ProBlem z wskaźnikiem paliwa w MK2...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ProBlem z wskaźnikiem paliwa w MK2...
Otóż wskaźnik paliwa mi nagle przestał funkcjonować. Pierwsze co pomyślałem iż mi ktoś spuścił paliwo z baku. Po zatankowaniu do pełna wskaźnik ani drgną. Ma ktoś jakieś pomysłu co mogło się stać?? Będę wdzięczny za każdą pomoc...
nie ma osobnego bezpiecznika..
czasami jest tak że się psuje taka pierdółka z tyłu licznika... taki 3 nóg.. i jak się on popsuje to właśnie są np problemy ze wskaźnikiem paliwa
czasami jest tak że się psuje taka pierdółka z tyłu licznika... taki 3 nóg.. i jak się on popsuje to właśnie są np problemy ze wskaźnikiem paliwa
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 11:45 przez zielu, łącznie zmieniany 1 raz.
To co wskazał zielu, to stabilizator napięcia, zdaje się na 10 volt. Może być przez niego.
Zdejmij czarną zaślepkę w bagażniku - przykręcona na 3 wrkęty - pod nią znajduje się czujnik poziomu i przypięcia do baku, zdejmij wtykę od poziomu i zewrzyj styki na włączonym zapłonie. Jeśli wskazówka się podnosi znaczy, ze problem leży po stronie pływaka w baku. albo się zawiesił, zdechł potencjometr, cos się rozłączyło. Jeśli się nie podniesie to albo wina instalacji gdzieś po drodze albo samego licznika.
Zdejmij czarną zaślepkę w bagażniku - przykręcona na 3 wrkęty - pod nią znajduje się czujnik poziomu i przypięcia do baku, zdejmij wtykę od poziomu i zewrzyj styki na włączonym zapłonie. Jeśli wskazówka się podnosi znaczy, ze problem leży po stronie pływaka w baku. albo się zawiesił, zdechł potencjometr, cos się rozłączyło. Jeśli się nie podniesie to albo wina instalacji gdzieś po drodze albo samego licznika.
Sprawa wygląda tak iż bezpiecznik jest ok. Dzis zwróciłem uwagę że delikatnie wskaźnik sie wychyla przy włączniu zapłonu lecz zatrzymuje się na początku rezerwy. Czyli co pływak??
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/25612,Vw,golf,ii,driver.htm][img]http://img.userbars.pl/129/25612.png[/img][/url]
Mój Szarak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325382
Mój Szarak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325382
Orientujesz sie może jakimi to jest wkrętami przykręcone? Otóż czarna przykrywka od czujnika poziomu faktycznie jest przyczepiona (przykręcona) dziwnymi 3 zaślepkami które wydaja się być na wcisk leczy nie chcesz tego urwać bo mocno siedzą. Być może przykręcone lecz ani krzyżakiem ani płaskim śrubokrętem nie mogę trafić na żaden wkręt. W bagażniku mam dość ciemno ;/jhosef pisze:To co wskazał zielu, to stabilizator napięcia, zdaje się na 10 volt. Może być przez niego.
Zdejmij czarną zaślepkę w bagażniku - przykręcona na 3 wrkęty - pod nią znajduje się czujnik poziomu i przypięcia do baku, zdejmij wtykę od poziomu i zewrzyj styki na włączonym zapłonie. Jeśli wskazówka się podnosi znaczy, ze problem leży po stronie pływaka w baku. albo się zawiesił, zdechł potencjometr, cos się rozłączyło. Jeśli się nie podniesie to albo wina instalacji gdzieś po drodze albo samego licznika.
Wystarczy dorobic prosty komparator na wzmacniaczu operacyjnym i skalibrowac moment zapalenia sie diody po powrocie do domu moge na szybko narysowac schemat, koszt to ok 5 zł
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości