[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » czw mar 11, 2010 23:46

Panowie mam wielką zagrychę - może ktoś mnie nakierować na odpowiedni tor (resztę zrobię sam...)

Mam golfa 3, który był przerobiony z benzyny 1.6 na diesela 1.6 od golfa 2.... zegary zostały od benzyny 1.6 i teraz nie mam pojęcia jak zrobić, aby działał mi obrotomierz.

Czy mam zostawić zegary od benzyny i jakoś podłączyć aby działały i wyskalować ? (jak podłączyć)
czy może mam zmienić zegary na zegary od diesela (po pierwsze skąd mam wiedzieć jaki symbol, po drugie czy kupować z mfa, po trzecie skoro była wymieniana instalacja, ale nie wiem czy cała, to może wystarczy podpiąć zegary od diesela bez kombinowania ? może ktoś z Poznania był by chętny mi użyczyć zegary na 3 minutki - podjadę przełożę, aby sprawdzić...)


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt mar 12, 2010 02:30

Kuo zegary z mk3 D/TD i normalnie do wyjścia W obrotomierza. W zegarach do D/TD nie było MFA. Zegary od SDI/TDI nie podpasują. Co do kwesti instalacji to nikt Ci tu na oko nie powie niewidząc co tam jest narozrabiane

wg ETKI

1H6 919 860 HX
1H6 919 860 JX


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pt mar 12, 2010 09:57

przepraszam, ale myślałem, że MK3 wychodziły tylko 1.9 tdi...

zegary do Mk3 TD (a nie TDI) ok - bedę szukał, choć ciężko będzie, bo na alledrogo same do TDI i piszą, że do TD również...

dzięki

[ Dodano: 12 Mar 2010 10:34 ]
czy on nie powinien być wyskalowany do 6 tyś ? jak ten:
http://www.allegro.pl/item918829180_lic ... rtner.html

bo na ogół bena do 7, a tdi do 5, a tu nagle 6....

[ Dodano: 12 Mar 2010 10:36 ]
czy może jednak ten:
http://www.allegro.pl/item920131316_lic ... _3_td.html
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 10:11 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt mar 12, 2010 12:00

pierwszy jest do benzyny, drugi możę kto wie napisz do gościa i niech ci coś więcej powie


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » ndz mar 28, 2010 13:36

Witam koledzy może ktoś mi powiedzieć jak przerobić licznik z zegarkiem na taki z obrotkiem do diesla. Mam zegary na jedną wtyczkę a kupiłem na dwie. Czy da się przełożyć sam obrotek ? Po rozebraniu na części z niego wychodzą trzy przewody do czego je podłączyc ? Czy mój alternator ma wyjście W ? Wszytko w temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3867026#3867026


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

mayday19872
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 22:39
Lokalizacja: radom

Post autor: mayday19872 » wt kwie 13, 2010 22:48

witam jestem nowy i mam taki problem stare zegary były uszkodzone wiec kupiłem nowe w których jest obrotomierz podłaczyłem i wszystko działa a obrot. nie w starych zegarach go nie było wiec poewnie nie ma inastalacji czy ktos wie jak zrobic żeby zaczoł działac ?? dodam ze zegary śą na jedno gniazdo a golf to mk2 91r 1,6 bardzo bym prosił o szybką pomoc z góry dziekuje



Awatar użytkownika
retim
VWhite Golf MKII
VWhite Golf MKII
Posty: 171
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:35
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: retim » śr kwie 14, 2010 15:22

mayday19872, we wtyczce do licznika za obrotomierz jest odpowiedzialny pin 10, i na cewce powinien być podłączony, bo ja też mam 1.6PN z 90roku i umnie instalacja już była podszykowana pod obrotomierz a wcześniej miałem zegar analogowy



mayday19872
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 22:39
Lokalizacja: radom

Post autor: mayday19872 » śr kwie 14, 2010 20:08

dzieki wielkie sprawdze to w weekend i napisze czy sie udało czy nie



Awatar użytkownika
Szeski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Szeski » czw kwie 22, 2010 08:26

Witam. Mój problem jest następujący, chciałbym zamienic licznik z zegarkiem na ten z obrotomierzem. Nie wiem jednak który kupić ten z jedną czy dwoma kostkami gdyż mój Golf II 1.6 benz. jest z 89roku czyli z tego roku co nastąpiła zmiana z iloscia kostek. :panna:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw kwie 22, 2010 08:29

Wystarczy odkręcić dolną półkę pod kierownicą i namacać ile kostek ma licznik.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt kwie 23, 2010 12:40

Witam

Załozyłem zegary z Corrado i mam problem z obrotomierzem. Mianowicie - faluje. To chyba będzie spowodowane tym że w PNce sygnał o obrotach jest brany z cewki i się robią zakłócenia? Może podpiąć licznik bezpośrednio pod Halla?


Obrazek

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » pt kwie 23, 2010 12:49

Szeski pisze:chciałbym zamienic licznik z zegarkiem na ten z obrotomierzem. Nie wiem jednak który kupić ten z jedną czy dwoma kostkami
dokladnie zrob tak jak pisal TAZ,

tam jest od dolu dobry dostep wiec bez problemy sprawdzisz



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw cze 24, 2010 22:47




Awatar użytkownika
Zatox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:39
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Zatox » śr lip 14, 2010 12:50

Czy do mk2 88r w automacie index 950 moge założyć licznik z obrotomierzem bez żadnych przeróbek?


viewtopic.php?f=109&t=487008
VW Passat B5 3B byZATOX
AFN+, 141 KM 330 Nm,-30, Royal Green Mica, CA
Alpine CDA 117ri u-Dimension RM-V41 Morel Tempo 6 RE 10S4

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości