rozrusznik nie rozłacza sie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
rozrusznik nie rozłacza sie
Witam. ostatnio popsuł mi sie rozrusznik. pojechałem kupilem regenerowany. po czym kilka dni bylo dobrze az do wczoraj. rozrusznik kreci tylko jak odpale jak ma lekko ponad 1000 obrotów to slychac ze on nadal chodzil dopiero jak spadły obroty razłaczał sie. pojechałem złozyłem reklamacje dostałem drugi i w tym jest podobnie raz odpale i jest dobrze a raz zejdzie z obrotów i dopiero sie wylacza .jakies rady
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=339337
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Łatwo możesz to sprawdzić, zrób sobie próbnik z żarówki, + podłącz pod ten cienki przewód który idzie do rozrusznika, masę do aku lub karoserii. Weź takie przewody żebyś mógł widzieć żarówkę siedząc w aucie. Wsiadasz, palisz auto, żarówka powinna zgasnąć od razu jak puścisz kluczyk. Jak będzie inaczej to może być kostka uszkodzona w stacyjce.
może klieić się styk w kostce stacyjki odpowiedzialny za podanie napięcia na elektromagnes rozrusznika
[ Dodano: 12 Mar 2010 15:17 ]
[ Dodano: 12 Mar 2010 15:17 ]
zgadzam się z tobą , tyle że styk może kleić dopiero pod troszkę większym poborem prądu , moim zdaniem najlepiej dołączać napięcie do styku elektromagnesu osobnym kablem , i po odłączeniu ma przestać pracować rozrusznik , oczywiście auto na luzieqbanczyk691 pisze:Łatwo możesz to sprawdzić, zrób sobie próbnik z żarówki, + podłącz pod ten cienki przewód który idzie do rozrusznika, masę do aku lub karoserii. Weź takie przewody żebyś mógł widzieć żarówkę siedząc w aucie. Wsiadasz, palisz auto, żarówka powinna zgasnąć od razu jak puścisz kluczyk. Jak będzie inaczej to może być kostka uszkodzona w stacyjce.
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Pozwólcie że się przyłącze do tematu ostatnio w swoim MK3 miałem problemy z odpalaniem po przekręceniu kluczyka rozrusznik wykonywał pół obrotu i wszystko gasło wyświetlacze kontrolki na początku działo się tak tylko od czasu do czasu potem coraz częściej czasami po prostu rozrusznik kręcił normalnie za drugim razem byłem pewny że to tulejki się zużyły i rozrusznik powoduje zwarcie więc tulejki wymieniłem no i okazało się że jest dokładnie to samo co było więc wstawiłem inny aku no i teraz jest ok ale nadal nie wiem dlaczego na tamtym akumulatorze rozrusznik potrafił się obrócić o pół obrotu tak jakby nie było prądu a przy drugiej próbie kręcił normalnie co o tym sądzicie
Mati44 pisze:Pozwólcie że się przyłącze do tematu ostatnio w swoim MK3 miałem problemy z odpalaniem po przekręceniu kluczyka rozrusznik wykonywał pół obrotu i wszystko gasło wyświetlacze kontrolki na początku działo się tak tylko od czasu do czasu potem coraz częściej czasami po prostu rozrusznik kręcił normalnie za drugim razem byłem pewny że to tulejki się zużyły i rozrusznik powoduje zwarcie więc tulejki wymieniłem no i okazało się że jest dokładnie to samo co było więc wstawiłem inny aku no i teraz jest ok ale nadal nie wiem dlaczego na tamtym akumulatorze rozrusznik potrafił się obrócić o pół obrotu tak jakby nie było prądu a przy drugiej próbie kręcił normalnie co o tym sądzicie
Mi osobiście to wygląda na brak masy na silniku, rozruszniku lub po prostu nie łączenie kabla.
:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:
Tak klemy zostały wyczyszczone połączenia przy rozruszniku też jedyny kabel niewyczyszczony to masa przy silniku ale na sinym aku w tej chwili zapala na dotyk za każdym razem a tak przy okazji muszę kupić nowy aku w tej sytuacji myślę że 50Ah wystarczy silnik 1.6 AEE ale z tego co wiem to mam alternator 70Ah czy będzie ok nie przeładuje go na dłuższej trasie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości