Witam. Niedawno temu pojawił mi się komunikat Abgas Werkstatt. Szybko dowiedziałem się, że chodzi o emisje spalin. Tak więc pojechałem do kolegi zdiagnozować problem. Po połączeniu z komputerem wyświetliły się takie usterki:
1. Świeca Żarowa nr 1
2. Świeca Żarowa nr 2
3. Świeca Żarowa nr 3
4. Świeca Żarowa nr 4
5. System recyrkulacji spalin EGR.
Tak więc jedno wiem napewno :] Wszystkie świece żarowe są do wymiany. Tak więc już niedługo kupuje 4 świece z BERU i auto powinno o wiele lepiej odpalać bo teraz w mrozach jest jeszcze ciężko.
Jest tylko jedno pytanie. Powiedzcie mi, gdzie w silniku 2.0TDi znajdują się świece żarowe... ?
Mechanik jak zobaczył silnik to zgłupiał bo różni się on całkowicie od 1,9TDi...
A druga sprawa to z tym systemem. Wątpie, ze po wymianie świec żarowych ten drugi problem zniknie, dlatego pytam Was Jaki jest koszt naprawy tej usterki związanej z systemem EGR?
Dodam jeszcze że dzisiaj rano przy -11st na dworze odpaliłem swojego Golfa i o dziwo kontrolka od spalin znikła
Jestem nowym użytkownikiem MK5 i dopiero sie ucze na temat tego silnika :]
Proszę więc o wyrozumiałość i pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: 09 Mar 2010 20:13 ]
Myślałem, że ktoś mi w miare szybko odpisze, a widze, że tu jednakowa olewka :/
Problem z odpalaniem i z systemem EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Alchemik_2006
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
- Lokalizacja: GDA
Bo wszyscy mają 1.9 TDI
Zobacz egr'a od środka, może to jego wina może masz stary akumulator ?
Zobacz egr'a od środka, może to jego wina może masz stary akumulator ?
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 20:46 przez Alchemik_2006, łącznie zmieniany 2 razy.
VWManiak
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
avatar20,
Powiem szczerze tego silnika nie znam. Ale jak masz np. spalone świece, to mieszanka w mrozie, może zostawiać większą toksyczność spowodowaną tym, że świece nie wspomagają zapłonu. W tym silniku są pewnie jakieś czujniki spalin i wywala błąd z EGR'em, bo ECu widzi, że coś nie tak ze spalinami. Mogę się też grubo mylić.
Powiem szczerze tego silnika nie znam. Ale jak masz np. spalone świece, to mieszanka w mrozie, może zostawiać większą toksyczność spowodowaną tym, że świece nie wspomagają zapłonu. W tym silniku są pewnie jakieś czujniki spalin i wywala błąd z EGR'em, bo ECu widzi, że coś nie tak ze spalinami. Mogę się też grubo mylić.
- stepniak.p
- Gadatliwa bestia
- Posty: 547
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 18:38
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
To na pewno !marcin999 pisze:Zmień mechanika.avatar20 pisze:Mechanik jak zobaczył silnik to zgłupiał bo różni się on całkowicie od 1,9TDi...
A po drugie ERG może też być zasyfiony....to zalezy tez ile masz przejechane....
Najlepiej wyciag erga przeczysc go.... sprawdz tez czy jest dobre podciśnienie dochodzące do ERGa (taki specjalny przyrząd z manometrem)
OBECNIE : MK6 1.6 TDI DSG
BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE
BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości