Turbina-Olej-Problem . . . .

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Turbina-Olej-Problem . . . .

Post autor: Dziku VR6 » pt mar 12, 2010 16:31

Witam.
Mam problem ze swoim JRem już jakiś czas . nie wiem za co się mam brać .

Od początku- silnik zapala w miarę w mrozy tzn zapali i potrzesie troche nim z 5-10sekund , przy tym trzęsieniu kopci na niebiesko, jak przestanie to niebieski dym znika i jest ok, ale to nie w tym problem,... chodzi o to ze jak przeciągne go na drugim biegu lub 3 ,4 itd to jak przekrocze 4,5tyś obrotow turbina napierdziela olejem w IC pozniej w silnik i z wydechu bialy dym z kroplami oleju, gasze silnik na minute i wszystko ok, troszke pokopci na bialo jak sie olej wypali to juz jest mormalnie.

jak wyciagam bagnet to elejem nie daje z korka wlewu oleju tez nie ma przedmuchów ,
odma- sciągam wąż od dolotu i odma kopci na wolnych na wszyższych i wysokich leciutko paruje tylko ( uszczelniacze zaworowe do wymiany???) czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika??? czy to turbo juz padlo??? (k24) minimalny luz na wirniku poprzeczny, na gorącym silniku smiem twierdzic z nie w ogóle luzu... silnik moze z 0,5litra oleju bierze od wymiany do wymiany ( pomijająć to co wypluje turbo )



Co wymienić? turbo regenerować?? uszczelniacze wymienić?? czy problem leży w czymś innym??
prosze o podpowiedzi jakieś...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 12, 2010 16:47

Dzikuvip pisze:czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika?
Oczywiście,ale, żeby się upewnić,to przedłuż węża od odmy i puść do butelki po coli.Otwór w dolocie zaślep.Pojeździj tak parę dni i obserwuj.
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 22:18 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pt mar 12, 2010 17:34

Michaś_1977 pisze:Oczywiście,ale, żeby się upewnić,to przedłuż węża od odmy i puść do butelki po coli.Otwór w dolocie zaślep.Pojeździj tak parę dni i obserwuj.
Robi się ciśnienie w butelce na niskich obrotach przy wyzszych obrotach nie dmucha odma, a jesli chodzi czy odma daje mocno alejem to mam wąż do butelki dać szczelnie czy pa swobodnie sobie w butelce być? (nieszczelnie przy szyjce butelki)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 12, 2010 17:46

Dzikuvip, musi być przedmuch w butelce...wąż luźny w szyjce lub otwory po bokach butelki,ale wąż wsuń głębiej niż otwory.
Obserwuj czy coś zbiera się w butelce i w jakim tempie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pt mar 12, 2010 18:01

To powiedz mi jeszcze jak bedzie się zbierac szybko to dlaczego, a jak znikome ilosci oleju to czy dobrze?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 12, 2010 18:09

Olej zawsze się będzie zbierał, a zależy to od jego jakości, stopnia zużycia i stylu jazdy.
Tutaj chodzi o to, że wypięcie odmy z dolotu osuszy intercooler.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 12, 2010 21:37

Dzikuvip pisze:To powiedz mi jeszcze jak bedzie się zbierac szybko to dlaczego,
Choćby dlatego,że przedmuch na pierścieniach mogły powstać...
Dzikuvip pisze:a jak znikome ilosci oleju to czy dobrze
Nie można powiedzieć,że dobrze,bo nikt by tego nie chciał,ale normalne,ponieważ w dolocie zawsze powstaje film olejowy na ściankach......trochę pomotane,ale chyba kumasz o co biega :bajer: ...
t0mal pisze:Olej zawsze się będzie zbierał, a zależy to od jego jakości, stopnia zużycia i stylu jazdy.
Tutaj chodzi o to, że wypięcie odmy z dolotu osuszy intercooler.
:bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pt mar 12, 2010 22:10

No to zrobie tak z tą odmą...

a zuzyte uszczelnacze jakie mają objawy w dieslu?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 12, 2010 22:15

Dzikuvip pisze:a zuzyte uszczelnacze jakie mają objawy w dieslu?
Po dłuższym postoju jak odpalisz silnik to lubi puścić niebieska chmurę,bo olej spływa po zaworach do baniaków,no i bierze olej...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt mar 12, 2010 23:41

Dzikuvip pisze:a zuzyte uszczelnacze jakie mają objawy w dieslu?
albo all time...bierze olej i puszcza dyma.. niebieskiego :) ale niebieski dym to też kąt wtrysku ( za późny ) albo wtryski kończące się :)

co do odmy.. na 10w40 castrol magnatec odma dawała biały dym.....
na 5w50 mobil 1 diametralnie zmalało.. teraz coś czuć na ręce.. ale już nie to co wcześniej ;)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

vito8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:06
Lokalizacja: dukla

Post autor: vito8 » wt mar 30, 2010 23:04

sorry koledzy a jaka moze byc przyczyna jak z odmy dmucha olejem i turbo w silniku td dopiero po 3 tysiacach czuc ze sie wlacza ?????



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 31, 2010 07:25

vito8 pisze:jaka moze byc przyczyna jak z odmy dmucha olejem
Masz wyżej opisane... :bajer:
vito8 pisze:turbo w silniku td dopiero po 3 tysiacach czuc ze sie wlacza
Duże turbo...zbyt uboga dawka paliwa...kąt wtrysku zbyt wczesny...katalizator zawalony syfem...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

vito8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:06
Lokalizacja: dukla

Post autor: vito8 » śr mar 31, 2010 10:47

i dlatego rano dymi na bialo a jak sie mu da gazu to na czarno?????? rura cala czarna .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości