180 KM z AGR wasze uwagi propozycje do setupu

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
smg25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:09
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: smg25 » pt mar 05, 2010 12:22

takie sprzegla mozna kupic w PL zobacz w pierwszym poscie link sprzegla 900 pln za cos podobnego


...

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » sob mar 06, 2010 12:17

Tak wiem, ale musisz mu odeslac swoj docisk, kolo i tarcze, a ja nie moglem sobie pozwolic na to, zeby auto stalo 3 tyg, a tak przylecialo, i w ciagu 1 dnia wymienilem :) ale spiek od radzika chyba kosztuje wiecej niz 900zl.



Awatar użytkownika
wilku89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: wilku89 » ndz mar 07, 2010 22:06

chłopaki tez mam agr tylko leonka imam pytanko czy turbo bedzie pasowało od AWX 130 ps bez żadnych przeróbek?? bedzie tez potrzebny kolektor od awx


AGR-- 173KM 347NM

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn mar 08, 2010 09:42

+ splyw oleju, i przejsciowka z szybkozlaczki na opaske, jezeli nie masz. do tego zmiana sterowania z nadcisnienia na podcisnienie i zmiana tego w kompie.



Awatar użytkownika
wilku89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: wilku89 » pn mar 08, 2010 14:26

A jest jakies wieksze turbo zebym nie musiał nic przerabiac


AGR-- 173KM 347NM

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn mar 08, 2010 14:57

kozak pisze:No to spoko, zapytaj kiedy kupili i ile juz jezdza i na jakim setupie. Moze tylko moje i znajomego bylo kiepskie...
niestety z moim sprzęgłem podobnie się stało, ja przejechałem może 10tys na sprzęgle i sprzedałem je furiemu u którego zaraz się po sypało...



Awatar użytkownika
wilku89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: wilku89 » pn mar 08, 2010 20:06

A jest jakies inne turbo zebym nie musiał nic przerabiac


AGR-- 173KM 347NM

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn mar 08, 2010 21:20

wilku89 pisze:A jest jakies inne turbo zebym nie musiał nic przerabiac
:jezor:
no chyba proste jest ze zmieniając na turbo z VNT trzeba pozmieniac to i owo


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wilku89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: wilku89 » wt mar 09, 2010 21:43

Dlatego sie chyba pytam nie i prosze o porade szczegółową
Ostatnio zmieniony pt wrz 23, 2011 20:32 przez wilku89, łącznie zmieniany 1 raz.


AGR-- 173KM 347NM

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr mar 10, 2010 08:34

Dlatego sie chyba pytam nie!!
tylko nie pruj tu gęby........bo G dostaniesz nie odpowiedź

upgrade z AGR--->ASV+hybrydyzacja z AWX/ASZ


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr mar 10, 2010 09:49

Napisałem ci wyzej co ptorzebujesz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr mar 10, 2010 14:31

Male szybkie pytanie. Turbo w AGR jest sterowane nadcisnieniowo ptawda. Na silniku zgaszonym sztanga jest wyciagnieta a zawor wg zamkniety. Odpalenie silnika i sztanga sie nie rusza tak. Przekroczenie wymaganego cisnienia w kolektorze dolotowym i gruszka wypycha sztange ktora otwiera WG tak?? Takie rozwiazanie fabryczne widzialem w innej marce. Wezyk jest podpiety do kolektora dolotowego oraz gruszki a po drodzre jest jakis elektrozawor czy nie ma bo w tym co ja widzialem bylo??

Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć??
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 08:43 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw mar 11, 2010 21:33

wesol, no tak jest
...do czego zmierzasz?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw mar 11, 2010 23:47

Jakby zalozyc turbine od AWX z gruszka od AGRa oraz wezyk wpiac w kolektor to by mialo prawo zadzialac. Moznaby uniknac zmiany kompa i dokladania calej instalacji itd. Na wezyk mozna zalozyc MBC by zwiekszyc deczko cisnienie a wtryski zrobily by swoje. Sztanga wyciagnieta w VNT to max doladowanie i tak samo jest w AGR. Jedyna roznica miedzy sterowaniem tych systemow to to ze w AGR turbo jest wygaszane bo caly czas jest na doladowaniu a w AWX jest odwrotnie. Ruch sztangi w zasadzi ejst taki sam- w tym samym kierunku znaczy sie ruch do gruszki max doladowanie a ruch od gruszki to min doladowanie.
Chyba rozumiesz oco mi chodzi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości