1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam juz wczesniej pisalem, ze mialem problemy z falującymi obrotami no i udalo sie naprawic problem lecz troche duzym kosztem . Okazalo sie,ze przepustnica do wymiany (znalazlem na szrocie za 200zł) i czujnik temperatury(100zl) + podlanczanie komputera, adaptacjia ,robocizna itd i wyniosło ponad 500zł :/ przynajmniej jest juz dobrze i mam nadzieje narazie nie wkladac pieniędzy w naprawe... teraz śmiga jak brzytwa: D pozdrawiam
"Prawdziwymi zwycięzcami są ci,
którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego"
którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego"
OIL (Ignac) nie wierze w to co widze... przesiadles sie ze sowjego MK4 na MK3?OIL pisze:Kolego przepustnica do wymianywarmar_90 pisze:z tego co ktoś mi mówił to chyba każdy golf wychodził z osłoną silnika...
Aczy to że sonda lambda jest uszkodzona mogło mieć wpływ na to że samochód gasł na gazie gdy schodził z obrotów??
WHY??
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
koles kilka przepustnic podkladal i robil kilka razy adaptacje -chyba liczył osobno za kazde podpięcie do komputera;/ samochod stał u niego caly dzień więc nie widzialem co dokładnie robił ...tylko to co mi powiedział wiec musze mu wierzyć...policzyl sobie ladnie ...juz nic nie zrobie ;/ bede wiedzial gdzie nie jechac następnym razem...
Przynajmniej naprawione:D
Przynajmniej naprawione:D
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 23:27 przez ArtiVW, łącznie zmieniany 1 raz.
"Prawdziwymi zwycięzcami są ci,
którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego"
którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego"
no widzisz tak w życiu bywa, sytuacja finansowa zmusiła mnie po podjęcia takiego radykalnego kroku, mój samochód śmoga gdzieś teraz po Legnicy.bicker83 pisze:OIL (Ignac) nie wierze w to co widze... przesiadles sie ze sowjego MK4 na MK3?OIL pisze:Kolego przepustnica do wymianywarmar_90 pisze:z tego co ktoś mi mówił to chyba każdy golf wychodził z osłoną silnika...
Aczy to że sonda lambda jest uszkodzona mogło mieć wpływ na to że samochód gasł na gazie gdy schodził z obrotów??
WHY??
POZDRO
Różnica jest kolosalna - ale przynajmniej portwel trochę odpoczywa.
W sumie to mogłem sobie od razu kupić wtedy MK3 na dobrym wypasie niż MK4 1.6 SR
Pozdro
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
heh też bym wolał MK3 z AFN-emJazz_Blue pisze:Tylko nie bluźnij
Macie może dane jakie wartości w Vagcomie powinny być w blokach pomiarowych silnika (głownie chodzi mi o sprawdzenie wtryskiwaczy).
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 14:44 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz mar 07, 2010 11:35
- Lokalizacja: Zielona Góra/Eindhoven
- Kontakt:
Jestem posiadaczem VW Golf MK4 AKL z 2000r . i mam pytanie odnosnie sprzegła, czy u was tez lapie dopiero przy samym koncu tzn. jakies 2 cm przed koncem!?
bylem u mechanika i powiedzial mi ze nie ma zadnej regulacji sprzegła i musze sie przyzwyczaic bo tak bedzie tez po wymianie.
troche mnie to dziwi, ale czy to jest normalne ?
bylem u mechanika i powiedzial mi ze nie ma zadnej regulacji sprzegła i musze sie przyzwyczaic bo tak bedzie tez po wymianie.
troche mnie to dziwi, ale czy to jest normalne ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości