystko do kupy
ustawiona poprawnie dawka na ciepłym silniku,próba jazdy to samo szarpie
Nie mam juz pomysłów co jest nie tak
na vagu brak błedów przed i po czyszczeniu
wszystko chodzi luźno nic nie zaciera się
co jeszcze mam sprawdzic?
pozostaje mi przeciac pin 43 w sterowniku ale nie chce tego robić
ogólnie korekcja bajka minimalna i niemal po równo na 3 wtryskach -0,30mg na wolnych obr
zastanawia mnie jedno
dlaczeo po wypięciu impulsatora jest gites?skoro był by zasyfiały nastawnik to bym zrozumiała tak?
dodam ze szarpanie dzieje sie na 2 kompletach wtrysków
1komplet to ori z ahu 195bar-szarpało mniej
drugi komplet asv 220bar szarpie mocniej
zastanawia mnie jedno
dlaczeo po wypięciu impulsatora jest gites?skoro był by zasyfiały nastawnik to bym zrozumiała tak?
dodam ze szarpanie dzieje sie na 2 kompletach wtrysków
1komplet to ori z ahu 195bar-szarpało mniej
drugi komplet asv 220bar szarpie mocniej
Mi zaczęło poszarpywać, bo nie jest to jakieś mocne szarpanie,
właśnie po założeniu wtrysków ASV.
Zobacz co się dzieje z korekcjami jak Ci szarpie i jak wtedy pompa reguluje kąt.
właśnie po założeniu wtrysków ASV.
Zobacz co się dzieje z korekcjami jak Ci szarpie i jak wtedy pompa reguluje kąt.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 02:40 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.
witam panowie ja mialem to samo jak zmienilem wtryski na inne jak na mój gust to sa to zle ustawione wtryski. ja ustawilem swoje i jest ok a wczesniej mi tak szarpalo
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 03:10 przez boss.p21, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741
miras 33, rsw 0,720V
gdzie ten zaworek bedzie?
moj silnik to AHU w seacie ibiza 96-99
luzur, dzis zaloguje
[ Dodano: 13 Mar 2010 07:37 ]
boss.p21, 2 komplety źle ustawione?mało prawdopodobne ,gdzie ińdziej tkwi problem
Najgorsze jest to ze to moje auto a ja jestem pedantem i musi być wszystko na tip top
[ Dodano: 13 Mar 2010 07:54 ]
miras 33, logowac 3 grupy na raz czy wszystko odzielnie?
gdzie ten zaworek bedzie?
moj silnik to AHU w seacie ibiza 96-99
luzur, dzis zaloguje
[ Dodano: 13 Mar 2010 07:37 ]
boss.p21, 2 komplety źle ustawione?mało prawdopodobne ,gdzie ińdziej tkwi problem
Najgorsze jest to ze to moje auto a ja jestem pedantem i musi być wszystko na tip top
[ Dodano: 13 Mar 2010 07:54 ]
miras 33, logowac 3 grupy na raz czy wszystko odzielnie?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Z tego wynika jednoznacznie że winny jest nastawnik .Czemu ?no własnie nie wiadomo.Jedno jest pewne jak wymienisz pompę na sprawną szarpania nie będzie .Sam kilka dni temu wymieniałem pompę bo też mi poszarpywało ewidentnie z winy nastawnika co mnie już bardzo wku....ło . Pompę wychaczyłem na allegro za 250 zeta i choć gość zaklinał się że jest sprawna i dał tydzień na sprawdzenie to zakładałem z obawą że będzie coś z nią nie halo bo za taką kasę jest ryzyko.Na szczęście wszystko jest ok a po szarpaniu zostało wspomnienie Także niestety moim zdaniem tylko wymiana pompy rozwiąze twój problem .Możesz jeszcze spróbować z zamianą sterownikaFahoo pisze:zastanawia mnie jedno
dlaczeo po wypięciu impulsatora jest gites?skoro był by zasyfiały nastawnik to bym zrozumiała tak?
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 11:09 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
rozumiem cię też jestem pedantem swojego autaFahoo
rsw-przestaw na 0,740 nie wiem czy odczujesz różnice ale na pewno nie zaszkodzisz
zaworek na filtrze paliwa z dwoma cienkimi przewodami (plastikowy )
logować wystarczy oddzielnie
moim zdaniem najlepiej by było przełożyć nastawnik z innego auta wiem ze to ciężka sprawa znaleźć chętnego do podmianki ale by wykluczył ten niepewny nastawnik
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości